Schoorl inside out! Nieuwe routes nog niet geopend!

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Giant-E schreef: di 21 januari 2020, 13:00 Groen Links gekkie's. Fanatiek en gevaarlijk. Je zou een dwarsleasie oplopen met dit soort fratsen.
Wat heeft dat er nou mee te maken??
Ik ben GroenLinks - PvdD stemmer, waarom zou ik dan gaten gaan graven in een mountainbike route?

Heeft natuurlijk niks met politieke voorkeur te maken maar gewoon met een aso die iemand anders zijn hobby niet gunt.
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Mijn opmerking was te generaliserend, dat klopt maar helemaal naast zit ik er niet mee, toch? Vaak zijn dit natuurfanatiekelingen die "ons" als indringers zien. Ik begreep ook dat dit soort incidenten in Schoorl vaker zijn voorgevallen.
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Giant-E schreef: di 21 januari 2020, 16:10 Mijn opmerking was te generaliserend, dat klopt maar helemaal naast zit ik er niet mee, toch? Vaak zijn dit natuurfanatiekelingen die "ons" als indringers zien. Ik begreep ook dat dit soort incidenten in Schoorl vaker zijn voorgevallen.
Of een wandelaar met hond die elke keer schrikt als er een mountainbiker langs schiet.
En ja een natuurfanatiekeling zal hoogst waarschijnlijk links stemmen maar dat betekend nog niet dat alle “groen linksers” natuurfanatiekelingen zijn.

En de echte reden weten we geen eens, kunnen ook kinderen zijn die wat kattenkwaad uit gehaald hebben zonder de gevolgen te kunnen overzien.
Have fun!
Rinse.
twowheeler
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 845
Lid geworden op: do 22 september 2011, 20:16
Mijn mountainbike: Radon Skeen Trail CF10

We komen er ongetwijfeld snel genoeg achter als het vaker voor gaat komen. Dat er een groep een hekel aan ons heeft staat vast, maar dat brengt de krappe provincie helaas met zich mee
Who needs roads when there's dirt
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik heb het (volgens mij zelfs hier) al eerder gezegd, maar in mijn ervaringen als stedenbouwkundige bleken de groenste hardliners vaak VVD te stemmen, want die wilden geen ander volk in "hun" bos. De namen die reageren bij de stukjes van Natuurbelang doen mij meestal ook wel vermoeden dat het eerder in die hoek zit dan bij de bewoners van Ruigoord en dergelijke.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

het kan goed zijn dat de kuilengraverts helemaal nog niet stemgerechtigd zijn ......
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

Singletrack Sundays schreef: di 21 januari 2020, 16:22
Giant-E schreef: di 21 januari 2020, 16:10

En de echte reden weten we geen eens, kunnen ook kinderen zijn die wat kattenkwaad uit gehaald hebben zonder de gevolgen te kunnen overzien.
Nee, dit is zeker geen kattenkwaad. Dat zal het zijn als er met de hand een gat was gegraven. Hier is duidelijk gebruik gemaakt vaan een meegenomen spade en doelbewust meerdere gaten op 1 pad gegraven.
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Giant-E schreef: di 21 januari 2020, 13:00 Groen Links gekkie's. Fanatiek en gevaarlijk. Je zou een dwarsleasie oplopen met dit soort fratsen.
PARDON?
Dit gaat over idioten. Niet over stemgedrag

(De schat van Heineken lag overigens bij de route LV. Hebben we al lang gevonden en in de route HV gestoken)
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

bert l. schreef: di 21 januari 2020, 22:04 (De schat van Heineken lag overigens bij de route LV. Hebben we al lang gevonden en in de route HV gestoken)
Dus nu moeten we gaten op/in HV gaan graven :~
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Lars TB schreef: di 21 januari 2020, 23:25
bert l. schreef: di 21 januari 2020, 22:04 (De schat van Heineken lag overigens bij de route LV. Hebben we al lang gevonden en in de route HV gestoken)
Dus nu moeten we gaten op/in HV gaan graven :~
Dat is het weekend al gedaan, ligt nu een gap jump op (naast) HV.
Have fun!
Rinse.
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Kijk 1 begrijpt het: mooi excuus om full face helm en Robocop-pak aan te doen. :winkie:
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Giant-E schreef: di 21 januari 2020, 16:10 Mijn opmerking was te generaliserend, dat klopt maar helemaal naast zit ik er niet mee, toch? Vaak zijn dit natuurfanatiekelingen die "ons" als indringers zien. Ik begreep ook dat dit soort incidenten in Schoorl vaker zijn voorgevallen.
Wat een hoop dom gelul staat hier toch weer! Ik zat niet op de MTB als het niet in de natuur was, maar ik zal gauw weer wat gaten gaan hakken in de volgende route.
Waar woke is, is vuur
boldrides
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 266
Lid geworden op: di 4 september 2018, 13:24
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SL 7.9 Di2

hehe ze zijn niet goed bij hun paasei! :D
Gebruikersavatar
Horsthil
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: di 21 augustus 2018, 18:18
Mijn mountainbike: Trekpaard en een vonk

Volgens mij hebben de meeste bosgebruikers 1 ding gemeen, namelijk de liefde voor de natuur. Ik fiets ook liever in de natuur, dan ergens op een saaie verharde weg in de bebouwing.
Wat ik dan nooit snap, is dat wanneer je op een fiets zit, je altijd een natuur hater zou moeten zijn volgens anderen in het bos. Dat is gek. We delen dezelfde liefde voor het bos of de duinen? Is het zo moeilijk om andere mensen iets te gunnen.
Dan suggereren dat MTBers het bos slopen. Wat dacht je van wandelaars die zich niet aan de route houden en kriskras door de bosjes lopen. Wat dacht je van wandelaars met honden. Dan kan er bijvoorbeeld dit gebeuren. Fazit: de mens kan beter uit de natuur wegblijven? Onzin natuurlijk. Tegenwoordig is het de recreatieplaats van iedereen. Gun dan iedereen eens om op zn eigen manier dat te doen.
Maar goed, we weten allemaal dat er in Schoorl een lastige groep mensen zit.
Plaats reactie