Vader-zoon(6) weekendje maar waar

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
rinke
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 25 juni 2012, 15:33

vasquez schreef: di 16 juli 2019, 14:27 Gaaf om te horen :-q

Wat ik alleen ff niet snap (maar misschien denk ik teveel als volwassene...)
Austerlitz kan hij moeiteloos, Lage Vuursche en Zeist met wat op en afstappen maar een route als Hoge Vuursche
Zeist is niet heel veel anders dan Lage/Hoge Vuursche toch?!

Als ik zou moeten kiezen is Zeist voor een zesjarige misschien wel technischer en zijn de op-en-af-stukken iets langer dan Lage/Hoge Vuursche.

M.a.w. Hoge Vuursche moet hij m.i. zeker kunnen als hij Zeist ook kan.
hahaha de tijd heeft dat stukje achterhaald... Ik was vorige week op Hoge Vuursche met hem en heb het onderste gedeelte (tot aan de N-weg) gedaan en ging erg goed inderdaad.. Had grotere zorgen dan nodig en het ging hem goed af inderdaad. Binnenkort ga ik proberen de hele lus met hem te fietsen.... Nu achteraf gezien waren de afdalingen in Zeist lastiger dan HV inderdaad...
vasquez
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 851
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 13:05
Mijn mountainbike: Transition Smuggler + Specialized Epic Marathon

Hahahaha,

ja ik dacht al :-)

Ik heb zelf Lage Vuursche jaren vermeden en deze 2 weken geleden weer eens geprobeerd, heet nu Hoge Vuursche geloof ik :-?

Dacht bij het rijden gelijk aan Zeist, routes zijn qua aard best wel gelijk, Zeist is alleen iets meer heuveltje op en af.

Als ik het zo hoor mag je over een paar jaar aan de bak in Amerongen of Leersum :-q
rinke
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 25 juni 2012, 15:33

vasquez schreef: wo 17 juli 2019, 14:37 Hahahaha,

ja ik dacht al :-)

Ik heb zelf Lage Vuursche jaren vermeden en deze 2 weken geleden weer eens geprobeerd, heet nu Hoge Vuursche geloof ik :-?

Dacht bij het rijden gelijk aan Zeist, routes zijn qua aard best wel gelijk, Zeist is alleen iets meer heuveltje op en af.

Als ik het zo hoor mag je over een paar jaar aan de bak in Amerongen of Leersum :-q
Ik heb gisteren op mijn 100% Amerongen gefietst en ik weet zeker dat hij daar nog even niet mag fietsen van mij... :D
Plaats reactie