Vaste routes Den Treek Henschoten - Leusden en Woudenberg

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Dan is het (volgens mij bijna) officieel afgelopen met alle MTB tochten in regio Amersfoort
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Ongeveer alle paden,trails die de kozakkerput tocht gebruikte zijn dichtgegooid of route geworden

Geen tts meer, en wedstrijden ook nagenoeg niet meer. Bijzonder zo n brede sport en geen mogelijkheid tot competitie op de heuvelrug terwijl er bv zat hardloop rn cross wedstrijden zijn..
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Rutger S schreef: ma 30 maart 2020, 19:32 Ongeveer alle paden,trails die de kozakkerput tocht gebruikte zijn dichtgegooid of route geworden

Geen tts meer, en wedstrijden ook nagenoeg niet meer. Bijzonder zo n brede sport en geen mogelijkheid tot competitie op de heuvelrug terwijl er bv zat hardloop rn cross wedstrijden zijn..
Maar die hardlopers zijn allemaal heel aardige mensen
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

He Roy ik zag aan jouw strava ritje dat je een stuk zuidlus hebt overgeslagen. Je krijgt aan de zuidkant een splitsing die richting henschotenmeer kant op gaat. En bij kruispunt N wegen weer richting Austerlitz gaat. Op zich zitten daar wel mooie stukken in, lekker kort draaien op en af. De kant richting Amersfoort Leusden ben ik niet zo van gecharmeerd. Daar kon je leuke wat technische blokjes draaien dat is nu dus afgelopen. Toertochten boeit me niet maar wel jammer dat vrij rijden "schluss" is, ik kon mijn eigen draai wel vinden daar nl.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10860
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Rutger S schreef: ma 30 maart 2020, 19:32 Geen tts meer, en wedstrijden ook nagenoeg niet meer. Bijzonder zo n brede sport en geen mogelijkheid tot competitie op de heuvelrug terwijl er bv zat hardloop rn cross wedstrijden zijn..
Daar heb je wel een goed argument te pakken in de gesprekken over de cyclo met de gemeente UH. Gebruik alles in je voordeel!
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

NelizRijn schreef: ma 30 maart 2020, 20:31 He Roy ik zag aan jouw strava ritje dat je een stuk zuidlus hebt overgeslagen. Je krijgt aan de zuidkant een splitsing die richting henschotenmeer kant op gaat. En bij kruispunt N wegen weer richting Austerlitz gaat. Op zich zitten daar wel mooie stukken in, lekker kort draaien op en af. De kant richting Amersfoort Leusden ben ik niet zo van gecharmeerd. Daar kon je leuke wat technische blokjes draaien dat is nu dus afgelopen. Toertochten boeit me niet maar wel jammer dat vrij rijden "schluss" is, ik kon mijn eigen draai wel vinden daar nl.
Serieus?! Ik was er van overtuigd dat ik de zuidlus helemaal had gedaan toch maar eens opletten volgende keer. ik ben daar inderdaad de weg overgestoken en gelijk stuk fietspad gedaan voor je weer de track opgaat. daar had ik dus ergens richting henschoten moeten gaan eerst??

Toertochten doet mij ook niks en het vrij rijden heb ik daar nooit gedaan. kan me wel voorstellen als je dat al jaren wel doet dat dit wellicht geen verbetering is.

Maar goed het ligt er nu eenmaal en we moeten het ermee doen. ik vind het wel leuk wat nieuws weer erbij. kunnen we lekker afwisselen
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

RoySmit schreef: ma 30 maart 2020, 21:58
NelizRijn schreef: ma 30 maart 2020, 20:31 He Roy ik zag aan jouw strava ritje dat je een stuk zuidlus hebt overgeslagen. Je krijgt aan de zuidkant een splitsing die richting henschotenmeer kant op gaat. En bij kruispunt N wegen weer richting Austerlitz gaat. Op zich zitten daar wel mooie stukken in, lekker kort draaien op en af. De kant richting Amersfoort Leusden ben ik niet zo van gecharmeerd. Daar kon je leuke wat technische blokjes draaien dat is nu dus afgelopen. Toertochten boeit me niet maar wel jammer dat vrij rijden "schluss" is, ik kon mijn eigen draai wel vinden daar nl.
Serieus?! Ik was er van overtuigd dat ik de zuidlus helemaal had gedaan toch maar eens opletten volgende keer. ik ben daar inderdaad de weg overgestoken en gelijk stuk fietspad gedaan voor je weer de track opgaat. daar had ik dus ergens richting henschoten moeten gaan eerst??

