Vaste routes Den Treek Henschoten - Leusden en Woudenberg

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Je krijgt voor die € 25,- wel een ontiegelijk mooi vignet zeg, heel stijlvol ontwerp en wat een topklasse behandeling van je bestelling.
Da's toch echt wel andere koffie dan die UH vignetten die blijkbaar geen drol mogen kosten (UH stickers zo uit de kassa; hoeveel wil je er hebben; doe maar een handje vol) :D
Heel benieuwd hoe die rondjes zijn, zeer binnenkort maar eens testen in combinatie met mijn woon-werk ommetjes.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Jan Willem schreef: ma 12 april 2021, 12:07 Je krijgt voor die € 25,- wel een ontiegelijk mooi vignet zeg, heel stijlvol ontwerp en wat een topklasse behandeling van je bestelling.
Da's toch echt wel andere koffie dan die UH vignetten die blijkbaar geen drol mogen kosten (UH stickers zo uit de kassa; hoeveel wil je er hebben; doe maar een handje vol) :D
Heel benieuwd hoe die rondjes zijn, zeer binnenkort maar eens testen in combinatie met mijn woon-werk ommetjes.
:lol: :-q
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Jan Willem schreef: ma 12 april 2021, 12:07 Je krijgt voor die € 25,- wel een ontiegelijk mooi vignet zeg, heel stijlvol ontwerp en wat een topklasse behandeling van je bestelling.
Da's toch echt wel andere koffie dan die UH vignetten die blijkbaar geen drol mogen kosten (UH stickers zo uit de kassa; hoeveel wil je er hebben; doe maar een handje vol) :D
Heel benieuwd hoe die rondjes zijn, zeer binnenkort maar eens testen in combinatie met mijn woon-werk ommetjes.
het vignet is mooier dan de rondjes zelf.............

maar die 7,50 slaat natuurlijk nergens op dat is veel te goedkoop en kan alleen maar door de vele vrijwilligers :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Vanaf mijn werk is het goed 5km fietsen naar het Henschotermeer dus eigenlijk te gek voor woorden dat ik die Den Treek rondjes nog nooit gefietst heb.
Meestal combineer ik Leersum of Amerongen (en 'vroeger' Hoge Ginkel) en dan is Den Treek misschien een leuke afwisseling.
Ik lees ook wat over klimmetjes die net wel of net niet te halen zijn dus dan is het in elk geval geen platte pannenkoek daar.
Kloppen die hoogtemeters (rood 15,2km-199hm en blauw 21,3km-197hm) van MTBroutes.nl een beetje?

Bij dat UH vignet maken vele kleintjes € 7,50 één grote.
Ik ken diverse bikers die net als ik, meerdere UH vignetten kopen om het knagende geweten een beetje te sussen :D
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Jan Willem schreef: ma 12 april 2021, 12:37 Vanaf mijn werk is het goed 5km fietsen naar het Henschotermeer dus eigenlijk te gek voor woorden dat ik die Den Treek rondjes nog nooit gefietst heb.
Meestal combineer ik Leersum of Amerongen (en 'vroeger' Hoge Ginkel) en dan is Den Treek misschien een leuke afwisseling.
Ik lees ook wat over klimmetjes die net wel of net niet te halen zijn dus dan is het in elk geval geen platte pannenkoek daar.
Kloppen die hoogtemeters (rood 15,2km-199hm en blauw 21,3km-197hm) van MTBroutes.nl een beetje?

Bij dat UH vignet maken vele kleintjes € 7,50 één grote.
Ik ken diverse bikers die net als ik, meerdere UH vignetten kopen om het knagende geweten een beetje te sussen :D
het is een prachtig parcours; de rode route is echt een speeltuin zeker het stuk tegenover de Hens... (het Henschotermeer)

het is verre van plat en ieder stukje hoogte wordt gewoon twee of 3 keer gebruikt.

maar het is allemaal nog vers en dat zie je gewoon beetje een zooitje en nog wat modderstukken .

