Vaste routes Den Treek Henschoten - Leusden en Woudenberg

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

bouwpakket schreef: za 4 april 2020, 12:02 Het uiteindelijke doel was Rutger weren. Dat lijkt gelukt
:lol:
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

RoySmit schreef: za 4 april 2020, 10:37
Rutger S schreef: za 4 april 2020, 09:56 Vrijwilligers mogen niks doen maar betaalde krachten wel? Op basis van wat is het onderscheid dan.? Ik snap die wandelaars ook zeker.. het warennook de trails waar wij lokals veel op fietste. Wat dat betreft heeft de treek zn doel bereikt want ik laat hetnu grotendeels links liggen
sorry maar kan me niet voorstellen dat den treek als doel had om locals te weren zodat die het nu links laten liggen. miss voel je het zo maar lijkt me beetje bullshit
Ik ken een hoop locals, en die denken er allemaal hetzelfde over..
Het feit dat ze wandelaars en mtb ers nu concentreren op dezelfde paden is gewoon onnozel. ( En den treek is wars van alle kritiek, als je uberhaupt al een responsw krijgt) Dat snapt iedereen. En mensen die al jaren in de treek rijden weten hoe de situatie was, namelijk probleemloos en wederzijds begrip.
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

bert l. schreef: za 4 april 2020, 14:47
bouwpakket schreef: za 4 april 2020, 12:02 Het uiteindelijke doel was Rutger weren. Dat lijkt gelukt
Hoor je dat, Rutger? ;-)
Ik heb frank net zo hard horen klagen anders😉.

Maar ik lig er niet wakker van. Ik denk dat er vooral een grote groep wandelaars gepiqueert zijn, ik fietste alleen maar in de treek omdat het tussen mijn huis en zeisterlitz ligt en om de drukte te ontvluchten.. maar nu is het in de treek ook te druk geworden
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8042
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Noin schreef: vr 3 april 2020, 20:12 Hier en daar is het wel vrij mul. Moest zelfs een keer een voetje aan de grond zetten. Dat overkomt me niet vaak. Maargoed, eigenlijk vond ik dat dan wel weer leuk, gezien dat wat uitdaging geeft. Maar ik ben wel benieuwd hoe zich dat in de zomer gaat houden.
Ik neem aan dat delen van de route binnenkort afgesloten worden. De regen kan dit niet bolwerken, als die al valt. En als die valt zijn de bospompen er.
Komende winter nieuwe kansen.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Jurriaan schreef: za 4 april 2020, 16:16
Noin schreef: vr 3 april 2020, 20:12 Hier en daar is het wel vrij mul. Moest zelfs een keer een voetje aan de grond zetten. Dat overkomt me niet vaak. Maargoed, eigenlijk vond ik dat dan wel weer leuk, gezien dat wat uitdaging geeft. Maar ik ben wel benieuwd hoe zich dat in de zomer gaat houden.
Ik neem aan dat delen van de route binnenkort afgesloten worden. De regen kan dit niet bolwerken, als die al valt. En als die valt zijn de bospompen er.
Komende winter nieuwe kansen.
Leuk als je al 25 euries hebt betaald. Maar wil je de route goed houden, zullen wel maatregelen moeten worden genomen. Komen ze nog wel achter.
En vergeet niet: volgens de gedragscode ben je verplicht om over gebreken aan de route te mailen. Dus doe dat vooral ook zou ik zeggen. En dat is niet raar, want het gebeurt bij de UHR ook steeds, maar dan via andere kanalen
hurms
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 11 maart 2020, 19:30

Rutger S schreef: za 4 april 2020, 15:21
RoySmit schreef: za 4 april 2020, 10:37

sorry maar kan me niet voorstellen dat den treek als doel had om locals te weren zodat die het nu links laten liggen. miss voel je het zo maar lijkt me beetje bullshit
Ik ken een hoop locals, en die denken er allemaal hetzelfde over..
Het feit dat ze wandelaars en mtb ers nu concentreren op dezelfde paden is gewoon onnozel. ( En den treek is wars van alle kritiek, als je uberhaupt al een responsw krijgt) Dat snapt iedereen. En mensen die al jaren in de treek rijden weten hoe de situatie was, namelijk probleemloos en wederzijds begrip.
Volgens mij vergeten er een heleboel dat het een bos is, in dat kleine stukje bos leven dieren.
Die dieren hadden geen rust!!
Want iederen liep fietsten kris kras door het bos.
Nu komt er een hoop rust in sommigen stukken voor het wild.
We zijn te gast in het bos ik denk dat we dat wel eens vergeten.

