Vaste routes Den Treek Henschoten - Leusden en Woudenberg

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
KingCrash
All rounder
All rounder
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 6 augustus 2014, 12:18

erikvlugt schreef: za 5 juni 2021, 19:19 Iemand nog geweest vandaag? ben benieuwd of er veel water staat naar de afgelopen dagen? Ben van plan morgen ochtend rondje blauw en rood te doen.
Vanmiddag geweest. Prima te doen. Enkele klimmetjes zelfs wat mul. Enkele natte plekken op blauw, maar goed te rijden.
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

KingCrash schreef: za 5 juni 2021, 20:14
erikvlugt schreef: za 5 juni 2021, 19:19 Iemand nog geweest vandaag? ben benieuwd of er veel water staat naar de afgelopen dagen? Ben van plan morgen ochtend rondje blauw en rood te doen.
Vanmiddag geweest. Prima te doen. Enkele klimmetjes zelfs wat mul. Enkele natte plekken op blauw, maar goed te rijden.
Thanks voor de reactie! Dan ga ik morgen die kant op :)
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Vanmorgen blauw en rood gereden. Lag er top bij. Hier en daar iets mul, maar de plekken die echt al heel mul waren zijn goed hersteld door de onderhoudsploeg! Wat ik wel gek vond is dat er op blauw nog wat plassen te vinden waren en op rood nu helemaal niets haha, dat is wel eens anders geweest. Weer genoten idd geval!
Primar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 18:04

erikvlugt schreef: zo 6 juni 2021, 14:07 Vanmorgen blauw en rood gereden. Lag er top bij. Hier en daar iets mul, maar de plekken die echt al heel mul waren zijn goed hersteld door de onderhoudsploeg! Wat ik wel gek vond is dat er op blauw nog wat plassen te vinden waren en op rood nu helemaal niets haha, dat is wel eens anders geweest. Weer genoten idd geval!
Lag er zeker goed bij maar wat er mij opviel was bij de pakeerplaats aan de paradijsweg lijkt het wel of er een nieuw stuk track aangelegd wordt.
**Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden**
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Primar schreef: zo 6 juni 2021, 16:59
erikvlugt schreef: zo 6 juni 2021, 14:07 Vanmorgen blauw en rood gereden. Lag er top bij. Hier en daar iets mul, maar de plekken die echt al heel mul waren zijn goed hersteld door de onderhoudsploeg! Wat ik wel gek vond is dat er op blauw nog wat plassen te vinden waren en op rood nu helemaal niets haha, dat is wel eens anders geweest. Weer genoten idd geval!
Lag er zeker goed bij maar wat er mij opviel was bij de pakeerplaats aan de paradijsweg lijkt het wel of er een nieuw stuk track aangelegd wordt.
Goed gezien. Dat wordt een nieuwe aan- en afrij route
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

bouwpakket schreef: zo 6 juni 2021, 18:07
Primar schreef: zo 6 juni 2021, 16:59

Lag er zeker goed bij maar wat er mij opviel was bij de pakeerplaats aan de paradijsweg lijkt het wel of er een nieuw stuk track aangelegd wordt.
Goed gezien. Dat wordt een nieuwe aan- en afrij route
Jij weet ook echt alles
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Nu nog even een doorsteek of routepaaltjes richting het nieuwe bikeparkje!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dat ligt volgens mij niet op het gebied van Den Treek -Henschoten, dus ik denk niet dat dat er snel zal komen.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Primar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 18:04

HarrySlingerLove schreef: ma 7 juni 2021, 09:45 Nu nog even een doorsteek of routepaaltjes richting het nieuwe bikeparkje!
Ligt naast het gebouw waar voorheen de start van de kozakkenput toertocht was
**Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden**
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Parkje is geen passanten plek. Een beetje eigen inspanning uit te zoeken om er te komen mag best wel!

In het bos in die omgeving is het niet toegestaan te biken. Over asfalt is het nog geen kilometer vanaf de Paradijsweg naar Bikepark Leusden (Bannink park waar Jan Bannink zijn baantjes op het ijs trok :lol: ).

Koffie stop is dan voorhanden in een mooie tuin.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Het ligt goed bereikbaar voor de jeugd uit leusden, dat is het belangrijkste.
En vanuit amersfoort gewoon de heiligenbergerweg afrijden
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Kapitein Iglo schreef: ma 7 juni 2021, 09:52 Dat ligt volgens mij niet op het gebied van Den Treek -Henschoten, dus ik denk niet dat dat er snel zal komen.
Snap ik. Is ook super dichtbij natuurlijk.
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

op facebook antwoordt iemand op een vraag waarom er steeds 12 electrische steps over de route rijden :

benieuwd wat er nu mag of niet mag :

Robert Dam
als step vereniging ( stepteam high level ) steppen we ook met speciaale cross steps op diverse MTB route.. maar dan gelukkig zonder motortje.. (lijkt me ook niet bevoordelijk voor de step) en wij zijn dan wel in het bezit van een geldig vignet. bij navraag door een van onze leden bij diverse toezicht houders.. zagen die geen probleem. wij passen on aan en als we een mtber horen/zien aankomen stappen we aan de kant.. overigens komt het omgekeerde ook voor. wand op menige route zijn we evensnel of sneller 🙂
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 442
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

Laat hem meteen even een cursus NL nemen. Want met een D. : Suprised :

Gisteren (oa) Woudenberg weer eens gereden. Was een tijdje geleden moet ik zeggen. Na het groot onderhoud is het wel een stuk beter geworden zeg, complimenten. Deel richting de Pyramide vooral rijdt nu weer als een trein. Goede flow, geen plassen enzo, top! :-q
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Hier en daar met leem de route "opgemetseld"; Gaten gevuld op plekken die niet mul werden.. Ben benieuwd hoe dat met veel nattigheid gaat worden???
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Plaats reactie