Zwolle - Westerveldse bos

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Olieboer
All rounder
All rounder

do 14 mei 2020, 14:04

Marisven schreef:
do 14 mei 2020, 12:11
We hebben er nog een paar bomen voor liggen omdat we ff regen moeten hebben om de bochten hard te krijgen anders wordt hij snel kapot gereden en kunnen we weer!

Nog ff geduld😅
Oei, dat wordt in de herfst dus.....
bartsince1975
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

do 14 mei 2020, 20:45

Even een keertje verkennen kan in ieder geval. Als regen te lang op zich laat wachten gaan we water uit die vaart aanslepen om het rijklaar te krijgen. Op aanstampen, bordjes en wat inklinken na is het stuk klaar. Ook wij hebben niet genoeg geduld om te wachten tot de herfst :winkie:
murphsy
All rounder
All rounder

wo 3 juni 2020, 15:14

Leuk! Een topic over mijn ‘thuisrondje’. Ik rij deze meestal vier a vijfmaal als ik doordeweeks lekker wil fietsen. Heb wel wat moeite met het sprongetje direct achter het parkeerterrein. Dat schansje is super stijl, en toch klap ik altijd direct naar beneden. Rot ding 😉

Nieuwe stukje is leuk. Maar voelt wel heel erg op elkaar geprakt. Daardoor is me een beetje onduidelijk wat precies het idee is.
bartsince1975
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

wo 3 juni 2020, 15:34

Nieuwe stukje heeft eens wat kortere bochten inderdaad, kies de goeie lijn en je kunt hem best op snelheid nemen. Het is er nu nog wat droog maar het moet er met de voorspelde regen in een paar weken goed ingereden zijn en zul je er ook meer grip hebben. Het is een beetje pumptrack stijl met rollertjes een hip en veel kombochten. Neem die bochten vooral hoog!

Dat jumpje bij de parkeerplaats heb ik geen problemen mee, ik kan ook niet zien wat er bij jou precies misgaat, je kunt er gewoon links langs als je het niet vertrouwd. De tafel net voordat je op die open plek komt loopt nu niet helemaal lekker, als de grond straks hopelijk wat natter is kunnen we die weer even on goede vorm shapen. Vanavond gaan we met een ploegje maaien dus dan wordt het weer iets minder een oerwoud.
Plaats reactie