Leuke mtb plekjes gezocht

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Brandon1
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 15 maart 2020, 17:14

Hoi! Ik en ne mtb maatje zijn nog op zoek naar wat leuke plekjes om te mtb in de buurt van Apeldoorn hoeven geen routes te zijn we vinden het juist leuk om zelf een beetje gaande weg een route te zoeken dus als julie wat leuke plekjes weeten waar vandaan we een beetje een route kunen vinden we zij ook niet zulke heele evaren mountainbikers.

Ik hoop op wat leuke reacties! Groetjes Brandon
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Adoorn :-q daar kun je alle kanten op, en zelfs door naar Hoenderloo/ Lunteren of een stukje van beide :-D :-q
Anders contact je de bar-end bikers die weten en kunnen dit gebied uit hun duimpje :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Aapjes
Genius
Genius
Berichten: 1844
Lid geworden op: wo 29 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Episch Vonkende Yeti

Vanaf het Leesten richting Beekbergen, dan kom je vanzelf over Spelderholt :wink:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Kijk, daar druppelen ze al binnen :D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Een mooie plek om je auto te parkeren is bij restaurant "het Leesten" bij Ugchelen.
Vanaf daar kun je perfect starten, en na afloop een drankje nemen.
In het gebied rondom dat restaurant mag helaas niet gefietst worden maar verder volop mogelijkheden, zeker als je de weg oversteekt.

( zag te laat dat deze locatie al genoemd was 😳)
Brandon1
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 15 maart 2020, 17:14

Bedankt voor de berichtjes jongens en over die van Gijsje die word lastig ik mag nog niet rijden en die vriend van me heeft nog geen auto
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Langs de spoorlijn van Apeldoorn naar Amersfoort. (aan die kant dus) Je eindigt of begint bij Assel. Bij Assel kun je de route het makkelijkst oppakken. Er gaat vanaf de verharde weg op een gegeven moment een smal paadje naar rechts, ongeveer tegenover die jeugdherberg of kampeerboerderij. Je fietst dan weer richting Apeldoorn.
"This species has amused itself to death"
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Brandon1 schreef: ↑zo 15 maart 2020, 19:47 Bedankt voor de berichtjes jongens en over die van Gijsje die word lastig ik mag nog niet rijden en die vriend van me heeft nog geen auto
Hoe gaan jullie dan deze kant opkomen ?
Brandon1
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 15 maart 2020, 17:14

gijsje schreef: ↑zo 15 maart 2020, 20:21
Brandon1 schreef: ↑zo 15 maart 2020, 19:47 Bedankt voor de berichtjes jongens en over die van Gijsje die word lastig ik mag nog niet rijden en die vriend van me heeft nog geen auto
Hoe gaan jullie dan deze kant opkomen ?
Met de fietsπŸ˜‚ is 23 minuten fietsen vanaf mijn huis
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

gijsje schreef: ↑zo 15 maart 2020, 20:21
Brandon1 schreef: ↑zo 15 maart 2020, 19:47 Bedankt voor de berichtjes jongens en over die van Gijsje die word lastig ik mag nog niet rijden en die vriend van me heeft nog geen auto
Hoe gaan jullie dan deze kant opkomen ?
Heel mss komt TS en zijn bike maat wel uit Adoorn e.o. :-? :lol: :wink: maar ik lees al dat er geen grote afstanden gereden kunnen worden :-{ ze zijn hoogst waarschijnlijk pas begonnen en of gewoon nog niet gewend aan langere afstanden te biken :-{
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Brandon1
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 15 maart 2020, 17:14

Mario070 schreef: ↑zo 15 maart 2020, 20:38
gijsje schreef: ↑zo 15 maart 2020, 20:21

Hoe gaan jullie dan deze kant opkomen ?
Heel mss komt TS en zijn bike maat wel uit Adoorn e.o. :-? :lol: :wink: maar ik lees al dat er geen grote afstanden gereden kunnen worden :-{ ze zijn hoogst waarschijnlijk pas begonnen en of gewoon nog niet gewend aan langere afstanden te biken :-{
Wij zijn inderdaad niet heel evaren maar we heben er altijd wel plezier in en we probeeren het ook meer te doen
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5875
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Brandon1 schreef: ↑zo 15 maart 2020, 20:40
Mario070 schreef: ↑zo 15 maart 2020, 20:38

Heel mss komt TS en zijn bike maat wel uit Adoorn e.o. :-? :lol: :wink: maar ik lees al dat er geen grote afstanden gereden kunnen worden :-{ ze zijn hoogst waarschijnlijk pas begonnen en of gewoon nog niet gewend aan langere afstanden te biken :-{
Wij zijn inderdaad niet heel evaren maar we heben er altijd wel plezier in en we probeeren het ook meer te doen
Dat had ik ook begrepen :-q en leuke bike spots zijn daar in de omgeving in overvloed :-q maar dan het aan en afrijden van de bike spots....ja die liggen niet naast elkaar :-{ dus zou je dan toch km's moeten maken :D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Die locatie is meer dan die 23 minuten van mijn huis...in apeldoorn πŸ˜› ....dus ik woon daar of 1) ver vandaan of 2) ik fiets niet hard genoeg 😏
Maar daar hoef je dus geen ervaring voor te hebben...beetje conditie is wel zo handig 😁
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Je hebt ook het landgoed Bruggelen...een stuk daarvan grenst aan de parkeerplaats Bruggelen langs de A1....
Mooi stukkie om te leren sprinten...πŸ™ƒ
Brandon1
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 15 maart 2020, 17:14

gijsje schreef: ↑zo 15 maart 2020, 21:28 Die locatie is meer dan die 23 minuten van mijn huis...in apeldoorn πŸ˜› ....dus ik woon daar of 1) ver vandaan of 2) ik fiets niet hard genoeg 😏
Maar daar hoef je dus geen ervaring voor te hebben...beetje conditie is wel zo handig 😁
Die 23 minuten fietsen is van google maps
Plaats reactie