Bikepark Holten

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Vanmiddag ook voor de 1e keer daar geweest en heb mij prima vermaakt. Verbazingwekkend hoeveel ttf's ze op zo'n klein stukje perceel nog gestopt hebben. Speeltuin voor kinderen en volwassenen. Zeer vriendelijk ontvangst, prima geregeld daar. :-q

https://youtu.be/3X_iqLEJMro
Cubie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1137
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 21:08
Mijn mountainbike: Orbea Wild H30 2023
Contacteer:

Gisteren voor het eerst eens in het bikepark gereden. Ik had al wel een paar keer geholpen bij de bouw, maar nu voor het eerst op de bike en er ligt daar inderdaad veel op een klein gebied. Ik had 's morgens een drop-off clinic en toch mooi dat ze daar een opbouw hebben van drops tot een meter hoog. Ook liggen er kleinere drops 'verstopt' in het park. En zoals het in een clinic hoort begin het klein met gebruik van verschillende technieken om uiteindelijk toe te werken naar de drop van een meter. Lekker om die dan een paar keer te doen hoor!

Verder liggen er veel technische elementen. Geen tracks voor het maken van kilometers, maar als je alle technische elementen goed wilt doen, dan heb je je handen er vol aan.
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Ik wil hier binnenkort graag een keertje naar toe, maar kan op de website weinig vinden of het park al open is. Er staat ook geen mailadres bij, dus kan de eigenaren ook niks vragen. En je kan nu nog geen enkele datum reserveren (afgelopen zaterdag wel voor de dag erna) Weet iemand dit?
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

drpaul schreef: ma 22 maart 2021, 21:00 Ik wil hier binnenkort graag een keertje naar toe, maar kan op de website weinig vinden of het park al open is. Er staat ook geen mailadres bij, dus kan de eigenaren ook niks vragen. En je kan nu nog geen enkele datum reserveren (afgelopen zaterdag wel voor de dag erna) Weet iemand dit?
Ze zijn open maar je kijken per dag of ze de dag ernaa open gaan. Heeft met regen e.d. te maken. Dus op vrijdag kijken of je zaterdag kunt reserveren, of op zaterdag kijken of je zondag kunt.
Park is alleen op zaterdagmiddag en zondag (hele dag) open normaliter. Als het weer langer licht is ook op woensdag middag geloof ik.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Misschien dat ik zaterdag wel even ga als ze open zijn. Ben behoorlijk vastgeroest waarschijnlijk.
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Klitse schreef: ma 22 maart 2021, 21:31
drpaul schreef: ma 22 maart 2021, 21:00 Ik wil hier binnenkort graag een keertje naar toe, maar kan op de website weinig vinden of het park al open is. Er staat ook geen mailadres bij, dus kan de eigenaren ook niks vragen. En je kan nu nog geen enkele datum reserveren (afgelopen zaterdag wel voor de dag erna) Weet iemand dit?
Ze zijn open maar je kijken per dag of ze de dag ernaa open gaan. Heeft met regen e.d. te maken. Dus op vrijdag kijken of je zaterdag kunt reserveren, of op zaterdag kijken of je zondag kunt.
Park is alleen op zaterdagmiddag en zondag (hele dag) open normaliter. Als het weer langer licht is ook op woensdag middag geloof ik.
Dank je. Maar op goede vrijdag continu online zijn dus...
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

drpaul schreef: di 23 maart 2021, 13:12
Klitse schreef: ma 22 maart 2021, 21:31

Ze zijn open maar je kijken per dag of ze de dag ernaa open gaan. Heeft met regen e.d. te maken. Dus op vrijdag kijken of je zaterdag kunt reserveren, of op zaterdag kijken of je zondag kunt.
Park is alleen op zaterdagmiddag en zondag (hele dag) open normaliter. Als het weer langer licht is ook op woensdag middag geloof ik.
Dank je. Maar op goede vrijdag continu online zijn dus...
Continu lijkt me niet nodig. Ze hebben normaliter plek voor 50 man. En ik heb nog niet meegemaakt dat het druk was.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Gister even Holten aangedaan, mooi om te zien wat Henk en consorten daar hebben neergelegd, de kleine man was vooral geïnteresseerd in de grote jumps .... en het oefenen van no-footers ....... https://www.instagram.com/p/CO2BSFCnm7x/
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Plaats reactie