Vaste routes Den Treek Henschoten - Leusden en Woudenberg

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
paul.schut
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 4 oktober 2020, 21:05

Jurriaan schreef: zo 20 december 2020, 20:27 Laat hier even de reactie weten :-q
Bij deze:
Dank voor uw bericht en de oplettendheid, dat wordt gewaardeerd. Ik stuur het door aan de beheerder.
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Vanochtend om de drukte op Zeist te ontwijken van Austerlitz doorgestoken naar Den Treek. Wat een bende. Deed me denken aan Amerongen 1.0 met overal sporen om de diepe plassen heen.
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

StevenK schreef: za 26 december 2020, 14:57 Vanochtend om de drukte op Zeist te ontwijken van Austerlitz doorgestoken naar Den Treek. Wat een bende. Deed me denken aan Amerongen 1.0 met overal sporen om de diepe plassen heen.
Zeker bij de Pyramide? Dat stuk kun je beter een tijdje vermijden.
Blauw lag er vanmorgen wel goed bij.

Ik heb Den Treek een mailtje gestuurd, dat rood er slecht bij ligt en kleine stukken blauw ook. Ze zijn er van op de hoogte.
Uit een betrouwbare bron vernomen dat er binnenkort onderhoud gaat plaats vinden.
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

StevenK schreef: za 26 december 2020, 14:57 Deed me denken aan Amerongen 1.0 met overal sporen om de diepe plassen heen.
ja, leuk was dat pfffffffffffffffffffff
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Ik vroeg me af hoe Den Treek (blauw) er bij ligt na afgelopen week; is het nog erg nat of goed te doen? Verwacht dat rood wel drassig zal zijn. Iemand er gisteren nog gereden?
Kienhu01
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 2 januari 2019, 00:19

Lefty29 schreef: zo 10 januari 2021, 07:19 Ik vroeg me af hoe Den Treek (blauw) er bij ligt na afgelopen week; is het nog erg nat of goed te doen? Verwacht dat rood wel drassig zal zijn. Iemand er gisteren nog gereden?
Gisteren gereden. Van Noord naar Zuid ligt het er vrij goed bij, weinig plassen en harde ondergrond (hoe zou dat nou komen 😉). Van Zuid naar Noord lag het er slechter bij, meer plassen en op meerdere plekken wat goede modderstroken.
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Kienhu01 schreef: zo 10 januari 2021, 10:09
Lefty29 schreef: zo 10 januari 2021, 07:19 Ik vroeg me af hoe Den Treek (blauw) er bij ligt na afgelopen week; is het nog erg nat of goed te doen? Verwacht dat rood wel drassig zal zijn. Iemand er gisteren nog gereden?
Gisteren gereden. Van Noord naar Zuid ligt het er vrij goed bij, weinig plassen en harde ondergrond (hoe zou dat nou komen 😉). Van Zuid naar Noord lag het er slechter bij, meer plassen en op meerdere plekken wat goede modderstroken.
Dank je! Zal nu ook wel hard zijn inderdaad :wink:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Snorkel 🤿 op? Wil morgen graag Woudenberg doen.
rrrrrik
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: za 21 december 2019, 18:16

Jurriaan schreef: wo 13 januari 2021, 18:28 Snorkel 🤿 op? Wil morgen graag Woudenberg doen.
Er wordt momenteel onderhoud gepleegd aan de Woudenberg route. Aan de zuidkant zijn alle echt natte stukken afgesloten voor dit onderhoud, daarvoor kun je dus je snorkel thuislaten, hoe het zit aan de piramide kant weet ik niet ;-)
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Ben benieuwd of er vandaag nog iemand op de blauwe route heeft gereden, deze staat ook op mijn planning voor morgen
emeel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: do 4 oktober 2018, 14:15
Mijn mountainbike: Giant Trance

Net om Half 5 klein stukje gereden vanaf de oude Utrechtseweg tot de parkeerplaats. Matige staat. Bevroren grond die zo nu en dan beetje dooit en weer opvriest.

Best veel grote plassen nog op de nieuw aangelegde tracks. Ook wel stukken die heel lekker waren, uiteraard. Maar ik ben blij dat ik niet alles heb gedaan. De oude paden zijn een grote modderboel van minimaal 2m breed. Zonde.

Zuidlus zou ik sowieso nu overslaan.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

erikvlugt schreef: wo 13 januari 2021, 20:36 Ben benieuwd of er vandaag nog iemand op de blauwe route heeft gereden, deze staat ook op mijn planning voor morgen
Ik ben eraan begonnen maar ik schrok van de staat. Breed breder breedst waar de modder overheerst. Vroegtijdig afgebroken. Ik zou het even laten, het regent hier nu ook weer.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

oef dat is jammer, dan ga ik toch maar even een stukje duin opzoeken of in ieder geval een ondergrond met nog meer zand. Bedankt voor de reacties!!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Gatver, niet dat corona komt mijn neus uit maar die modder. Hoe heb ik dat afgelopen winter gedaan dan.... Oooh wacht ik heb sinds daarna een nieuwe mtb, waar ik nauwelijks op gereden heb doordat kl*te corona, kak.

Thanks voor de route update :-q

Ik ga wel gravelen, die fiets zeikt niet over modder :winkie:
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

:-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Plaats reactie