Bikepark Mook

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

ReinierT schreef: za 17 april 2021, 08:44 En iemand suggestie voor die 2 schuine bultjes 'tieten', waarna fijne tafel jump volgt en direct bocht naar rechts? Ik rol ze nu om die tafel te halen.
Wat Void zegt, Oefenen oefenen oefenen, en een clicic doen.

Ik zit in hetzelfde schuitje, heb ze ook gerold

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Heckler40 schreef: za 17 april 2021, 12:56
ReinierT schreef: za 17 april 2021, 08:44 En iemand suggestie voor die 2 schuine bultjes 'tieten', waarna fijne tafel jump volgt en direct bocht naar rechts? Ik rol ze nu om die tafel te halen.
Ik zit in hetzelfde schuitje, heb ze ook gerold

Enjoy!!
Ben je geweest zonder te vragen of ik mee wilde?? :roll: :evil: :wink:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

suravida schreef: za 17 april 2021, 12:59 Ben je geweest zonder te vragen of ik mee wilde?? :roll: :evil: :wink:
Ik ben er nog steeds slechts die ene keer geweest, helaas :(
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Mooi werk, dat Mook. Deze ex-boswielrenner was er vandaag met de 8-jarige stuiterbal, en we hebben ons meer dan prima vermaakt. Ondanks dat ik bij de allereerste run inkomen op het flowbaantje meteen onderuit schoof. "Gaat het papa"?
Auw, daar ging mijn ego... :oops:

Uiteindelijk een kleine 20 keer omlaag gegaan, en toen was de koek wel op, maar is zeker voor herhaling vatbaar! :-q
Afbeelding

Korte impressie:
https://youtu.be/PYqjQHZbeHQ

(was er niet ergens een topic over de kunst van het niet springen? Door mij dan dus.. :winkie:)
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Lekker bezig geweest, mooie dag om te spelen 👍, Jip gelijk z’n nieuwe helm en protector aan 👊
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Nice. Was er vanmiddag ook en kwam toevallig Demoniac, TenzNL en later Void tegen.
Lijkt mij leuk om volgende keer hier te melden wanneer wie er heen gaat, leer ik weer wat gezichten bij namen kennen :-q
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Jamis Diablo schreef: ma 19 april 2021, 00:04 Nice. Was er vanmiddag ook en kwam toevallig Demoniac, TenzNL en later Void tegen.
Lijkt mij leuk om volgende keer hier te melden wanneer wie er heen gaat, leer ik weer wat gezichten bij namen kennen :-q
Ja, leuk je IRL te ontmoeten. Het gezamelijke ritje Mook was ook erg leuk (al hakten de Hm`s er goed in) :-q
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

38x10 schreef: zo 18 april 2021, 22:49 Mooi werk, dat Mook. Deze ex-boswielrenner was er vandaag met de 8-jarige stuiterbal, en we hebben ons meer dan prima vermaakt. Ondanks dat ik bij de allereerste run inkomen op het flowbaantje meteen onderuit schoof. "Gaat het papa"?
Auw, daar ging mijn ego... :oops:

Uiteindelijk een kleine 20 keer omlaag gegaan, en toen was de koek wel op, maar is zeker voor herhaling vatbaar! :-q
Afbeelding

Korte impressie:
https://youtu.be/PYqjQHZbeHQ

(was er niet ergens een topic over de kunst van het niet springen? Door mij dan dus.. :winkie:)
Auw kut :lol: :winkie:
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Jamis Diablo schreef: ma 19 april 2021, 00:04 Nice. Was er vanmiddag ook en kwam toevallig Demoniac, TenzNL en later Void tegen.
Lijkt mij leuk om volgende keer hier te melden wanneer wie er heen gaat, leer ik weer wat gezichten bij namen kennen :-q
Ik dacht, ik zeg de eerste keer niks. Kan ik tenminste rustig en anoniem onderuit schuiven zonder dat iedereen dat ziet! :winkie: :oops: :roll:
(geef de volgende keer wel een seintje)
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ik zag wel iemand uit de laatste kombocht van blauw stuiteren, dus misschien toch wel gezien :-D
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Was rond 10u, volgens mij waren jullie er toen nog niet. Was meer op de kleine en op de omgeving aan het letten dan op mijn eigen rijden; totaal niet scherp dus, en toen schoot mijn voorwiel weg in de bocht voor ik er erg in had. Dommig, heeft de dag verder gelukkig niet beïnvloed, maar het oude lijf is nu wel overal stijf!
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Mmm, op de foto van je zoontje lijkt die drop veel lager dan op de foto waar ik zelf op sta :D
Knap van die mannekes dat ze van zoiets af rijden. Net voordat deze foto genomen werd ging er nog iemand letterlijk op z'n gezicht bij deze drop. Klassieke beginnersfout, schrikken van de hoogte en remmen. Maar ja, hij is toch net te hoog om er rollend vanaf te gaan lijkt me.

Afbeelding

Ik was er zaterdag, blauw en paars gereden en een paar keer het bikeparkje afgerold.
Want veel meer zou ik het niet willen noemen... :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

kermit schreef: ma 19 april 2021, 09:15 Mmm, op de foto van je zoontje lijkt die drop veel lager dan op de foto waar ik zelf op sta :D
Knap van die mannekes dat ze van zoiets af rijden. Net voordat deze foto genomen werd ging er nog iemand letterlijk op z'n gezicht bij deze drop. Klassieke beginnersfout, schrikken van de hoogte en remmen. Maar ja, hij is toch net te hoog om er rollend vanaf te gaan lijkt me.
Vind juist dat alles bij die kleine mannetjes nog veel hoger lijkt

Afbeelding
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Maar dat is ook vanaf de hoogste optie zo te zien?
En camerastandpunt doet natuurlijk veel. Met de juiste lens en positie kun je zelfs die lage drop nog heel indrukwekkend in beeld brengen :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

kermit schreef: ma 19 april 2021, 10:40 Maar dat is ook vanaf de hoogste optie zo te zien?
En camerastandpunt doet natuurlijk veel. Met de juiste lens en positie kun je zelfs die lage drop nog heel indrukwekkend in beeld brengen :D
Het is inderdaad de hoogste, maar dat icm een 24" fietsje en een ventje van 1.35m lijkt 't nog wat meer spectaculair. De hoek is vrij neutraal en overzichtelijk
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Plaats reactie