CC-Rider schreef: ↑do 3 december 2020, 23:11
Ik zou graag die 12 euro betalen als het hele gebied vrij rijden blijft. Dit lijkt me het pijnpunt niet.
Dat kan je helaas vergeten. Vignet ruilen tegen vrij rijden is geen bespreekbare optie. Grenspark drukt gewoon door plannen zijn iets vertraagd maar concept blijft precies hetzelfde. Politiek doet aan mooie praatjes en goede intenties, maar daar kopen we niets voor.
Vignet is wel pijnpunt bij mij als daarvan BOA's worden betaald. Hoe gaat Grenspark anders controleren of iedereen een vignet heeft? Het is precies als rekeningrijden en wij mogen betalen. En het jaar daarna 15 euro als ze geld tekort komen, enz enz. De afpersende roverheid, zie toeslagen schandaal.
Bepaalde zone's zoals mil oefenterrein waren volgens de bordjes altijd al alleen voor wandelaars. Bordjes zijn zover ik kan zien niet nieuw, niemand zich ervan bewust en is altijd gedoogd. Dat is ook wel logisch want tot afgelopen jaren vrij weinig MTB-ers. Nu met Corona maximaal druk en gaat Defensie blijkbaar controleren. Marechaussee heeft tijd over.