route Stadsbos 013

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Ook ik heb heerlijk genoten, het was heerlijk rustig op de route vanmiddag en druk met de wandelaars er om heen. Tempo van de Mss aangehouden en bijna de hele route gedaan. Tussen door even op een bankje gezeten in de zon. Wat fijn om na 4 maanden weer samen te hebben kunnen fietsen🙏🏻
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

DJMARCO schreef: zo 21 februari 2021, 23:09 Ook ik heb heerlijk genoten, het was heerlijk rustig op de route vanmiddag en druk met de wandelaars er om heen. Tempo van de Mss aangehouden en bijna de hele route gedaan. Tussen door even op een bankje gezeten in de zon. Wat fijn om na 4 maanden weer samen te hebben kunnen fietsen🙏🏻
Dat is mooi DJ :-D
Vandaag weer een lunchbreak gehad op 013. Heerlijk weer en de route is nu 100% droog. Onderaan het talud kun je nu ook droog oversteken.
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Wow, vanmiddag ff een rondje gedaan... ik ging voor mijn gevoel als een raket :D en volgens Strava ook een persoonlijk record... Het ligt er supergoed bij :)
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Canard schreef: do 25 februari 2021, 18:57 Wow, vanmiddag ff een rondje gedaan... ik ging voor mijn gevoel als een raket :D en volgens Strava ook een persoonlijk record... Het ligt er supergoed bij :)
Ja idem, en dat “ondanks” iemand in spijkerbroek met petje en oortjes in, het hele stuk langs het spoor.
Lag er weer prachtig bij vanmiddag. Anyway, was een fijne lunchbreak :-q
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Lunch break.... hmmm goed idee voor de vrijdag.👍🏻
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Vandaag samen met mijn buurman voor het eerst meegeholpen met het onderhoud. Ik vond het erg leuk om te doen en ga zeker vaker meehelpen. Ik zal morgen wel flink wat spierpijn hebben van het scheppen en harken. :D

Hier een paar foto's: https://www.instagram.com/p/CLy9l4mjf1i/
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Goed bezig. Bedankt namens een donateur. :-q
One Only
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 551
Lid geworden op: di 13 september 2016, 14:48

Vanochtend in de eigen tuin bezig geweest :roll: en rond 12:00 twee rondje gereden. Was hard gewerkt inderdaad :-q
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Canard schreef: za 27 februari 2021, 16:30 Vandaag samen met mijn buurman voor het eerst meegeholpen met het onderhoud. Ik vond het erg leuk om te doen en ga zeker vaker meehelpen. Ik zal morgen wel flink wat spierpijn hebben van het scheppen en harken. :D

Hier een paar foto's: https://www.instagram.com/p/CLy9l4mjf1i/

Wat zit die buurman te doen... midden op de track lijkt wel of ie zit te kakken.. haha 🥴? Vanmiddag een rondje gedaan met de miss, het lag er heerlijk bij. Was hard gewerkt gister thx👍🏻
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16705
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Gisterenmiddag ook een rondje gedaan, maar geen nieuwe Spectral gespot ;-)

Het lag er -zoals te verwachten- top bij, en een lekker zonnetje maakt het ook altijd leuker om te fietsen wat mij betreft.
Ik had de e-Cube hardtail van mijn vriendin mee, ik vond dat de accu te vol was om weg te leggen na de rit die we zaterdag samen hadden gedaan :D
(het beste is zo'n accu deels ontladen te bewaren).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

Klopt, 3,8V per cel!
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

kermit schreef: ma 1 maart 2021, 15:42 Gisterenmiddag ook een rondje gedaan, maar geen nieuwe Spectral gespot ;-)
We gingen ook zo snel dat je ons onmogelijk had kunnen zien of inhalen.... NOT😊.

Op zondagmiddag tussen 13:30 en 16:00 is t er heerlijk fietsen, al was t afgelopen zondag drukker dan de week ervoor👍🏻
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

Vanmiddag rondje gedaan. Er is veel onderhoud gedaan, klasse! Ondergrond goed hard, wel paar keer wegglijdend voorwiel gehad, ligt wat stuifzand her en der. En een beetje oppassen voor sommige afwateringskuilen/gleuven. Enkele liggen heel dicht langs de track, ook op plekken waar ik normaal gesproken al zou insturen.

Achterrem functioneerde maar voor 5%, maar is goed te doen op dit rondje.
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Afgelopen zondag met een collega gefietst die normaal UHR fiets en wel eens wat anders wilde. En vanmiddag om 16:30 uur nog een rondje met de overbuurman. Echt lekker om weer te kunnen fietsen, de Spectral CF7 bevalt geweldig goed.
Ik begin langzaam steeds meer vertrouwen te krijgen in de nieuwe fiets en mijn lichaam.

Nu is t zaak om de conditie weer op te bouwen.
De planning is aanstaand weekend op zaterdag weer met de overbuurman en zondag met de vrouw. Zo moet de conditie langzaam weer op pijl komen.

De trail lag er fantastisch bij op het stukje onderaan het viaduct na, daar ligt behoorlijk veel modder, best gek dat t daar zo nat is?
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

Ik zou zaterdag even goed naar het weer kijken. Kan nog wel eens onstuimig worden. Inclusief de wind van vandaag zou ik goed naar boven kijken of er niet teveel takken op scherp staan ;)
Plaats reactie