Schoorl inside out! Nieuwe routes nog niet geopend!

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BOSS
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1302
Lid geworden op: zo 11 januari 2004, 21:46
Contacteer:

yo-eddy schreef: do 1 oktober 2020, 14:45 ...............


Afbeelding

psssssst, alleen voor leden & donateurs. Dus wil je die kleding en ben je nog geen lid, voor slechts € 12,50 ondersteun jij ook het onderhoud op 4 routes: https://mtb-noordwest.nl/lid_of_donateur_worden.html

dusssssss©
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Het parcours lag er belachelijk goed en snel bij. En lekker wind mee op het eerste stuk.

Alleen een beetje jammer dat ik uitgleed en bijna onderuit ging over de squirrel catcher voor de rollatordrop des doods (de drop zelf gaat prima). Vervolgens bij de drop met het schapenhekje in de landing gleed ik daarop weg. Mooi man, al die veiligheidsmaatregelen 😂
Superstom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 232
Lid geworden op: vr 29 juli 2011, 12:48
Mijn mountainbike: Stumperjumer Evo 2023

Oli4k schreef: vr 2 oktober 2020, 18:05 Het parcours lag er belachelijk goed en snel bij. En lekker wind mee op het eerste stuk.

Alleen een beetje jammer dat ik uitgleed en bijna onderuit ging over de squirrel catcher voor de rollatordrop des doods (de drop zelf gaat prima). Vervolgens bij de drop met het schapenhekje in de landing gleed ik daarop weg. Mooi man, al die veiligheidsmaatregelen 😂
De drop met het gladde schapenhekje in de landing had mij ook bijna te pakken vandaag. Maar dat lag ook aan mezelf, ik dropte iets naar rechts waardoor ik moest remmen om er niet af te schieten en remmen op een vochtig, glad schapenhekje is niet een al te best idee. gelukkig kon ik hem nog net op tijd recht trekken.

Verder lag het inderdaad heel snel bij vandaag
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

jullie maken het zelf iig spannend :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

yo-eddy schreef: vr 2 oktober 2020, 19:16 jullie maken het zelf iig spannend :bier:
Jaja, mooi stukje victim blaiming. Kwestie van tijd voordat iemand zich verwond aan de veiligheidsmaatregelen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Oli4k schreef: vr 2 oktober 2020, 20:25
yo-eddy schreef: vr 2 oktober 2020, 19:16 jullie maken het zelf iig spannend :bier:
Jaja, mooi stukje victim blaiming. Kwestie van tijd voordat iemand zich verwond aan de veiligheidsmaatregelen.
Victim van je eigen onvermogen om situaties in te schatten? .... ik heb beide drops zelfs in de sneeuw gereden en mocht ik ooit op m'n bakkes gaan ligt het maar aan één persoon.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Oli4k schreef: vr 2 oktober 2020, 20:25
yo-eddy schreef: vr 2 oktober 2020, 19:16 jullie maken het zelf iig spannend :bier:
Jaja, mooi stukje victim blaiming. Kwestie van tijd voordat iemand zich verwond aan de veiligheidsmaatregelen.
Ik mis de smiley, nu kun je die vergeten hebben natuurlijk :winkie:
Maar in principe, als je de omstandigheden de schuld geeft van je eigen onvermogen, dan heb je je recht op staand plassen wel verloren :tong
Gebruikersavatar
Tijgerhaai
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3855
Lid geworden op: vr 24 april 2009, 15:43
Mijn mountainbike: Scott Scale, Spark & Genius
Contacteer:

De dames die er donderdag van af gingen in de regen hadden er anders geen moeite mee. Niet dat ik daar mee zeggen wil dat dames niet kunnen mountainbiken. In tegendeel zie Evie Richards, glijd onderuit, zit sneller op d’r fiets dan dat ze onderuit ging, en wint als nog de World Cup XCC. :-q
◼︎ Go round the outside.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Ironhorse Erik schreef: za 3 oktober 2020, 00:49
Oli4k schreef: vr 2 oktober 2020, 20:25

Jaja, mooi stukje victim blaiming. Kwestie van tijd voordat iemand zich verwond aan de veiligheidsmaatregelen.
Ik mis de smiley, nu kun je die vergeten hebben natuurlijk :winkie:
Maar in principe, als je de omstandigheden de schuld geeft van je eigen onvermogen, dan heb je je recht op staand plassen wel verloren :tong
Hey, even dimmen he. Ik maak een luchtige opmerking over contraproductieve veiligheidsfeatures en gelijk ben ik onvermogend.
Volgens mij kan ik best redelijk met m’n fiets overweg. Ik kwam nu toevallig een beetje scheef op het balkje aanrijden en bunnyhopte ook nog wat minder nauwkeurig. Kan gebeuren. Als dat ***balkje er niet lag had ik dit trouwens niet allemaal hoeven typen.

Obligatoire smiley: 🤪
Gebruikersavatar
BOSS
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1302
Lid geworden op: zo 11 januari 2004, 21:46
Contacteer:

Oli4k schreef: vr 2 oktober 2020, 20:25
yo-eddy schreef: vr 2 oktober 2020, 19:16 jullie maken het zelf iig spannend :bier:
Jaja, mooi stukje victim blaiming. Kwestie van tijd voordat iemand zich verwond aan de veiligheidsmaatregelen.
De maatregelen die je beschrijft zijn geen veiligheidsmaatregelen maar erosiewerende maatregelen.
Als dat hekje er niet lag zat er binnen de kortste keren een diepe mulle kuil....waar ook weer mensen over 'vallen'.
Kortom, we doen ons best en als je suggesties hebt ben je welkom om een keer de handen uit de mouwen te steken tijdens een onderhoudsdag.


dussssss©
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Oli4k schreef: za 3 oktober 2020, 10:21
Ironhorse Erik schreef: za 3 oktober 2020, 00:49

Ik mis de smiley, nu kun je die vergeten hebben natuurlijk :winkie:
Maar in principe, als je de omstandigheden de schuld geeft van je eigen onvermogen, dan heb je je recht op staand plassen wel verloren :tong
Hey, even dimmen he. Ik maak een luchtige opmerking over contraproductieve veiligheidsfeatures en gelijk ben ik onvermogend.
Volgens mij kan ik best redelijk met m’n fiets overweg. Ik kwam nu toevallig een beetje scheef op het balkje aanrijden en bunnyhopte ook nog wat minder nauwkeurig. Kan gebeuren. Als dat ***balkje er niet lag had ik dit trouwens niet allemaal hoeven typen.

