Vaste routes Den Treek Henschoten - Leusden en Woudenberg

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
germinator
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: do 20 september 2012, 20:49

Hoe lang is het al weg?
Kan het niet herinneren. Het zou dan tussen het egelmeer en start klim geweest zijn?
boswielrenner.nl
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Inmiddels platgemaakt en onherkenbaar.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Beest23
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 19 oktober 2020, 20:02

Hoe liggen de routes er momenteel bij?
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

het heeft vannacht flink geregend en heel flink gewaaid dus zal wel wat water en takken zijn .
en hier en daar nog een tak di op scherp ligt te wachten tot jij voorbij komt :-{
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Ik wil zatwrdag misschien een keer de treek proberen, wat zeggen jullie, gaan of niet na al die regen?
Sneeuwmonster
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Als ik zou gaan, zou ik Woudenberg gaan rijden maar ik begrijp dat die plaatselijk veranderd is in een modderstroom. Dat zal gezien de regen van nu en de nog voorspeelde regen niet in eens veranderd zijn. Ik sla dus over.
_Chris
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 480
Lid geworden op: di 30 september 2008, 12:06
Mijn mountainbike: #OpaHeeftEenIZZO

Vanochtend op de route Leusden 1 grote tak opgeruimd . Water viel mee, alhoewel ik wel trailrespect shortcuts rij dus niet alles gezien heb.
Vooral de paden waar de route over oude, bestaande paden gaat zijn erg blubberig.
#OpaRijdtEenIZZO
emeel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: do 4 oktober 2018, 14:15
Mijn mountainbike: Giant Trance

Die paar uur regen gisteravond en vannacht ( meer dan 10mm in de Bilt) zullen het er niet beter op hebben gemaakt. Ik sla het even over vandaag.
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Vandaag op Den Treek gereden. De rode verbinding tussen Austerlitz en de blauwe lus is afgesloten vanwege werkzaamheden. Ik hoop dat het daarmee wat minder snel drassig wordt. De blauwe route had goede droge delen, maar ook een paar vette stroken van een paar honderd meter. Ben benieuwd wat het weer de komende dagen zal doen met de route (en het effect van 20cm smeltende sneeuw laat zich natuurlijk voorspellen)
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Lefty29 schreef: za 6 februari 2021, 20:58 Vandaag op Den Treek gereden. De rode verbinding tussen Austerlitz en de blauwe lus is afgesloten vanwege werkzaamheden. Ik hoop dat het daarmee wat minder snel drassig wordt. De blauwe route had goede droge delen, maar ook een paar vette stroken van een paar honderd meter. Ben benieuwd wat het weer de komende dagen zal doen met de route (en het effect van 20cm smeltende sneeuw laat zich natuurlijk voorspellen)
Dat afgesloten deel is goed onderhanden genomen. Ik verwacht dat dit deel er straks top bij zal liggen. Er gaat nog meer geklust worden
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Goed om te horen :-q
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Den Treek doet echt zijn best. Is ook wennen voor een terreineigenaar om een MTB route op je terrein te hebben. Daar worden toch andere eisen aan gesteld dan een wandelpad, beheerpad of een paardenpad. En met de drukte van afgelopen jaar en de regen van afgelopen periode zijn ze ook meteen in het diepe gegooid.
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

ik ben een echte hollandse krent en wacht tot april voor ik vergunning koop dan eens kijken hoe het eruit ziet :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

bouwpakket schreef: za 6 februari 2021, 21:11 Dat afgesloten deel is goed onderhanden genomen. Ik verwacht dat dit deel er straks top bij zal liggen. Er gaat nog meer geklust worden
:-q

Ik kijk er naar uit. Zal gezien het weer nog wel een weekje 3 duren maar hè wat achter de hand hebben is fijn :bier:
Primar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 18:04

Lefty29 schreef: za 6 februari 2021, 20:58 Vandaag op Den Treek gereden. De rode verbinding tussen Austerlitz en de blauwe lus is afgesloten vanwege werkzaamheden. Ik hoop dat het daarmee wat minder snel drassig wordt. De blauwe route had goede droge delen, maar ook een paar vette stroken van een paar honderd meter. Ben benieuwd wat het weer de komende dagen zal doen met de route (en het effect van 20cm smeltende sneeuw laat zich natuurlijk voorspellen)
Kwam ik vrijdag middag ook achter dat het stuk rond de piramide met onderhoud bezig waren. Stond in enne een graafmachine op de track. Moet ik toegeven dat ik via de pakeerplaats van de piramide naar de track gereden was. Daardoor geen afzetting heb gezien.
**Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden**
Plaats reactie