Staphorst

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Gaat nog wel even duren. Er komen nog enkele kilometers singletrack bij, en dat is, ook met mechanische hulp, veel werk.
Aa
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Ok dus tot die tijd is het ff behelpen voor de minder bekende routerijders
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Vanavond weer even kunnen helpen. Weer een stuk singletrack aangepakt, en een nat stuk van drainage voorzien.

Afbeelding

Afbeelding
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
henkjan29er
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 22:55
Mijn mountainbike: Trek Stache

Vanmorgen sinds een lange tijd een rondje Staphorst gereden. Wat een werk is hier verricht...
De route knapt hier echt van op.
Ben benieuwd hoe hij straks is, lijkt een prachtige route te worden
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Hoe ligt de route erbij nu?
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Het grootste deel is wel weer ok. De notoir slechte stukken zullen nog flink nat zijn. De komende tijd zullen die stukken aangepakt worden.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

edkars schreef:Het grootste deel is wel weer ok. De notoir slechte stukken zullen nog flink nat zijn. De komende tijd zullen die stukken aangepakt worden.
:-q Dank u
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

edkars schreef:Het grootste deel is wel weer ok. De notoir slechte stukken zullen nog flink nat zijn. De komende tijd zullen die stukken aangepakt worden.
Gisteren het rondje even gereden. De onderhoudsploeg heeft hard gewerkt! Alle voorheen grote slechte stukken zijn nu goed te doen. Er liggen hier en daar nog wat kleine plasjes, maar dat mag geen naam hebben.

Verder zijn er flinke vorderingen gemaakt met de laatste singletrack voor de vernieuwde route.
Er staan ook al zo'n 90 nieuwe routepalen. Kortom, het schiet mooi op.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Misschien heb ik het ergens gemist, maar is er een soort van planning wanneer alles klaar moet zijn? (dit jaar, volgend jaar, ooit?). Als het klaar is laat ik graag mijn fiets eens kennis maken met mijn geboortegrond ;-)
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Ik geloof dat het streven medio oktober is voor de ingebruikneming. Dit zal tijdig en duidelijk aangegeven worden. Ook omdat de rijrichting veranderd.
Om al te hoge verwachtingen wat te temperen, er blijven nog flink wat brede paden inzitten. Maar naar wat ik begrepen heb is de boswachter zeer te spreken over het de samenwerking, het nakomen van afspraken en de uitvoering van het werk.
Dit zet de deur vast op een kier naar verdere ontwikkeling van de route.
.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

Word weer tijd om eens naar de zwarte dennen af te reizen :-q
Herma
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 30 mei 2016, 11:33
Mijn mountainbike: Cannondale FSI Carbon 4 2016

Binnenkort de route in eigen dorp dan ook maar eens weer verkennen! :-q
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

edkars schreef:Om al te hoge verwachtingen wat te temperen, er blijven nog flink wat brede paden inzitten.
Ik ben de Heuvelrug gewend en ik had niet de illusie dat je zoiets ook in Staphorst zou kunnen realiseren :wink:
Maar ik was daar vroeger zo ongeveer elke week wel in het bos te vinden dus ik vind het wel leuk om een keer een rondje te doen als ik toch die kant op kom. Wellicht krijg ik mijn broer ook nog zo gek. Ik hou het forum iig in de gaten voor de voortgang.
niels.o
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1602
Lid geworden op: di 30 september 2014, 13:13
Mijn mountainbike: GHOST tacana 5

edkars schreef:Ik geloof dat het streven medio oktober is voor de ingebruikneming. Dit zal tijdig en duidelijk aangegeven worden. Ook omdat de rijrichting veranderd.
Om al te hoge verwachtingen wat te temperen, er blijven nog flink wat brede paden inzitten. Maar naar wat ik begrepen heb is de boswachter zeer te spreken over het de samenwerking, het nakomen van afspraken en de uitvoering van het werk.
Dit zet de deur vast op een kier naar verdere ontwikkeling van de route.
.
Ontkom je niet aan hier in de regio :-q
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Vanavond weer op 3 fronten bezig geweest. Er zijn weer routepalen geplaatst, de onderhoudsploeg heeft z'n
best gedaan, en we zijn weer een stukje gevorderd met de (voorlopig) laatste singletrack.

van
Afbeelding
naar

Afbeelding
Laatst gewijzigd door edkars op wo 31 augustus 2016, 14:18, 2 keer totaal gewijzigd.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
Plaats reactie