Obligatoire smiley: 🤪
Lees gerust je eigen post nog even terug dan zet ik de smiley alvast neer, je spreekt jezelf nogal tegen namenlijk. :winkie:

Dat balkje ligt er om gasten tegen zichzelf te beschermen, zodat mannen die er niet over zeuren wel gewoon kunnen blijven genieten van iets dat er al 30 jaar ligt maar recent in opspraak is gekomen en opeens acute actie behoefde. Als je zeurt dat je op de balk al (bijna) op je bek gaat heb je verderop al helemaal niets te zoeken. Ik ken overigens best wel veel mannen die ook bijna op hun bek gaan, maar die zeuren er dan weer niet over. Be like die mannen. (goed lezen wat ik tik aub) :-q :winkie:
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Ironhorse Erik schreef: za 3 oktober 2020, 13:13
Oli4k schreef: za 3 oktober 2020, 10:21

Hey, even dimmen he. Ik maak een luchtige opmerking over contraproductieve veiligheidsfeatures en gelijk ben ik onvermogend.
Volgens mij kan ik best redelijk met m’n fiets overweg. Ik kwam nu toevallig een beetje scheef op het balkje aanrijden en bunnyhopte ook nog wat minder nauwkeurig. Kan gebeuren. Als dat ***balkje er niet lag had ik dit trouwens niet allemaal hoeven typen.

Obligatoire smiley: 🤪
Lees gerust je eigen post nog even terug dan zet ik de smiley alvast neer, je spreekt jezelf nogal tegen namenlijk. :winkie:

Dat balkje ligt er om gasten tegen zichzelf te beschermen, zodat mannen die er niet over zeuren wel gewoon kunnen blijven genieten van iets dat er al 30 jaar ligt maar recent in opspraak is gekomen en opeens acute actie behoefde. Als je zeurt dat je op de balk al (bijna) op je bek gaat heb je verderop al helemaal niets te zoeken. Ik ken overigens best wel veel mannen die ook bijna op hun bek gaan, maar die zeuren er dan weer niet over. Be like die mannen. (goed lezen wat ik tik aub) :-q :winkie:
Nee. Wat je tikt slaat echt nergens op. Jij gaat mij niet vertellen waar ik wat wel of niet te zoeken heb. Dat balkje ligt daar gewoon kutsuboptimaal. In meerdere opzichten. Kun je nog zo veel smileys achter zetten maar zo is het gewoon.

@BOSS ik kom graag een keer helpen. Lijkt me leuk. Neem ik m’n kiddo (7) ook mee, vind hij vast ook wel mooi.
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Oli4k schreef: za 3 oktober 2020, 15:42
Ironhorse Erik schreef: za 3 oktober 2020, 13:13

Lees gerust je eigen post nog even terug dan zet ik de smiley alvast neer, je spreekt jezelf nogal tegen namenlijk. :winkie:

Dat balkje ligt er om gasten tegen zichzelf te beschermen, zodat mannen die er niet over zeuren wel gewoon kunnen blijven genieten van iets dat er al 30 jaar ligt maar recent in opspraak is gekomen en opeens acute actie behoefde. Als je zeurt dat je op de balk al (bijna) op je bek gaat heb je verderop al helemaal niets te zoeken. Ik ken overigens best wel veel mannen die ook bijna op hun bek gaan, maar die zeuren er dan weer niet over. Be like die mannen. (goed lezen wat ik tik aub) :-q :winkie:
Nee. Wat je tikt slaat echt nergens op. Jij gaat mij niet vertellen waar ik wat wel of niet te zoeken heb. Dat balkje ligt daar gewoon kutsuboptimaal. In meerdere opzichten. Kun je nog zo veel smileys achter zetten maar zo is het gewoon.

@BOSS ik kom graag een keer helpen. Lijkt me leuk. Neem ik m’n kiddo (7) ook mee, vind hij vast ook wel mooi.
Je bent van harte welkom voor het onderhoud hoor :-q meld je aan via de MTB NW site en je gaat mee in de mailrondes.
Ik hoop dat we het over hetzelfde balkje hebben (squirrel catcher voor de Koninginnen drop), zo niet dan ben ik erg benieuwd.
Als het de balk achter de drop is, die haal ik graag samen met je weg, maar die moet er van SBB perse in....

Ik ben er meestal wel bij als we hele secties op een zaterdag aanpakken
Dusssss :-q
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Oli4k schreef: za 3 oktober 2020, 15:42 Dat balkje ligt daar gewoon kutsuboptimaal. In meerdere opzichten.
serieus? we hebben het hier over een bunny hopje van nog geen 15cm :roll:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

yo-eddy schreef: za 3 oktober 2020, 22:10
Oli4k schreef: za 3 oktober 2020, 15:42 Dat balkje ligt daar gewoon kutsuboptimaal. In meerdere opzichten.
serieus? we hebben het hier over een bunny hopje van nog geen 15cm :roll:
:~ idd......
Plaats reactie