Bungalowparken (NL) in de buurt van MTB routes

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Scaryhead
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1120
Lid geworden op: za 18 november 2006, 23:50
Mijn mountainbike: On One Inbred 29er
Contacteer:

Zijn er mensen die een bungalowpark weten, welk in de buurt van een uitgezette MTB route ligt (heb nog geen GPS)? Dit i.v.m. korte vakantie met het gezin (vrouw, dochter van 1,5 en hond) in NL die ik wil combineren met biken :D

Overzicht Parken/Routes:
Routes hier te vinden

Landal:

Vennebos: Bladel,Eersel,Luyksgestel,Reusel
Reevallis: Epen, Mechelen
Hellendoornse Berg: Hellendoorn,Holten,Lemele
Coldenhove: Rheden
Hoog Vaals: Vijlen,Gulpen,Voerstreek,Sint Geertruid
Miggelenberg: Hoenderloo,Hoenderloogroep
Het Loo: Hattem
Stroombroek: Zeddam
't Hof van Haamstede: Westenschouwen
Parc Sandur: Sleen, Emmen, Gieten-Borger, Exloo

Center Parcs:

De Vossemeren: Lommel,Luyksgestel
Kempervennen: Valkenswaard

Roompot:

Weerterbergen: Weert
Katjeskelder: Dorst

Overige:

Schin Op Geul: Schin Op Geul,Valkenburg,Houthem,Margraten,Meerssen,Voerendaal,Gulpen
Simpelveld: Mechelen, Epe/Vijlen
Laatst gewijzigd door Scaryhead op za 4 augustus 2007, 20:33, 12 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BOSS
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1328
Lid geworden op: zo 11 januari 2004, 21:46
Contacteer:

In Vaals zit ook zo'n park van Landal geloof ik, dan zit je relatief dicht bij een aantal route in Zuid Limburg.

dussssssss©
Scaryhead
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1120
Lid geworden op: za 18 november 2006, 23:50
Mijn mountainbike: On One Inbred 29er
Contacteer:

Relatief dichtbij is dus niet dichtbij genoeg. Ik zoek echt parken die rechtstreeks aan de routes liggen, of op redelijke afstand (ca. 5km) daarvan. Dus niet eerst met de auto er naar toe, of eerst een eind fietsen.

Toch bedankt voor je reactie. Zag wel dat er een park van Landal is in Valkenburg aan de Geul (bovenop de Cauberg). Dit is ook dichtbij een route.

Andere suggesties nog steeds welkom.
Louis
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 28 december 2003, 12:13
Mijn mountainbike: Santos SCC02
Contacteer:

Centerparks in Lommel ligt aan de mtb route van Luysgestel.
Daar ben ik ooit geweest... geinige route... grappig park ;-)
..../''''''\....../'''\.../''\...
berry77
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 18:44
Mijn mountainbike: Bulls Bushmaster 29sl

Hallo,

Ik ben 2 weken geleden bij Landal Park Reevallis geweest in Zuid Limburg, de route van Epen loopt er langs dus park af en je zit op de route echt perfect, leuke route. een andere route de Mechelse dacht k ligt op 5 km fietsen ofzo.
Het zijn acht routes die uitgezet zijn daar, het beste kan je kaartje kopen bij VVV

Tip boek een luxe 4 persoonshuisje :), na het biken in de sauna en zonnebank :)

Greetzzz
Altijd zin in mountainbiken
Gebruikersavatar
Noin
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 523
Lid geworden op: zo 12 november 2006, 13:49

Kempervennen in valkenswaard ( ofja officieel is het westerhoven geloof ik ) ligt ook tegen de route van valkenswaard aan. Of je daarom nu naar V'waard zou gaan; niet echt, gezien de route niet echt specaculair is.
Mark1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 19:02
Contacteer:

Louis schreef:Centerparks in Lommel ligt aan de mtb route van Luysgestel.
Daar ben ik ooit geweest... geinige route... grappig park ;-)
En als je dan toch in Lommel bent pik je de route van Lommel ook nog even mee, deze begint bij de ingang van het park daar. En de aansluiting vanuit de route van Luyksgestel naar de route van Dessel is ook goed te doen. Maar je zit dan niet meer in Nederland, mocht dat een probleem zijn?
Gebruikersavatar
Ideal
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: vr 20 april 2007, 16:17
Mijn mountainbike: X-Trail Save 5.0 2014

Stroombroek = Montferland
Miggelenberg = Hoenderloogroep/Hoenderloo en 9km van Veluwezoom
Hellendoorenseberg = Sallandse Heuvelrug

keus genoeg denk ik zo

ben zelf in Landal Miggelenberg geweest en heb de Veluwezoomroute (50 KM) en de Hoenderloogroeproute (5KM 3 keer) gereden = super daar
Steks
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 827
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 13:19
Mijn mountainbike: Van Nicholas Zion, Fox F80X, Shimano XT
Contacteer:

