Harry Slinger: Eindbaas op de UHR.

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Misterelmo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 183
Lid geworden op: zo 26 augustus 2018, 07:58

bouwpakket schreef: wo 4 december 2019, 15:09
Misterelmo schreef: wo 4 december 2019, 15:05

Zeker. Van de week eindelijk de laatste jump netjes gecleared maar met 1:01 is er nog een doel te behalen :lol:
Dat Strava segment is zo onbetrouwbaar als de pest. Staar je daar maar niet blind op. Jij straks blij als je HS een keer onder de minuut rijdt en blijkt het gewoon door een slechte GPX te komen. Liever gewoon flowen, pumpen clearen en genieten :-q
Dat doe ik ook niet hoor. Ik weet niet eens waar hij begint en eindigt en galileo zit wel op m'n garmin maar heb ik eigenlijk nog nooit aangezet naast de gps (geen idee waarom niet eigenlijk). Ik geniet van iedere bocht maar ik vond het wel humor dat ik nu voor de tweede keer op 1:01 uitkwam vandaar mijn nieuwe 'doel'. Maar ik ga m'n fun er echt niet voor opofferen hoor. Wees maar niet bang, daar vind ik het veel te leuk voor :lol:
Klusteam MTB Zuid Veluwe
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Gistermiddag rond 1 uur onderaan de Eindbaas met 2 andere malloten staan praten die daar, net als wij, een paar keer naar boven liepen voor nog een run.

Toevallig ook forumlieden? :roll:
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Er is er een jarig, hoera, hoera. Dat kun je wel zien, dat is Harry!!

Vandaag exact een jaar geleden dat de eindbaas is geopend.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Cheers! :bier:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Hij had me nog bijna te pakken woensdag, die eenjarige... :oops:
(schuine landing na een sprongetje, gelukkig had de voorkant zoveel grip dat de boel overeind bleef. Met dank aan materiaal wat als zwaar overkill wordt gezien voor NL maar af en toe voor sommige minder getalenteerden toch handig kan zijn :D ).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

kermit schreef: vr 24 juli 2020, 09:11 Hij had me nog bijna te pakken woensdag, die eenjarige... :oops:
(schuine landing na een sprongetje, gelukkig had de voorkant zoveel grip dat de boel overeind bleef. Met dank aan materiaal wat als zwaar overkill wordt gezien voor NL maar af en toe voor sommige minder getalenteerden toch handig kan zijn :D ).
MM soft in 2.8? Meer grip kan je bijna niet hebben :lol: :lol:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

MM soft in 2.8 inderdaad, en dat is absoluut een band die je eigenlijk nooit de schuld kunt geven als er iets fout gaat... :D
(en die ook veel meer aankan dan ik durf).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

kermit schreef: vr 24 juli 2020, 09:11 (schuine landing na een sprongetje, gelukkig had de voorkant zoveel grip dat de boel overeind bleef. Met dank aan materiaal wat als zwaar overkill wordt gezien voor NL maar af en toe voor sommige minder getalenteerden toch handig kan zijn :D ).
Fijn dat er meer zijn die overkill dan wel zwaar overkill rond rijden :tong Beviel mij onlangs goed op Harry. En dan valt mijn MKIII in het niet bij MM 2.8 :winkie:

ik wist überhaupt niet dat MM er in 2.8 bestond, zal er uit zien zoals er om een John Deere liggen
Afbeelding
Plaats reactie