Bureaucratie ten top. Voor de route is er goedkeuring maar hè om mensen aan het werk te houden is er ook voor het plaatsen van routebordjes goedkeuring nodig...
Is geen vitaal beroep dus ik neem aan dat afschaffing nabij is
Bureaucratie ten top. Voor de route is er goedkeuring maar hè om mensen aan het werk te houden is er ook voor het plaatsen van routebordjes goedkeuring nodig...
Bij Amerongen/Hoge Ginkel zelfs iemand op de route gezien zonder helm en met koptelefoon op. Toch maar even meegegeven dat dat niet zo handig is. Ik zag 'm later weer vrolijk verderfietsen, mét muziek natuurlijk.Lars TB schreef: ↑ma 23 maart 2020, 16:04 Wat betreft zonder helm: afgelopen weekend ook heel veel gezien op de UHR. Lijkt veel onderweg dat het mountainbiken aan het ontdekken is nu de voetbal even niet meer kan. Aan de ene kant een positieve ontwikkeling, aan de andere kant is die helm gewoon een 'moet'!
Ben ik het niet helemaal mee eens, ik zie dat er voor een beginner of niet ge-oefende fietser echt wel stukjes in zitten waar men zich in kan verslikken, noem het overmoedig of onkunde. Je moet je grenzen kennen en je vooral niet laten opfokken door iemand die sneller kan en achter je aan zit, wellicht hier ook de regel hanteren van 1,5 meter afstand
Ik zag gister dat er zowel nieuwe paaltjes staan voor het bospad als voor het traumapad. Dat wijst erop dat er een keuze geboden wordt hoe je naar beneden wilt.Tijgerhaai schreef: ↑di 24 maart 2020, 13:27 Het bosbouw pad er naast (oude route) kan toch nog gebruikt worden? Rode en groene lijn. Rode voor de voldoende onderlegde, groene voor de mensen die het nog niet voldoende onder de knie hebben. Daarnaast informatie op diverse plaatsen, eigen website en route sites, maar ook op de eerste routepaal van een sectie. (zie voor inspiratie bv. trailcenters in Schotland) Zou zonde zijn als de lijn afgezwakt moet worden omdat er elke week een auto met blauwe lampjes op het dak staat.
Daarom heet het ook het traumapad, letterlijk en figuurlijk.