Nieuwe route Radio Kootwijk

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Heb de paaltjes ook gezien tijdens een Bar-End tochtje.
Toen zei ik nog 'hey, nieuwe mtb route hier ?'

Dus het gaat er toch van komen.
vakantieganger
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 12 oktober 2008, 20:52

De route is zeker nog niet klaar.....

Sta al een aantal maanden op de camping Het Schinkel (Hoenderloo-Miggelenbergweg) en daar loopt ook een deel van de route.
Bezig geweest om de pijlen te volgen en na een km of 16 was het afgelopen. Zat toen vlakbij Beekbergen.
Gebruikersavatar
bduits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: do 16 april 2009, 07:54
Mijn mountainbike: Lapierre XR SL 729, Orbea Terra Black Gravel, Ghost HTX 9000 Actinum 29, Empella CX'er

Voor de mensen die het nog niet weten: Radio Kootwijk is ook een dorp(je) of eigenlijk beter gezegd een buurtschapje!!!! Het is dus niet automatisch het welbekende gebouw "Radio Kootwijk". Het ligt in hetzelfde gebied, dat wel. Het heeft zijn bestaansrecht namelijk ontleent aan dit gebouw (de activiteiten erin dan hé).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Radio_Kootwijk_(dorp" target="_blank)
Gebruikersavatar
bduits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: do 16 april 2009, 07:54
Mijn mountainbike: Lapierre XR SL 729, Orbea Terra Black Gravel, Ghost HTX 9000 Actinum 29, Empella CX'er

suravida schreef:Goed nieuws! Ik zat me al tijden te verwonderen dat er op de Veluwe eigenlijk geen echt mooie route is, terwijl er toch natuur genoeg zou moeten zijn. (Veluwezoom daargelaten, maar das dan ook meer aan de rand)
Geen mooie vaste route bedoel je, neem ik aan?
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

dat bedoel ik ja, en ik als randstedeling weet de mooie Veluwse paadjes niet te vinden zonder bordjes...
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
bduits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: do 16 april 2009, 07:54
Mijn mountainbike: Lapierre XR SL 729, Orbea Terra Black Gravel, Ghost HTX 9000 Actinum 29, Empella CX'er

Maar dat is juist het mooie hier....je mag op de paden overal fietsen. Je moet simpelweg gaan zwerven en dan kom je echt van alles tegen.
Afgelopen zaterdag heb ik dat dus ook nog gedaan en vervolgens kom ik op stukken waar ik een andere maal strak langs heen gefietst heb. Alleen het tempo is vaak niet erg hoog, omdat je simpelweg veel te vaak aan het "zoeken" bent. Op een vaste route weet je wat er gaat komen immers.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Mocht je nog eens zin hebben om een randstedeling de mooie paadjes van de Veluwe te laten zien, dan houdt ik me aanbevolen. Snelheid vindt ik toch niet zo interessant, liever mooie paden door mooie natuur.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Hou het Apeldoorn topic in de gaten zou ik zo zeggen :-q
Gebruikersavatar
bduits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 300
Lid geworden op: do 16 april 2009, 07:54
Mijn mountainbike: Lapierre XR SL 729, Orbea Terra Black Gravel, Ghost HTX 9000 Actinum 29, Empella CX'er

suravida schreef:Mocht je nog eens zin hebben om een randstedeling de mooie paadjes van de Veluwe te laten zien, dan houdt ik me aanbevolen. Snelheid vindt ik toch niet zo interessant, liever mooie paden door mooie natuur.
Geen probleem, ik ben trots op mijn leefomgeving en denk wel dat ik kan laten zien waarom ;-)
Plaats reactie