25 euro is zeer geen weggegooid geld hoor :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Jan Willem schreef: ma 12 april 2021, 12:37 Vanaf mijn werk is het goed 5km fietsen naar het Henschotermeer dus eigenlijk te gek voor woorden dat ik die Den Treek rondjes nog nooit gefietst heb.
Meestal combineer ik Leersum of Amerongen (en 'vroeger' Hoge Ginkel) en dan is Den Treek misschien een leuke afwisseling.
Ik lees ook wat over klimmetjes die net wel of net niet te halen zijn dus dan is het in elk geval geen platte pannenkoek daar.
Kloppen die hoogtemeters (rood 15,2km-199hm en blauw 21,3km-197hm) van MTBroutes.nl een beetje?

Bij dat UH vignet maken vele kleintjes € 7,50 één grote.
Ik ken diverse bikers die net als ik, meerdere UH vignetten kopen om het knagende geweten een beetje te sussen :D
Volgens mij zijn de routes inmiddels bij elkaar zo'n 42km (en dus een stukje dubbel rijdt als je ze beiden doet). En qua hoogte had ik gisteren inclusief een klein stukje Austerlitz 253m. Dus of mijn Garmin is heel behoudend, of MTBroutes schromelijk overdreven.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Dat laatste misschien? Ik heb rood in Judise.nl gezet en kom dan uit op 109hm.
Zit dan ook nog een stuk plat woon-werkverkeer bij.
De HM's in Judise komen meestal redelijk overeen met die in Strava.
Maar het gaat er vooral om dat het leuke rondjes zijn, benieuwd.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dat zijn het zeker. Eigen karaktertje :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
emeel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: do 4 oktober 2018, 14:15
Mijn mountainbike: Giant Trance

Die 400 haal je nooit. Met de 2 van den Treek + Austerlitz en kinderroute had ik 200hm (wahoo). DT Zonder Austerlitz, wel kinderroute, een registratie van 182hm.
mfacey
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 317
Lid geworden op: za 6 februari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 29 (2019), Cube LTD Pro 29er (2016)

Jan Willem schreef: ma 12 april 2021, 12:07 Je krijgt voor die € 25,- wel een ontiegelijk mooi vignet zeg, heel stijlvol ontwerp en wat een topklasse behandeling van je bestelling.
Da's toch echt wel andere koffie dan die UH vignetten die blijkbaar geen drol mogen kosten (UH stickers zo uit de kassa; hoeveel wil je er hebben; doe maar een handje vol) :D
Heel benieuwd hoe die rondjes zijn, zeer binnenkort maar eens testen in combinatie met mijn woon-werk ommetjes.
Ik vertik het al om die kleine UHR stickers op mijn frame te plakken. Die kerstkrans van Treek blijft zeker in mijn rugzak ;-) Mijn frame blijft bespaard van bestickering. De oude vignetten krijgen een ereplek op mijn gereedschapswand, prima!

Ik ben verbaasd eigenlijk hoe weinig mensen je ziet die a la Zwitserse autobahn vignetten van 15 jaar rondom de voorruit, de hele bovenbuis volhebben met vignetten van de afgelopen 10 jaar.... :lol:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Nu er geen nieuwe fietsen meer te krijgen zijn, gaat dat er meer en meer van komen :winkie:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
At1
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: vr 2 december 2011, 18:15
Mijn mountainbike: Wordt niet gebruikt als ik online ben...

Kapitein Iglo schreef: ma 12 april 2021, 19:29 Nu er geen nieuwe fietsen meer te krijgen zijn, gaat dat er meer en meer van komen :winkie:
Er zijn zelfs mensen die ze dan maar op maat laten bouwen :o
Iedereen is gek en zij die denken dat ze normaal zijn, die zijn het gekst van allemaal.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

At1 schreef: ma 12 april 2021, 20:37
Kapitein Iglo schreef: ma 12 april 2021, 19:29 Nu er geen nieuwe fietsen meer te krijgen zijn, gaat dat er meer en meer van komen :winkie:
Er zijn zelfs mensen die ze dan maar op maat laten bouwen :o
En dan kunnen ze nog niet fietsen (met verzuring als smoes :lol: )
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Horsthil schreef: ma 12 april 2021, 20:43
At1 schreef: ma 12 april 2021, 20:37

Er zijn zelfs mensen die ze dan maar op maat laten bouwen :o
En dan kunnen ze nog niet fietsen (met verzuring als smoes :lol: )
Zuur is niet goed voor de lak
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Zure mensen hier :o
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie