Lage Vuursche

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
jvc
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: di 19 september 2006, 15:45
Mijn mountainbike: Cube Reaction Race

Vandaag nog eens geprobeerd, inmiddels de tijd op 33.24. Was vandaag alweer beter dan gister te rijden, in iedergeval iets minder plassen en modder. En....... niet gevallen, wel nog steeds problemen met m'n spd pendalen en schoenen
Rudebox
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 23:51

@Rodger Tis maar waar je je aan stoort.
Persoonlijk denk ik van jou weer, joh loop niet te zaniken zeg.
Ieder zijn meug hè.
Oh nee, oh nee, niet zaniken, ieder z'n ding - meer van je kan hier perfect biken, geniet er van... en dat doen ze ook :-q
When you think we're lost, we're exploring...
peter_45
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 13:19
Mijn mountainbike: CUBE Reaction

zondag nog een laatste serieuze training gedaan voor de BBC, gingen met z'n 4 op pad vanaf Muiderberg naar lage Vuursche, rustig tempo er naar toe want in bos kunnen we vol gas. We zouden 2 rondjes doen en dan weer naar huis.....maar dat waren er 2 voor 2 man en 1 rondje voor die andere 2 "watjes"..zaten gewoon koffie te drinken. Daar bijna kou gevat, toen we daar bij gingen zitten, laat mij maar lekker naar huis kachelen....vwb die natuurliefhebbers die op hun gemak een rondje doen met een snelheid van 10 km/u, is er niets lekkerder om volgas zonder wat te zeggen er langs te scheuren..hahahaha....
het kan altijd beter en sneller en er kan altijd meer modder zijn.....
Rudebox
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 23:51

Toch na die 2 rondjes smaakte die warme choco met slag mij goed ! Kan niet wachten tot ze daar een drive in Mac plaatsen...., voor mountainbikers wel te verstaan :-D
When you think we're lost, we're exploring...
Chiti
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 277
Lid geworden op: za 1 april 2006, 20:31
Mijn mountainbike: Canyons

gistermiddag maar weer eens een rondje Lage Vuurshe gepakt. ligt er erg lekker bij. lekker harde ondergrond. Ik denk dat je tot het weer gaat vriezen niet zo'n snelle baan zal krijgen.
de tijd van 31.27 viel een beetje tegen. Maar wel even lekker getrapt in het mooie weer.
“Wikipedia is the best thing ever. Anyone in the world, can write anything they want about any subject. So you know you are getting the best possible information.” - Michael Scott
Os
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 09:51
Mijn mountainbike: Specialized StumpJumper FSR
Contacteer:

Het is de laatste alleen behoorlijk druk, wat ook wel logisch is; nu het 's avonds vroeg donker is, gaat iedereen in het weekend, tegelijk met alle stokkenwandelaars en hondenbezitters. Binnenkort ook maar weer eens een poging op een snelle tijd wagen, maar dan dus niet miden overdag.
jvc
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: di 19 september 2006, 15:45
Mijn mountainbike: Cube Reaction Race

Os schreef:Het is de laatste alleen behoorlijk druk, wat ook wel logisch is; nu het 's avonds vroeg donker is, gaat iedereen in het weekend, tegelijk met alle stokkenwandelaars en hondenbezitters. Binnenkort ook maar weer eens een poging op een snelle tijd wagen, maar dan dus niet miden overdag.
Even proberen een doordeweekse dag te pakken, ben nu een paar x op maandag middag geweest en helemaal niemand gezien.
Os
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 09:51
Mijn mountainbike: Specialized StumpJumper FSR
Contacteer:

Tja, dat vindt de baas vast niet goed, maar toch bedankt voor de tip.
Sjase
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1457
Lid geworden op: do 6 februari 2003, 19:24
Contacteer:

jvc schreef:
Os schreef:Het is de laatste alleen behoorlijk druk, wat ook wel logisch is; nu het 's avonds vroeg donker is, gaat iedereen in het weekend, tegelijk met alle stokkenwandelaars en hondenbezitters. Binnenkort ook maar weer eens een poging op een snelle tijd wagen, maar dan dus niet miden overdag.
Even proberen een doordeweekse dag te pakken, ben nu een paar x op maandag middag geweest en helemaal niemand gezien.
Afgelopen maandag heb ik ook rond lage vuursche gereden, maar toen vond ik het toch behoorlijk druk.

Route en de rest van het bos liggen er overigens behoorlijk goed bij.
TjokkePrii
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 29 januari 2006, 19:46
Mijn mountainbike: Decathlon Rockrider 8.1

Rondje Lage Vuursche is van achter het paleis soestdijk tot aan die koffiehut oid bij die open grasplek ?
Os
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 09:51
Mijn mountainbike: Specialized StumpJumper FSR
Contacteer:

Ja, en dan weer terug. Als je netjes de bordjes volgt (en het pad) rij je vanzelf een rondje van een kilometer of 10.

Voor meer info:
http://www.mbc-route.nl/Route/Route.aspx
TjokkePrii
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 29 januari 2006, 19:46
Mijn mountainbike: Decathlon Rockrider 8.1

Ja ik rijd meestal vanaf het paleis naar het koffiehuis en weer terug. Alleen als ik dan terug rijd, heb ik meestal een veel kortere route als op de heenweg. Ik zal eens kijken hoeveel kilometer 'mijn' rondje is, en meteen ff een tijd meten :)
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

lekker belangrijk wat jouw rondje is. Het gaat om de vaste route.
TjokkePrii
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 29 januari 2006, 19:46
Mijn mountainbike: Decathlon Rockrider 8.1

Ja en en als jij niet kan lezen houd dan gewoon je klep. Ik probeer juist erachter te komen WAT de vaste route is.
Sjase
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1457
Lid geworden op: do 6 februari 2003, 19:24
Contacteer:

TjokkePrii schreef:Ja en en als jij niet kan lezen houd dan gewoon je klep. Ik probeer juist erachter te komen WAT de vaste route is.
De vaste route is echt niet te missen. Maar het klopt wat je zegt. Als je achter de paleistuin aan het rondje begint rijd je bijna de hele ronde tot je bij het officiële beginpunt bij het theehuisje komt. Rij je vervolgens vanaf daar verder over de route dan krijg je alleen nog een stukje langs de heide en een kort zanderig en heuvelig stukje voor je bij je beginpunt achter de paleistuin uitkomt. Klopt dus dat het stukje vanaf het theehuis naar jouw beginpunt veel korter is (logisch natuurlijk).
Gesloten