Schoorl inside out! Nieuwe routes nog niet geopend!

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
boldrides
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: di 4 september 2018, 13:24
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SL 7.9 Di2

BOSS schreef: do 3 december 2020, 13:26
boldrides schreef: do 3 december 2020, 12:41 ja het artikeltje is tenenkrommend slecht geschreven en de bewering dat mtb-ers het "massaal" negeren klopt natuurlijk niet. Maar het is net als met alle andere "fake news": het kwaad is dan al geschied en de mening van de lezer is snel gevormd..
Waar lees je 'massaal'?.........#fakenews?
1 troost, er zijn minstens zoveel gewone fietsers die de omleiding negeren, kennelijk zitten daar ook 'assholes' tussen.

dusssssss©
het woord massaal stond in het artikeltje, niet in de headline

edit: mijn opmerking is alweer achterhaald want zoals anderen in deze thread al zeiden heeft de schrijver het artikel aangepast
Laatst gewijzigd door boldrides op do 3 december 2020, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
eRicW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 22 september 2005, 15:27

xerpat schreef: do 3 december 2020, 14:29
eRicW schreef: do 3 december 2020, 14:16


Ja, anders had ik niet zo gereageerd.
Aha het artikel is aangepast. Wist ik niet, dan heb ik niks gezegd.
Ach, ik kwam al over als een schuimbekkende mafkees ;-)
Stamppot with weaksauce!
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

BOSS schreef: do 3 december 2020, 13:26
boldrides schreef: do 3 december 2020, 12:41 ja het artikeltje is tenenkrommend slecht geschreven en de bewering dat mtb-ers het "massaal" negeren klopt natuurlijk niet. Maar het is net als met alle andere "fake news": het kwaad is dan al geschied en de mening van de lezer is snel gevormd..
Waar lees je 'massaal'?.........#fakenews?
1 troost, er zijn minstens zoveel gewone fietsers die de omleiding negeren, kennelijk zitten daar ook 'assholes' tussen.

dusssssss©
38x10 kan prima lezen maar als de stukjes steeds ge-edit worden lijken veel reacties raar ... #fakenews raakt sowieso kant nog wal. Tendentieuze berichtgeving en dan (na klachten) de boel lafjes herschrijven, het lijkt het lokale suffertje wel .... oh, wacht :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

Er schijnt nu een verkeersregelaar te zijn neergezet door SBB.
boldrides
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: di 4 september 2018, 13:24
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SL 7.9 Di2

Net ff strava gecheckt maar er zijn ook vandaag weer genoeg oetlullen geweest die het hele rondje hebben gedaan. Pardon my french.
v_schultinge

boldrides schreef: zo 6 december 2020, 13:33 Net ff strava gecheckt maar er zijn ook vandaag weer genoeg oetlullen geweest die het hele rondje hebben gedaan. Pardon my french.
Paar keer dat ik bij de hekken van het parcours af kwam ook meerdere mensen er vriendelijk op gewezen de pijltjes te volgen. Ze staan er dan ook echt zo stom bij te kijken. Helemaal verbouwereerd dat ze niet kunnen doen wat ze altijd doen..... :~
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 918
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Mocht er iemand nog bidons verzamelen? Er liggen er een stuk of 10 op het deel bij de drop van Schoorl. Bijzonder hoeveel mensen hem daar verliezen
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Sabai schreef: zo 6 december 2020, 17:38 Mocht er iemand nog bidons verzamelen? Er liggen er een stuk of 10 op het deel bij de drop van Schoorl. Bijzonder hoeveel mensen hem daar verliezen
10? Volgens mij wel 20 of zo. Echt bizar🙈😂
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 880
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

Sabai schreef: zo 6 december 2020, 17:38 Mocht er iemand nog bidons verzamelen? Er liggen er een stuk of 10 op het deel bij de drop van Schoorl. Bijzonder hoeveel mensen hem daar verliezen
Ja ideaal zo een waterdrinkplaats. Ik was net door mn water heen. :tong
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

chrisscross schreef: zo 6 december 2020, 21:35
Sabai schreef: zo 6 december 2020, 17:38 Mocht er iemand nog bidons verzamelen? Er liggen er een stuk of 10 op het deel bij de drop van Schoorl. Bijzonder hoeveel mensen hem daar verliezen
Ja ideaal zo een waterdrinkplaats. Ik was net door mn water heen. :tong
Ik heb echt nog nooit zoveel verloren bidons gezien als gisteren op Schoorl. Zonder te overdrijven echt tientallen. Zoals gezegd bij de dropkadeversteviging en ook verderop, meerdere waren bij palen neer/erop gezet.
boldrides
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: di 4 september 2018, 13:24
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SL 7.9 Di2

Ja ik snap ook niet zo goed hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun bidon te verliezen: het is mij lig nog nooit overkomen. Ws koopt het gros van de mtb-ers kennelijk een te grote bidonhouder ofzo.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik denk dat het aan de combinatie van te hard opgepompte banden en de 'altijd de kont op het zadel' techniek ligt.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

boldrides schreef: ma 7 december 2020, 11:01 Ja ik snap ook niet zo goed hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun bidon te verliezen: het is mij lig nog nooit overkomen. Ws koopt het gros van de mtb-ers kennelijk een te grote bidonhouder ofzo.
Ik heb Decathlon bidons+bidonhouders (oftewel cheap ass) en ben er nog nooit 1 verloren, hoe hard ik ook stuiter of ergens afrag.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

George schreef: ma 7 december 2020, 11:03 Ik denk dat het aan de combinatie van te hard opgepompte banden en de 'altijd de kont op het zadel' techniek ligt.
Die kans is aanzienlijk. En de fully's natuurlijk, want daar vallen bidons altijd sneller vanaf. :winkie:
boldrides
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: di 4 september 2018, 13:24
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SL 7.9 Di2

George schreef: ma 7 december 2020, 11:03 Ik denk dat het aan de combinatie van te hard opgepompte banden en de 'altijd de kont op het zadel' techniek ligt.
Ja de juiste aantal bars/psi in je band is inderdaad nog een onbekende onder veel beginners volgens mij. Het motto is vooral "doe maar hard" :winkie: Voordat de wortelklim onderhanden was genomen (2 weken terug o.i.d.), zag ik elk weekend een flink aantal mtb-ers stuiteren op de eerste wortel waardoor ze moesten afstappen hehe
Laatst gewijzigd door boldrides op ma 7 december 2020, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie