Schoorl inside out! Nieuwe routes nog niet geopend!

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
mugged
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 513
Lid geworden op: di 3 november 2009, 21:17

Inderdaad mooi werk door de trailcrew! Maar nog wel ff opletten, de MUK die gebruikt is is nog vers dus best zacht.
Gebruikersavatar
Koelman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 239
Lid geworden op: vr 24 augustus 2007, 19:17
Mijn mountainbike: YT Jeffsy Pro Race 29
Contacteer:

Iemand recentelijk nog geweest die kan vertellen hoe het er bij ligt? Voornemens morgen een rondje te gaan maar vervloek mul zand :lol:
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Koelman schreef: ma 12 juli 2021, 22:00 Iemand recentelijk nog geweest die kan vertellen hoe het er bij ligt? Voornemens morgen een rondje te gaan maar vervloek mul zand :lol:
Gister nog prima, denk dat je maar een paar plekjes zult vervloeken 😉
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Matthijs_XtC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: ma 14 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 2021

Koelman schreef: ma 12 juli 2021, 22:00 Iemand recentelijk nog geweest die kan vertellen hoe het er bij ligt? Voornemens morgen een rondje te gaan maar vervloek mul zand :lol:
en hoe vond je het? stevig aan het vloeken geweest gok ik? :winkie: Vooral het stuk na de Zwarte Blink t/m fietspad was op veel plekken erg mul. Mijn 2e rondje gister heb ik voor het eerst maar eens de doorsteek gepakt voor het halve rondje. Leuk stuk overigens ;-)
Gebruikersavatar
Koelman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 239
Lid geworden op: vr 24 augustus 2007, 19:17
Mijn mountainbike: YT Jeffsy Pro Race 29
Contacteer:

Matthijs_XtC schreef: wo 14 juli 2021, 10:03
Koelman schreef: ma 12 juli 2021, 22:00 Iemand recentelijk nog geweest die kan vertellen hoe het er bij ligt? Voornemens morgen een rondje te gaan maar vervloek mul zand :lol:
en hoe vond je het? stevig aan het vloeken geweest gok ik? :winkie: Vooral het stuk na de Zwarte Blink t/m fietspad was op veel plekken erg mul. Mijn 2e rondje gister heb ik voor het eerst maar eens de doorsteek gepakt voor het halve rondje. Leuk stuk overigens ;-)
Nou dat... :lol:

Vond er weinig aan, ik vind mul zand gewoon echt niet leuk fietsen. Haalt de snelheid er uit, vooral in de afdalingen, aangezien ik constant op m'n hoede ben. Daarnaast ben ik er gewoon slecht in en huiverig voor na een aantal crashes in het verleden. Stuk in de duinen sla ik sowieso altijd over, rijd altijd een soort alternatief rondje via de afkorting en fietspaden.

Ik ga er wel weer eens kijken na een paar dagen regen... :bier: :winkie:
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

Geestmerambacht/Langedijk ligt er nu droog bij en geen zand daar. Wellicht een goede optie voor je?

Sowieso leuks als variatie. Een totale tegenpool van Schoorl in alle opzichten.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

chrisscross schreef: wo 14 juli 2021, 13:05 Geestmerambacht/Langedijk ligt er nu droog bij en geen zand daar. Wellicht een goede optie voor je?

Sowieso leuks als variatie. Een totale tegenpool van Schoorl in alle opzichten.
Niet mooier, wel leuker!
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Koelman schreef: wo 14 juli 2021, 12:41
Matthijs_XtC schreef: wo 14 juli 2021, 10:03

en hoe vond je het? stevig aan het vloeken geweest gok ik? :winkie: Vooral het stuk na de Zwarte Blink t/m fietspad was op veel plekken erg mul. Mijn 2e rondje gister heb ik voor het eerst maar eens de doorsteek gepakt voor het halve rondje. Leuk stuk overigens ;-)
Nou dat... :lol:

Vond er weinig aan, ik vind mul zand gewoon echt niet leuk fietsen. Haalt de snelheid er uit, vooral in de afdalingen, aangezien ik constant op m'n hoede ben. Daarnaast ben ik er gewoon slecht in en huiverig voor na een aantal crashes in het verleden. Stuk in de duinen sla ik sowieso altijd over, rijd altijd een soort alternatief rondje via de afkorting en fietspaden.

Ik ga er wel weer eens kijken na een paar dagen regen... :bier: :winkie:
Ik vond het gister nog wel meevallen eigenlijk (al hebben we het stuk richting kust uit voorzorg niet gedaan). Ik was met 2 8-jarige ettertjes, en die gingen omlaag alsof mul zand niet bestond. Dat wreekte zichzelf wel een beetje trouwens, want 1 van de twee gleed keihard onderuit in de kombocht onderin de kuil :oops:
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Kan gebeuren, zand erover!
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Zoiets. Het eerste wat door me heen schoot toen de kabouter aangaf zijn arm niet te kunnen bewegen was "nee he, daar gaat ons weekendje bikeparks in de Vogezen". Gelukkig viel het mee..

Ben ik nu een slechte vader? :oops:
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

38x10 schreef: do 15 juli 2021, 07:59 Zoiets. Het eerste wat door me heen schoot toen de kabouter aangaf zijn arm niet te kunnen bewegen was "nee he, daar gaat ons weekendje bikeparks in de Vogezen". Gelukkig viel het mee..

Ben ik nu een slechte vader? :oops:
:lol: :lol:

Gewoon gehard door de fratsen van dat kleine spul (ps, hoe is 't nu met 'm?)
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

38x10 schreef: do 15 juli 2021, 07:59 Zoiets. Het eerste wat door me heen schoot toen de kabouter aangaf zijn arm niet te kunnen bewegen was "nee he, daar gaat ons weekendje bikeparks in de Vogezen". Gelukkig viel het mee..

Ben ik nu een slechte vader? :oops:
:lol: :lol: :lol: Dat denk ik niet alleen bij mn kinderen maar ook bij mezelf tijdens een val.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

yo-eddy schreef: do 15 juli 2021, 08:38 :lol: :lol:

Gewoon gehard door de fratsen van dat kleine spul (ps, hoe is 't nu met 'm?)
Soort van trots op z'n nieuwe battle scars.
Het kleine spul zelf is ook gehard gelukkig. Als Frankrijk de deur niet dicht doet en als we niet halverwege de heenreis van de snelweg af spoelen, dan hobbelen we morgen in La Bresse van de berg af.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

:-q Heb zelf twee jaar geleden een lang weekend Winterberg met een verdraaide knie door onze neus geboord.
Hoop het deze zomer dubbel, WilWin, terug te halen.
EN we gaan ook weer lekker naar Schoorl (on-topic )
Lekker fietsen!
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

Even Off topic dan weer. :D Hoop wel nu wij weer rood zijn dat wij nog Duitsland in mogen zonder gedoe. Vorige maand kreeg in nog een bericht van mijn Hotel in Willingen dat je toen ook als gevaccineerde getest moet worden. En bij een bijvoorbeeld twee weeks verblijf de tweede week weer. Nu is dat ondertussen wat afgezwakt, maar of ze dan nog op Hollanders zitten te wachten?

On topic School is relatief veilig. :winkie:
◼︎ Go round the outside.
Plaats reactie