Routes in Groningen, hoe kom ik er??

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
trustebiel
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 616
Lid geworden op: ma 1 augustus 2005, 23:49

Das goed, ik ben de gids. Heb het idee dat hier aardig wat volk uit Groning eo rondhangt.

Zit nu echter in Oostenrijk, ben begin juli terug. Dan moet ik mijn bike nog opbouwen en het parcours zelf even herontdekken na een halfjaar Salzburg. En hoe meer zielen hoe minder kopwerk toch?
[jojo]
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1111
Lid geworden op: do 3 juni 2004, 19:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR, Specialized Demo 8
Contacteer:

Misschien heb je hier iets aan?

Afbeelding

Helaas wel zwart wit, maar zal kijken of ik hem in kleur kan krijgen.

De routes die het bos in gaan lopen niet precies, maar geeft een indicatie waar je langs kunt.
Hetser
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 00:52

Wow super! Dat is een handig kaartje, die ga ik even bestuderen. Het wordt volgende week eer ik het kan uitproberen, want dit weekend zit ik in Willingen 8)
Het lijkt mij ook wel leuk om eens met wat mensen uit de omgeving hier te fietsen. Normaal fiets ik altijd alleen. Ben alleen bang dat ik jullie allemaal niet bij kan houden :oops:
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Hetser schreef:Ben alleen bang dat ik jullie allemaal niet bij kan houden :oops:
Mwoooaah Hetser, ik ben ook pas dit voorjaar begonnen en zo zullen er vast nog wel een paar zijn die nog lang niet klaar zijn voor een echte marathon. En met m'n 34+ zal ik sowiezo vast langzamer zijn als al die snelle 10'ers en 20'ers. :roll:
Nu ik er dan toch op kom; een brede range aan leeftijden maakt zo'n tochtje volgens mij wel interessant. Dus 25 - 30 plussers meld u aan! :-q
trustebiel
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 616
Lid geworden op: ma 1 augustus 2005, 23:49

Het is lastig om op zon kaartje bospaden te definieren, maar er zitten zeker een aantal stukken van ''mijn parcours'' tussen. Ik heb hem in ieder geval opgeslagen, het is altijd erg lastig om aan degelijke kaarten te komen.
Hetser
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 00:52

Nahh ik ben 21 maar ik hou de mannen, die ouder zijn dan jij Fridowo, met wie ik onder andere naar Willingen ga dit weekend niet bij hoor in de bossen! Maar ik ben een vrouw, is dat een excuus? :oops: :lol:
Maar een qua leeftijden brede groep vind ik ook leuk! Dus kom maar door :)
artimusclyde
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 28 november 2005, 22:26
Mijn mountainbike: 2006 CUBE REACTION
Contacteer:

lijkt me een zeer leuk plan wat hierboven beschreven is.
het lijkt mij ook wel leuk om keer tochtje mee te fietsen en waarschijnlijk krijg ik mijn vriendin ook wel mee.
Live is hard, so am I
[jojo]
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1111
Lid geworden op: do 3 juni 2004, 19:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR, Specialized Demo 8
Contacteer:

trustebiel schreef:Het is lastig om op zon kaartje bospaden te definieren, maar er zitten zeker een aantal stukken van ''mijn parcours'' tussen. Ik heb hem in ieder geval opgeslagen, het is altijd erg lastig om aan degelijke kaarten te komen.
is idd lastig het exact aan te geven, en krijg het kaartje ook niet in groter formaat ergens op het net. maar geeft een indicatie.

daarnaast zijn er nog genoeg paden in de bossen zelf, maarja die moet iedereen zelf maar zoeken :wink:
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Grappig dit topic, de routes in groningen en ze liggen allemaal in Drenthe ;)
trustebiel
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 616
Lid geworden op: ma 1 augustus 2005, 23:49

OK mensen, ik heb een topic gestart in lets ride:

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 387#417387

Daar kunnen we concreter doordebatteren over een meeting deze zomer.
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

[jojo] schreef:
trustebiel schreef:Het is lastig om op zon kaartje bospaden te definieren, maar er zitten zeker een aantal stukken van ''mijn parcours'' tussen. Ik heb hem in ieder geval opgeslagen, het is altijd erg lastig om aan degelijke kaarten te komen.
is idd lastig het exact aan te geven, en krijg het kaartje ook niet in groter formaat ergens op het net. maar geeft een indicatie.

daarnaast zijn er nog genoeg paden in de bossen zelf, maarja die moet iedereen zelf maar zoeken :wink:
Mail dat kaartje eens door, dat zet ik hem wel ff op m'n webspace.

Rinse
[jojo]
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1111
Lid geworden op: do 3 juni 2004, 19:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper FSR, Specialized Demo 8
Contacteer:

Rinse schreef:
[jojo] schreef: is idd lastig het exact aan te geven, en krijg het kaartje ook niet in groter formaat ergens op het net. maar geeft een indicatie.

daarnaast zijn er nog genoeg paden in de bossen zelf, maarja die moet iedereen zelf maar zoeken :wink:
Mail dat kaartje eens door, dat zet ik hem wel ff op m'n webspace.

Rinse
je hebt mail :wink:
Rinse
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 4 november 2002, 23:11
Contacteer:

Aangezien ik niet de hele website wil verkloten qua lay-out:

http://members.home.nl/rtjeerdsma/Zuidlaren%20E.O..jpg

Op groot formaat!

Rinse
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Helemaal goed. Heb hem opgeslagen. :-q
BikerJoost
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 170
Lid geworden op: ma 11 juni 2007, 19:51

Heb met heeeeel veel moeite de route in Stadskanaal kunnen fietsen. Opzich best een leuke route, maar helaas is meer dan de helft van de paaltjes gesneuveld. Bovendien zijn de laatste twee kilometer niet meer te fietsen omdat er een brug is weggehaald en de sloot net iets te breed en te diep is om als hindernis te nemen.

Voor de liefhebbers heb ik een GPS track gemaakt en op hardfietsen gedumpt. Er staan ook twee alternatieve eindes in om weer terug bij het startpunt te komen. Succes er mee :-q
Mijn bike: CUBE LTD COMP 2006 + Garmin GPSMAP 60CSx
Plaats reactie