Gulpen fiets huren

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Ik ga eind volgende week een week naar Gulpen. Helaas kan de fiets niet mee omdat de auto vol zit dus zit ik er over te denken iets te huren.
Maar als ik iets huur moet het wel goed zijn. Iemand ervaring met het huren van een fiets in de buurt van Gulpen?

27,5 of 29er.
Minstens SLX maar liefst nog Sram 1x12 aangezien ik dat gewend ben.
Fatsoenlijke vork (reba/fox oid)
Voorkeur voor Full suspension zodat ik dat ook eens kan proberen.
Flatpedals.

Kleding/helm/e.d. kan ik wel meenemen dus dat is niet noodzakelijk.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Bij het gloednieuwe Shimano Experience Centre in Valkenburg hebben ze in ieder geval goed afgemonteerde even gloednieuwe hardtails (XT of zelfs XTR afgemonteerd), zie https://shimano-ec.com/home.html. Die kun je voor een dag huren, ik meen a 25,-.

Fully? Zou je even moeten navragen. Zal überhaupt lastig worden om een goede te kunnen huren.
Of je zou moeten informeren bij Jef Abels Specialized in Gulpen zelf, dan zou je een fiets moeten regelen als 'testfiets'. Dat kost een bepaald bedrag (ik meen ong. 50,-?) dat je terug krijgt bij aankoop fiets, in jouw geval zou dat dan dus 'de huurprijs' worden. Die heeft bv Epics, prima voor Zuid L.

Wat ga je precies rijden? Alles in Zuid L zelf is goed te doen op een HT. Shimano Experience heeft de nieuwste fietsen in dat geval.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

aurelius schreef: vr 19 juli 2019, 13:06 Bij het gloednieuwe Shimano Experience Centre in Valkenburg hebben ze in ieder geval goed afgemonteerde even gloednieuwe hardtails (XT of zelfs XTR afgemonteerd), zie https://shimano-ec.com/home.html. Die kun je voor een dag huren, ik meen a 25,-.

Fully? Zou je even moeten navragen. Zal überhaupt lastig worden om een goede te kunnen huren.
Of je zou moeten informeren bij Jef Abels Specialized in Gulpen zelf, dan zou je een fiets moeten regelen als 'testfiets'. Dat kost een bepaald bedrag (ik meen ong. 50,-?) dat je terug krijgt bij aankoop fiets, in jouw geval zou dat dan dus 'de huurprijs' worden. Die heeft bv Epics, prima voor Zuid L.

Wat ga je precies rijden? Alles in Zuid L zelf is goed te doen op een HT. Shimano Experience heeft de nieuwste fietsen in dat geval.
Dank voor de tips. Ik weet dat alles in Zuid Limburg prima te doen is op een HT. Dat heb ik vorig jaar wel gedaan op mijn eigen HT. Ik ben voor mijn volgende fiets aan het kijken naar een fully en vandaar dat ik dacht wellicht 2 vliegen in 1 klap te kunnen slaan door er een te huren en te kijken hoe dat bevalt.
Een Hardtail is inderdaad ook prima als een fully niet haalbaar blijkt.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Plaats reactie