Vaste routes Den Treek Henschoten - Leusden en Woudenberg

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

mfacey schreef: di 27 april 2021, 10:44
Hilco schreef: ma 26 april 2021, 19:17 Ik zeg echt nergens meer wat van ....ook niet van de motorcrossers die vandaag over de route gingen ........ :-q

Het leeft zo'n stuk rustiger :bier:
Eigenlijk best verbazingwekkend dat dat niet vaker voor komt. Of we zien het niet....
Misschien omdat alle 16 jarigen tegenwoordig op Vespa’s rijden in. Honda MTs zijn een zeldzaamheid geworden!
psssss als de jeugd nog moet doen wat wij allemaal deden hou ik me hart vast :lol:
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Hilco schreef: di 27 april 2021, 20:31
mfacey schreef: di 27 april 2021, 10:44

Eigenlijk best verbazingwekkend dat dat niet vaker voor komt. Of we zien het niet....
Misschien omdat alle 16 jarigen tegenwoordig op Vespa’s rijden in. Honda MTs zijn een zeldzaamheid geworden!
psssss als de jeugd nog moet doen wat wij allemaal deden hou ik me hart vast :lol:
Opa vertelt...
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Hilco schreef: di 27 april 2021, 20:31
mfacey schreef: di 27 april 2021, 10:44

Eigenlijk best verbazingwekkend dat dat niet vaker voor komt. Of we zien het niet....
Misschien omdat alle 16 jarigen tegenwoordig op Vespa’s rijden in. Honda MTs zijn een zeldzaamheid geworden!
psssss als de jeugd nog moet doen wat wij allemaal deden hou ik me hart vast :lol:
Toen hadden we ook maar de helft van het huidig aantal inwoners
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Hilco schreef: di 27 april 2021, 20:31
mfacey schreef: di 27 april 2021, 10:44

Eigenlijk best verbazingwekkend dat dat niet vaker voor komt. Of we zien het niet....
Misschien omdat alle 16 jarigen tegenwoordig op Vespa’s rijden in. Honda MTs zijn een zeldzaamheid geworden!
psssss als de jeugd nog moet doen wat wij allemaal deden hou ik me hart vast :lol:
Ik weet niet wat "jullie" deden voreger.
Maar ik heb een hoop gedaan wat niet netjes was maar het bos lastig vallen heb ik nooit gedaan!
Wellicht omdat ik er niet dichtbij genoeg woonde. Maar ben wel benieuwd naar je verhalen :D
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ach, ik liet me gisteren ook weer verleiden tot het aangaan van een discussie op de DT Facebookpagina, over motorcrossers en wat daartegen te doen. Blijkt dat ik tegen een motorcrosser zit te zenden... :((

Can't argue with stupid, maar ik heb het toch geprobeerd :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Kapitein Iglo schreef: wo 28 april 2021, 12:59
Can't argue with stupid, maar ik heb het toch geprobeerd :bier:
:lol: :lol: :bier:
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

Kapitein Iglo schreef: wo 28 april 2021, 12:59 Ach, ik liet me gisteren ook weer verleiden tot het aangaan van een discussie op de DT Facebookpagina, over motorcrossers en wat daartegen te doen. Blijkt dat ik tegen een motorcrosser zit te zenden... :((

Can't argue with stupid, maar ik heb het toch geprobeerd :bier:
is U Menno?
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Boef ontmaskerd!
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Hilco schreef: wo 28 april 2021, 18:06
Kapitein Iglo schreef: wo 28 april 2021, 12:59 Ach, ik liet me gisteren ook weer verleiden tot het aangaan van een discussie op de DT Facebookpagina, over motorcrossers en wat daartegen te doen. Blijkt dat ik tegen een motorcrosser zit te zenden... :((

Can't argue with stupid, maar ik heb het toch geprobeerd :bier:
is U Menno?
Dat kan ik niet ontkennen.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

aha ik vond het al moedig dat je een motorrijder verbaal te lijf ging .................ik weet uit ervaring dat dat zinloos is :winkie:

