Sleenerzand topic.

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
RalfHorst
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 820
Lid geworden op: do 8 maart 2012, 11:13

Het is inderdaad niet goedkoop, maar is wel aardig duurzaam. De plekken waar ik het gezien heb was het niet met grind opgevuld maar gewoon met zand.
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Hey Gerco, welke rijrichting heeft die northshore? Is er geen kans op boomkoppen in die bocht (voor lange mensen)?
gerco 301
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 12 juli 2010, 19:37
Mijn mountainbike: Specialized Turbo Levo FSR

woeker schreef:Hey Gerco, welke rijrichting heeft die northshore? Is er geen kans op boomkoppen in die bocht (voor lange mensen)?

Hey Wouter,

De rijrichting is zoals de eerste foto's, heb hem vandaag getest en die boom is helemaal geen probleem, als ik die wil raken moet ik wel heel raar door de bocht. :wink:

Maar hij loopt lekker :-q
P_K
All rounder
All rounder
Berichten: 98
Lid geworden op: za 14 juni 2008, 00:52
Mijn mountainbike: Specialized M5 S-Works HT (World Cup Edition)
Contacteer:

gerco 301 schreef:....heb hem vandaag getest en die boom is helemaal geen probleem......

Video or it didn't happen! ;)
gerco 301
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 12 juli 2010, 19:37
Mijn mountainbike: Specialized Turbo Levo FSR

P_K schreef:
gerco 301 schreef:....heb hem vandaag getest en die boom is helemaal geen probleem......

Video or it didn't happen! ;)
Hahaha ik heb wel een opname, maar dat was alleen de eerste voorzichtige poging, ziet er heel erg knullig uit :wink: en weet niet hoe je die bij moet voegen gelukkig :lol:

Maar geloof me, die boom staat niet in de weg
Monkey biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:47
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 29 inch fully 2012
Contacteer:

Mooie reactie's over die matten. Super. Die bedoel ik ja. Ik denk dat de boswachter heel erg blij is met deze oplossing. En het is behoud van i.p.v. nieuwe route maken. Gerco. Dat van die aansprakelijkheid is toch helemaal geen punt van discussie. We springen toch ook van de drop off en over de schans. Lijkt mij gevalletje eigen risico. Ook op de gewone route kun je tegen een boom fietsen. Ik hoop dat de north shore gauw open gaat. Ben zelf al stiekem van de eerste afdaling gegaan. Heb je nog meegekregen dat er behoorlijke zwerfkeien te vinden waren op de Trekweg in Barger Oosterveld. Daar komen ze uit de straat die gerenoveerd wordt. Echte knoeperts zitten erbij.
gerco 301
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 12 juli 2010, 19:37
Mijn mountainbike: Specialized Turbo Levo FSR

Hey monkeybiker, die matten komen er nog wel, maar eerst maar financieel eens bekijken.
Wat betreft die aansprakelijkheid ben ik het helemaal met je eens, maar het bestuur wil zeker weten dat alles waterdicht is.
Wij bouwen wel door :D, maar het komt wel goed, het duurt alleen zo vreselijk lang :wink:
Had jij het mailtje gestuurd naar het bushbikermailadres?
Super bedankt :-q
Stenen komen nog steeds van pas, maar de tijd, mensen en materiaal ontbreekt om die stenen op te halen.
Er gaat heel veel tijd in de northshore zitten, de rockgarden is eerst klaar en er is ook nog een leven buiten de bushbikers :winkie:
Er komen nog meer rotspartijen maar alles op zijn tijd :-q
gerco 301
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 12 juli 2010, 19:37
Mijn mountainbike: Specialized Turbo Levo FSR

Vanmorgen weer een stukje zichtwerk gedaan :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
downhilldirtbike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 20:47
Mijn mountainbike: El Mariachi

:D
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 625
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Wat gruwelijk vet is dit :-q
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Monkey biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:47
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 29 inch fully 2012
Contacteer:

Ik zit zelf in het bestuur van ijsvereniging en combibaangramsbergen.nl. Ik weet uit eigen ervaring wat voor inspanningen en tijd erin gaat zitten om dingen te realiseren. En het vele werk wat je dan gedaan moet hebben is er allemaal bij. Ik vind het super hoe jullie dit voor elkaar krijgen ook al duurt het wat langer dat maakt niet uit. Ik zou mijzelf hebben aangemeld als ik geen functie had gehad in het bestuur ik ben een echte mtb liefhebber en het kan mij niet gek genoeg. Wij zijn nu zelf druk bezig met de voorbereidingen voor de eerste marathon op natuurijs net als Veenoord, Noordlaren en Haaksbergen. Ik weet ook zeker dat er best veel bikkers zijn die een zaterdag willen opofferen om te helpen. En ja ik stuurde de mail. Ik zal binnenkort eens kijken bij de northshore.
gerco 301
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 12 juli 2010, 19:37
Mijn mountainbike: Specialized Turbo Levo FSR

Het grootste compliment kregen we vandaag van Laura Turpijn :D
we hadden vandaag een clinic van haar op de rockgarden en de switchback klimmen bij de kibbelkoele.
Dat we trots mochten zijn met zo'n mooie route en de TTF's!
Zoiets had ze nog niet gezien :-q
Volgend jaar wilde ze wel terug komen voor de northshore's :D :D
Onze dag was goed hoor hahaha
Lennart.R
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: za 3 november 2012, 15:22
Mijn mountainbike: SCOTT Spark

Ziet er goed uit!!! :-q Daar heel binnenkort maar eens een paar rondjes gaan rijden!
A dirty bike is a joy forever
ATBoetie
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 01:01
Mijn mountainbike: zuidlaren

Wauw ziet er allemaal erg gaaf Uit!
Maar kom je dit allemaal tegen als je de route van sleen rijd?
Of ligt het er los Van?

Zaterdag maar weer eens die kant op ;-)
the right to ride
Hanspr
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: do 8 november 2012, 20:32

ATBoetie schreef:Wauw ziet er allemaal erg gaaf Uit!
Maar kom je dit allemaal tegen als je de route van sleen rijd?
Of ligt het er los Van?

Zaterdag maar weer eens die kant op ;-)
De northshore wordt net als de rockgarden een aparte lus naast de bestaande route.
je hebt straks de keuze of je volgt de vaste route of gaat over de northshore. het is dan wel mogelijk om die lus vaker achter elkaar te rijden om vervolgens de vaste route te volgen. dus voor de liefhebber.
De northshore is nog lang niet af en is ook nog niet aangesloten op de route. er staan ook nog geen bordjes.
Plaats reactie