Toertochten doet mij ook niks en het vrij rijden heb ik daar nooit gedaan. kan me wel voorstellen als je dat al jaren wel doet dat dit wellicht geen verbetering is.

Maar goed het ligt er nu eenmaal en we moeten het ermee doen. ik vind het wel leuk wat nieuws weer erbij. kunnen we lekker afwisselen
Volgens mij is Nelis van slag. Je hebt de hele zuidlus gedaan laatst
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

bouwpakket schreef: ma 30 maart 2020, 22:25
RoySmit schreef: ma 30 maart 2020, 21:58

Serieus?! Ik was er van overtuigd dat ik de zuidlus helemaal had gedaan toch maar eens opletten volgende keer. ik ben daar inderdaad de weg overgestoken en gelijk stuk fietspad gedaan voor je weer de track opgaat. daar had ik dus ergens richting henschoten moeten gaan eerst??

Toertochten doet mij ook niks en het vrij rijden heb ik daar nooit gedaan. kan me wel voorstellen als je dat al jaren wel doet dat dit wellicht geen verbetering is.

Maar goed het ligt er nu eenmaal en we moeten het ermee doen. ik vind het wel leuk wat nieuws weer erbij. kunnen we lekker afwisselen
Volgens mij is Nelis van slag. Je hebt de hele zuidlus gedaan laatst
Nice! ligt aan jou Neliz :tong hahahaha. Maar thnx @bouwpakket kan ik volgende keer gewoon zelfde rondje rijden zonder extra op te hoeven letten :-q
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Horsthil schreef: di 31 maart 2020, 09:03 Goedemorgen iedereen

https://www.ad.nl/amersfoort/run-op-vig ... ~a8108a62/
Gevlucht voor de drukte op LV....
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Primar
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 18:04

Horsthil schreef: di 31 maart 2020, 09:03 Goedemorgen iedereen

https://www.ad.nl/amersfoort/run-op-vig ... ~a8108a62/
Mooi, kunnen ze niet zeggen dat er geen geld binnen komt voor onderhoud van de track
**Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden**
Willem12
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 820
Lid geworden op: do 25 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Salsa Spearfish + Surly Ogre
Contacteer:

bouwpakket schreef: di 31 maart 2020, 09:30
Horsthil schreef: di 31 maart 2020, 09:03 Goedemorgen iedereen

https://www.ad.nl/amersfoort/run-op-vig ... ~a8108a62/
Gevlucht voor de drukte op LV....
Nu begrijp ik ook waarom de "uitdagende stuifduinen" uit los zand bestaan. Appie met z'n motorcosser...heb je die noppen gezien ? :(
...en jullie dachten dat "ATX 830 bestuurder" erg was...
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Willem12 schreef: di 31 maart 2020, 09:49
bouwpakket schreef: di 31 maart 2020, 09:30
Gevlucht voor de drukte op LV....
Nu begrijp ik ook waarom de "uitdagende stuifduinen" uit los zand bestaan. Appie met z'n motorcosser...heb je die noppen gezien ? :(
De LV/HV onderhoudsploeg zal blij zjn
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

bouwpakket schreef: di 31 maart 2020, 09:54
Willem12 schreef: di 31 maart 2020, 09:49 Nu begrijp ik ook waarom de "uitdagende stuifduinen" uit los zand bestaan. Appie met z'n motorcosser...heb je die noppen gezien ? :(
De LV/HV onderhoudsploeg zal blij zjn
Heel blij
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Ja Frank heeft gelijk Roy, je hebt wel het hele zuidlusje gereden. Ik was ff in de war met een andere bekende die aangaf DT totaal te hebben gereden. Mistake i make, mea culpa. :kiss:
Ik had m nl ook diezelfde dag voor t eerst gereden en zag nog meer die hetzelfde plan hadden zondag
Plaats reactie