route bakelse bossen ??

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
CatweazLe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 2 april 2003, 20:11
Mijn mountainbike: CubeAMS PRO
Contacteer:

ff een vraag
ik rijd regelmatig in de bakelse bossen en er is daar een route aangegeven met witte spuitbus op de bomen gespoten... op een gegeven moment kom je langs de plas "berkendonk" af en staat er een pijltje naar links maar daar is niks meer als open vlakte.. weet iemand waar ik verder moet of is dit het einde en moet ik dan weer terug ?
Een band krijgen met je fietsenmaker, is nooit grappig.
Dat er standaard geen standaard op je fiets zit is nooit grappig.
je kunt beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
Een fietsenmaker die alle remmen losgooit is nooit grappig.
huub
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 21 december 2003, 21:49
Mijn mountainbike: Scott Pro Racing

He Cat, zit pas sinds zeer kort op deze site, vandaar mijn zeeeeer late reactie :oops:
De pijltjesroute maakt deel uit van een rondje van ca 37 km toendertijd aangebracht om met ca 30 collega's te gaan fietsen.
Pijlen Bakels Bos volgen, links om de Berkendonk plas rijden, stuwtje bijde Aa oversteken en links langs de Aa afrijden. Bij harde weg linksaf. Rechtdoor Zandbos, na ca 100 meter rechts en direct links bospaadje in. Eind rechtdoor langs ven naar rechts, bij picknik tafel rechtsaf ri Helmondsingel. Vervolgens vaste route volgen. Wederom bij ven rechtsaf de route afgaan naar harde weg. Daar linksaf ri Vlierden route en deze helemaal rijden. Na crossbaan (Zwaanse bergen) route verlaten naar de spoorlijn toe. Onder spoor door linksaf,rechts langs grote weg blijven rijden tot Rijntjesdijk en dan rechtsaf. Eerste gelegenheid linksaf door het bos tot aan harde weg. 2e Weg rechtsaf (zandpad), kruising oversteken, 1e weg linksaf onder Rochadeweg door, dan rechtsaf weg oversteken en rechtdoor volgens tot (ex)strontfabriek. Daar rechtsaf aan einde talud oprijden naar links. Over kanaal en dan direct naar beneden waarna het kanaal naar links gevolgd wordt. Bij harde weg industrieterrein oversteken en langs kanaal blijven rijden (eventueel die bult beklimmen) Bij de fietsbrug links en de brug overrijden. Aan het einde van dit fietspad zit je weer bij het Bakels bos. :-q
Een dag niet gefietst = een dag niet geleefd.
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Huub, ik weet niet of Catweazle de site nog regelmatig bezoek.
Ik ben ook eens met hem in 't Bakelsebos, Zandbos en De Bikkels wezen fietsen.
Nu de dagen wat kort zijn kom ik weinig in 't lokale bos, in 't weekend meestal elders.
Zodra de dagen langer worden kan ik na het werk weer met de singlespeed het bos in.
Toevallig vorige week zondag geweest, erg veel modder :-D
MTBuddy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 14:12
Mijn mountainbike: Cube Acid 2003
Contacteer:

He wat leuk, deze route ga ik ook eens fietsen.
Vlakbij en nu pas hier ontdekt...
MTBuddy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 14:12
Mijn mountainbike: Cube Acid 2003
Contacteer:

Zaterdagmiddag groot stuk gefietst (30km ongeveer). Iemand heeft op deze route groene MTB pijlen tegen bomen geniet, samen met de witte geschilderde pijlen en bovenstaande beschrijving (vooraf effe doorlezen) is de route makkelijk te vinden.
Stukje Bakelse bossen is wel leuk nieuw stuk voor mij. Vaste routes Zandbos en Vlierden, waar deze route een groot stuk overheen gaat, ben ik beetje op uitgekeken.
Nog weinig in de Bakelse bossen gefietst, zijn daar nog andere leuke routes te vinden?
Plaats reactie