Landal in Berghaamsteden, vlak bij parcours van Westenshouwen.
jvc
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: di 19 september 2006, 15:45
Mijn mountainbike: Cube Reaction Race

Landal de Hellendoornse Berg ligt naast de zwarte Hellendoorn route, de blauwe Holterberg route is om de hoek. Iets veder heb je dan de Lemelerbergroute. Mooi park net nieuw dit jaar met niet van de saaie huisjes maar leuke Twentse boerderijtjes. Zwembad en indoor speeltuin voor de kids. Zeker een aanrader. www.hellendoornseberg.nl
ott
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma 22 augustus 2005, 17:36
Mijn mountainbike: Ss= kona humu""" 26+ kluncker orgineel, gravelrace= kona jake fluor
Contacteer:

Ik mis landal coldenhoven, die ligt aan de posbank route
A.K.A. Kale gek met gat in het oor
http://www.singlespeed.nl/forum/" target="_blank
http://www.bikepacking.net" target="_blank
JanW
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2502
Lid geworden op: do 9 maart 2006, 23:09
Mijn mountainbike: Salsa El mariachi 29er SS, Gary Fisher Hifi 29, Salsa Fargo 29 2012
Contacteer:

Bungalowpark Schin op Geul ligt direct an de Voerendaalroute. En is nog goedkoop ook.
Linkje
Gebruikersavatar
BOSS
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1328
Lid geworden op: zo 11 januari 2004, 21:46
Contacteer:

Scaryhead schreef:Relatief dichtbij is dus niet dichtbij genoeg. Ik zoek echt parken die rechtstreeks aan de routes liggen, of op redelijke afstand (ca. 5km) daarvan. Dus niet eerst met de auto er naar toe, of eerst een eind fietsen.

Toch bedankt voor je reactie. Zag wel dat er een park van Landal is in Valkenburg aan de Geul (bovenop de Cauberg). Dit is ook dichtbij een route.

Andere suggesties nog steeds welkom.
tsja als je liever lui dan moe bent kan je ook je tent naast een vaste route neerplanten............warmrijden is nooit verkeerd bij een stevige Limburgse MTB route.
Maar dat park in Vaals ligt relatief dicht bij een route......als je even de moeite genomen had om de route en het park op te zoeken had je dat zelf kunnen ontdekken............ :roll: :roll:

dusssssssss©
Martin Blom
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: wo 3 november 2004, 23:14
Mijn mountainbike: Ti 456 2009, Ti Pro Road 2010
Contacteer:

BOSS schreef:
Scaryhead schreef:Relatief dichtbij is dus niet dichtbij genoeg. Ik zoek echt parken die rechtstreeks aan de routes liggen, of op redelijke afstand (ca. 5km) daarvan. Dus niet eerst met de auto er naar toe, of eerst een eind fietsen.

Toch bedankt voor je reactie. Zag wel dat er een park van Landal is in Valkenburg aan de Geul (bovenop de Cauberg). Dit is ook dichtbij een route.

Andere suggesties nog steeds welkom.
tsja als je liever lui dan moe bent kan je ook je tent naast een vaste route neerplanten............warmrijden is nooit verkeerd bij een stevige Limburgse MTB route.
Maar dat park in Vaals ligt relatief dicht bij een route......als je even de moeite genomen had om de route en het park op te zoeken had je dat zelf kunnen ontdekken............ :roll: :roll:

dusssssssss©
Het infobord van de Vijlenroute staat zelfs op het parkeerterrein van het Landal Park in Vaals!
Als je hier start heb je niet alleen de Vijlenroute dichtbij, maar kan je deze ook heel makkelijk combineren met de Gulpen, Voerstreek en Sint Geertruidroute.
Als ik de keuze had wist ik het wel....
Scaryhead
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1120
Lid geworden op: za 18 november 2006, 23:50
Mijn mountainbike: On One Inbred 29er
Contacteer:

BOSS schreef: tsja als je liever lui dan moe bent kan je ook je tent naast een vaste route neerplanten
Ik ben niet lui, maar het gaat meer om de tijd die ik kwijt ben. Ik ga op vakantie met het gezin. Die willen me dan ook wel eens zien. Ik kan dus niet de gehele dag op de bike zitten ( :cry: ).
's Middags doet de kleine een dutje, kan ik mooi een stukkie toeren. Vandaar dus de wens om zo dicht mogelijk bij de route te zitten, You snap :wink:
Plaats reactie