Schoorl inside out! Nieuwe routes nog niet geopend!

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Er is wat water onderweg, komt vanzelf goed denk ?

En de meeste volgen het spoor, er zijn dus nog zat knappe lijnen te rijden.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

tiewrap schreef: vr 2 april 2021, 22:17 Er is wat water onderweg, komt vanzelf goed denk ?

En de meeste volgen het spoor, er zijn dus nog zat knappe lijnen te rijden.
Net terug uit Spaarnwoude, prima rondje, we hebben ons best wel vermaakt. Paar pijn punten die wat stuk gereden worden maar overal een grote verbetering. De kombochten hoog insturen en een beetje driften over de steentjes, net het buitenland :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Lars TB schreef: vr 2 april 2021, 21:14
erikvlugt schreef: vr 2 april 2021, 20:59 Wacht nog even met spaarnwoude totdat het beetje is aangereden, ...
Maar dan moet er toch juist veel gereden worden om het aan te rijden :~
oeps, ik was het woordje ik vergeten voor wacht hihi.

ps oosterbeek was geen aanrader...
boldrides
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 266
Lid geworden op: di 4 september 2018, 13:24
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CF SL 7.9 Di2

Zag vandaag voor het eerst iemand die naast het begin vd afdaling vd Nok links omhoog was gelopen/gefietst om daar illegaal naar beneden te komen precies in de rechterknik van de links-rechtscombinatie voor het stukje rechtdoor afdaling. Tsja. Ik zag m gelukkig links uit mijn bovenhoek nog net op tijd voor me het pad opkomen.
Matthijs_XtC
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: ma 14 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 2021

wat een heerlijke rust vanmorgen op Schoorl, zit iedereen op Spaarnwoude? :D Route lag er weer perfect bij, zichtbaar onderhoud geweest. Toplaag begint wel iets losjes te worden al, had ik net Mezal voor+achter erop gezet twijfel ik toch weer om Barzo voorop te doen :winkie:
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ik was er dinsdag.
Niet 1 persoon tegen gekomen.
Route lag er gewoon fantastisch bij.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Kwam deze vette pic nog tegen, iemand van hier?

Afbeelding
Have fun!
Rinse.
Joost op 2 wielen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: di 31 maart 2020, 08:33
Mijn mountainbike: Canyon Lux 7.0

Kreeg deze reclame in de digitale brievenbus, gaat nog drukker worden!

Nieuw park voor natuurliefhebbers

Strand, duinen en gezellige stadjes binnen handbereik? Eerder lichtten we al een tipje van de sluier op, maar Landal Berger Duinen heeft het allemaal. Huur een e-bike of sportieve mountainbike op het park en maak het mountainbikeparcours in Schoorl onveilig. In de zomer verwelkomen we graag onze eerste gasten, zit u daar bij?



Betaalt Landal eigenlijk mee aan het onderhoud van Schoorl? Anders wellicht eens een keertje een bijdrage vragen, ze willen graag groen zijn en groen doen.
yougo1983
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 28 december 2009, 12:20

Joost op 2 wielen schreef: za 10 april 2021, 18:17 Kreeg deze reclame in de digitale brievenbus, gaat nog drukker worden!

Nieuw park voor natuurliefhebbers

Strand, duinen en gezellige stadjes binnen handbereik? Eerder lichtten we al een tipje van de sluier op, maar Landal Berger Duinen heeft het allemaal. Huur een e-bike of sportieve mountainbike op het park en maak het mountainbikeparcours in Schoorl onveilig. In de zomer verwelkomen we graag onze eerste gasten, zit u daar bij?



Betaalt Landal eigenlijk mee aan het onderhoud van Schoorl? Anders wellicht eens een keertje een bijdrage vragen, ze willen graag groen zijn en groen doen.
Dat zou een mooi gebaar zijn. Ik zou het ook niet gek vinden als ze het niet doen. Gaat landal ook de gemeente Bergen geld geven om het centrum op te leuken?
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

En dan ook bovenstaande foto in de brochure zetten, dat zou het nog mooier maken :bier:
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Joost op 2 wielen schreef: za 10 april 2021, 18:17 Kreeg deze reclame in de digitale brievenbus, gaat nog drukker worden!