En hoe ze de trail gaan onderhouden we gaan het mee maken toch!
Er zal echt wel een team zijn die dit bij gaat houden.

Dat het jammer is dat we niet meer zelf ons paadje mogen kiezen tja.. wen er maar aan.
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

hurms schreef: za 4 april 2020, 18:29 Volgens mij vergeten er een heleboel dat het een bos is, in dat kleine stukje bos leven dieren.
Die dieren hadden geen rust!!
Want iederen liep fietsten kris kras door het bos.
Nu komt er een hoop rust in sommigen stukken voor het wild.
We zijn te gast in het bos ik denk dat we dat wel eens vergeten.

En hoe ze de trail gaan onderhouden we gaan het mee maken toch!
Er zal echt wel een team zijn die dit bij gaat houden.

Dat het jammer is dat we niet meer zelf ons paadje mogen kiezen tja.. wen er maar aan.
:-q
Rutger S
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 716
Lid geworden op: di 20 juni 2017, 12:12

Horsthil schreef: za 4 april 2020, 17:14
Jurriaan schreef: za 4 april 2020, 16:16
Ik neem aan dat delen van de route binnenkort afgesloten worden. De regen kan dit niet bolwerken, als die al valt. En als die valt zijn de bospompen er.
Komende winter nieuwe kansen.
Leuk als je al 25 euries hebt betaald. Maar wil je de route goed houden, zullen wel maatregelen moeten worden genomen. Komen ze nog wel achter.
En vergeet niet: volgens de gedragscode ben je verplicht om over gebreken aan de route te mailen. Dus doe dat vooral ook zou ik zeggen. En dat is niet raar, want het gebeurt bij de UHR ook steeds, maar dan via andere kanalen
Naar wie mail je dan eigenlijk?
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Uit de gedragscode
Geef technische gebreken direct door aan de beheerder via het contactformulier op deze site.
Volgens mij stond er eerst info@dentreekhenschoten.nl

Dus technische gebreken: heeft de baan kortsluiting of een errormelding, zeg het maar
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Rutger S schreef: za 4 april 2020, 15:26
bert l. schreef: za 4 april 2020, 14:47

Hoor je dat, Rutger? ;-)
Ik heb frank net zo hard horen klagen anders😉.

Maar ik lig er niet wakker van. Ik denk dat er vooral een grote groep wandelaars gepiqueert zijn, ik fietste alleen maar in de treek omdat het tussen mijn huis en zeisterlitz ligt en om de drukte te ontvluchten.. maar nu is het in de treek ook te druk geworden
en toch geef je mij het gevoel met al je reacties dat je er wel wel wakker van ligt en gepikeerd door bent. wellicht heb ik dat fout he en wil je gewoon een punt maken. echter hier klagen en gal spugen heeft volgens mij toch 0,0 effect.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

RoySmit schreef: za 4 april 2020, 19:54
Rutger S schreef: za 4 april 2020, 15:26

Ik heb frank net zo hard horen klagen anders😉.

Maar ik lig er niet wakker van. Ik denk dat er vooral een grote groep wandelaars gepiqueert zijn, ik fietste alleen maar in de treek omdat het tussen mijn huis en zeisterlitz ligt en om de drukte te ontvluchten.. maar nu is het in de treek ook te druk geworden
en toch geef je mij het gevoel met al je reacties dat je er wel wel wakker van ligt en gepikeerd door bent. wellicht heb ik dat fout he en wil je gewoon een punt maken. echter hier klagen en gal spugen heeft volgens mij toch 0,0 effect.
Hij moet gewoon zijn ei kwijt
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

bouwpakket schreef: za 4 april 2020, 20:30
RoySmit schreef: za 4 april 2020, 19:54

en toch geef je mij het gevoel met al je reacties dat je er wel wel wakker van ligt en gepikeerd door bent. wellicht heb ik dat fout he en wil je gewoon een punt maken. echter hier klagen en gal spugen heeft volgens mij toch 0,0 effect.
Hij moet gewoon zijn ei kwijt
Niet meer op Den Treek :tong :tong .

Snap het wel maar je lost er zo weinig mee op
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Wie weet leest er iemand mee (en doet er wat mee)
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

bouwpakket schreef: za 4 april 2020, 21:26 Wie weet leest er iemand mee (en doet er wat mee)
Laten we het hopen.
Het zou natuurlijk zonde zijn als ze de route nu al laten verslonzen.....
Plaats reactie