MTB route Heerenveen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
jensss
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 3 juli 2016, 10:29

De inloopbijeenkomst is verplaatst naar 1 september tussen 16:30 en 19:30 bij Villa Woudoord (Koningin Wilhelminaweg 11 te Heerenveen) waar het ‘MTB-plankaart’ wordt toegelicht / besproken.

Updates zijn te vinden op de Facebook pagina van stichting MTB Heerenveen.
Mountainbiker18
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 2 augustus 2022, 23:06

Thanks! :-q Kan de Facebookpagina niet vinden maar dat zal komen doordat ik geen Facebook heb..
jensss
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: zo 3 juli 2016, 10:29

Ik heb ook geen Facebook en inderdaad als je er op Googled kom je hem niet tegen op de 1 of andere manier.

Doet deze link het?

https://m.facebook.com/mtbheerenveen/?r ... __tn__=C-R
Mountainbiker18
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 2 augustus 2022, 23:06

Link doet het!

Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen..
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 539
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Door personele wijzigingen in het MTB projectteam van Antea Group vraagt de uitwerking van de concept-MTB Plankaart voor de #MTBrouteHeerenveen nog iets meer tijd. Dit betekent dat de MTB Inloopbijeenkomst van 1 september a.s. niet doorgaat, maar deze is verplaatst naar donderdag 22 september 2022.

Iedereen is van harte welkom om op 22 september a.s. tussen 18.30 en 21.30 uur binnen te lopen bij #Scoutinghiem (Van Bienemalaan 7, 8451 WP Oranjewoud) en de concept-MTB Plankaart te bekijken. En eventuele aanvullingen, wensen en aandachtspunten bij het projectteam van Antea Group kenbaar te maken.

Na de MTB Inloopbijeenkomst wordt de MTB-plankaart definitief gemaakt en de mogelijke MTB-route Heerenveen in kleinere secties opgedeeld en elke tracésectie verder uitgewerkt. Te verwachten is dat daarna per segment de MTB-route steeds definitiever ingetekend wordt. Het e.e.a. is afhankelijk van een zorgvuldige besluitvorming, gesprekken met de terreineigenaren en dat de route niet in strijd is met het geldende bestemmingsplan.
Plaats reactie