Figuren als die Iwan zijn niet voor rede vatbaar ....... :bier:
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Een paar jaar terug heeft er eentje een fataal ongeluk gehad ergens op terrein van Den Trek. Dat zou toch een leermoment kunnen opleveren, zou je denken.
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

bert l. schreef: wo 28 april 2021, 20:03 Een paar jaar terug heeft er eentje een fataal ongeluk gehad ergens op terrein van Den Trek. Dat zou toch een leermoment kunnen opleveren, zou je denken.
Was randje leusderheide volgens mij, maar in ieder geval achter het pannenkoekenhuis
Bahco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: wo 28 juni 2017, 20:00
Mijn mountainbike: Kona Humu-humu-nuku-nuku-apua’a (rood en fixed)

Horsthil schreef: wo 28 april 2021, 21:45
bert l. schreef: wo 28 april 2021, 20:03 Een paar jaar terug heeft er eentje een fataal ongeluk gehad ergens op terrein van Den Trek. Dat zou toch een leermoment kunnen opleveren, zou je denken.
Was randje leusderheide volgens mij, maar in ieder geval achter het pannenkoekenhuis
vrijdag, 14. juli 2017 - 17:03 : Marechaussee zoekt informatie in zaak overleden motorcrosser Leusderheide
Het ongeval vond (op donderdag 29 december 2016) plaats op de scheidingsweg tussen het militair oefenterrein en het gebied van Staatsbosbeheer / Utrechts landschap, de Treekerweg. Deze weg is voor recreanten te bereiken vanaf de N227 en ligt in het verlengde van de parkeerplaats van het pannenkoekenrestaurant Bergzicht.
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Bahco schreef: do 29 april 2021, 09:54
Horsthil schreef: wo 28 april 2021, 21:45

Was randje leusderheide volgens mij, maar in ieder geval achter het pannenkoekenhuis
vrijdag, 14. juli 2017 - 17:03 : Marechaussee zoekt informatie in zaak overleden motorcrosser Leusderheide
Het ongeval vond (op donderdag 29 december 2016) plaats op de scheidingsweg tussen het militair oefenterrein en het gebied van Staatsbosbeheer / Utrechts landschap, de Treekerweg. Deze weg is voor recreanten te bereiken vanaf de N227 en ligt in het verlengde van de parkeerplaats van het pannenkoekenrestaurant Bergzicht.
Oh wacht eens even. Is het daarom dat je op een gegeven moment niet rechtdoor over de asfaltweg mag fietsen, maar linksaf moet richting een gravelfietspad. Staat ook zo alsof de weg daar militair terrein is, maar volgens mij klopt dat niet helemaal als ik op de kaart kijk.

Heb overigens ooit gehoord en misschien ook gelezen dat die boomstam het werk van defensie was. Wil uiteraard hier geen schuldige mee aanwijzen. Weet ook niet of het echt waar is. Verbazen doet het mij niet, want we weten allemaal wat ze hebben ondernomen on iedereen van hun terrein te weren (en terrecht)
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Horsthil schreef: do 29 april 2021, 13:16
Oh wacht eens even. Is het daarom dat je op een gegeven moment niet rechtdoor over de asfaltweg mag fietsen, maar linksaf moet richting een gravelfietspad. Staat ook zo alsof de weg daar militair terrein is, maar volgens mij klopt dat niet helemaal als ik op de kaart kijk.

Heb overigens ooit gehoord en misschien ook gelezen dat die boomstam het werk van defensie was. Wil uiteraard hier geen schuldige mee aanwijzen. Weet ook niet of het echt waar is. Verbazen doet het mij niet, want we weten allemaal wat ze hebben ondernomen on iedereen van hun terrein te weren (en terrecht)
Je mocht daar nooit rechtdoor. Gebeurt nog steeds erg veel overigens. Het is een asfaltweg dus iedereen fietst gewoon door. Er staat alleen een toegangsbord van Staatsbosbeheer waar je uit op zou moeten kunnen maken dat je er niet mag fietsen

Wat betreft de boomstam; daar is destijds voldoende over gespeculeerd. Laten wij daar niet mee verder gaan. Er is iemand overleden en dat is al triest genoeg
Plaats reactie