Nieuw park voor natuurliefhebbers

Strand, duinen en gezellige stadjes binnen handbereik? Eerder lichtten we al een tipje van de sluier op, maar Landal Berger Duinen heeft het allemaal. Huur een e-bike of sportieve mountainbike op het park en maak het mountainbikeparcours in Schoorl onveilig. In de zomer verwelkomen we graag onze eerste gasten, zit u daar bij?



Betaalt Landal eigenlijk mee aan het onderhoud van Schoorl? Anders wellicht eens een keertje een bijdrage vragen, ze willen graag groen zijn en groen doen.
Weet iemand of zij mee betalen?
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

erikvlugt schreef: zo 11 april 2021, 10:03
Joost op 2 wielen schreef: za 10 april 2021, 18:17 Kreeg deze reclame in de digitale brievenbus, gaat nog drukker worden!

Nieuw park voor natuurliefhebbers

Strand, duinen en gezellige stadjes binnen handbereik? Eerder lichtten we al een tipje van de sluier op, maar Landal Berger Duinen heeft het allemaal. Huur een e-bike of sportieve mountainbike op het park en maak het mountainbikeparcours in Schoorl onveilig. In de zomer verwelkomen we graag onze eerste gasten, zit u daar bij?



Betaalt Landal eigenlijk mee aan het onderhoud van Schoorl? Anders wellicht eens een keertje een bijdrage vragen, ze willen graag groen zijn en groen doen.
Weet iemand of zij mee betalen? Ben wel benieuwd naar hun instelling ;)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

yougo1983 schreef: za 10 april 2021, 20:04
Joost op 2 wielen schreef: za 10 april 2021, 18:17 Kreeg deze reclame in de digitale brievenbus, gaat nog drukker worden!

Nieuw park voor natuurliefhebbers

Strand, duinen en gezellige stadjes binnen handbereik? Eerder lichtten we al een tipje van de sluier op, maar Landal Berger Duinen heeft het allemaal. Huur een e-bike of sportieve mountainbike op het park en maak het mountainbikeparcours in Schoorl onveilig. In de zomer verwelkomen we graag onze eerste gasten, zit u daar bij?



Betaalt Landal eigenlijk mee aan het onderhoud van Schoorl? Anders wellicht eens een keertje een bijdrage vragen, ze willen graag groen zijn en groen doen.
Dat zou een mooi gebaar zijn. Ik zou het ook niet gek vinden als ze het niet doen. Gaat landal ook de gemeente Bergen geld geven om het centrum op te leuken?
Dat heet toeristenbelasting, dus ja :wink:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
chrisscross
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 873
Lid geworden op: do 23 mei 2013, 20:12

Ik was er afgelopen zondag voor een rondje Schoorl Start tot aan de Kneet gewoon niemand tegen gekomen! :o
Bij de Kneet kwam ik in een grote groep stranrijders (derpbikers) die stapvoets naar beneden gaan. Mooi Corona proof.... Allemaal in dezelfde pakjes ook.

maar goed, heerlijk op een zondag gereden op een ouderwets rustig parcours. :-q
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

chrisscross schreef: ma 12 april 2021, 09:54 Ik was er afgelopen zondag voor een rondje Schoorl Start tot aan de Kneet gewoon niemand tegen gekomen! :o
Bij de Kneet kwam ik in een grote groep stranrijders (derpbikers) die stapvoets naar beneden gaan. Mooi Corona proof.... Allemaal in dezelfde pakjes ook.

maar goed, heerlijk op een zondag gereden op een ouderwets rustig parcours. :-q
Ik reed gister om 17:00 een rondje ... NIEMAND gezien op de hele ronde ... beter wordt t het niet :-q :bier:

Na 5 minuten uithijgen op het einde kwam er nog een mede forummer langs rollen.


..... en ja, die clubjes met unisex lycra .... ik ga dat nooit begrijpen.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Plaats reactie