MTB route Apeldoorn

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giant XTC1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: za 3 januari 2009, 02:21
Mijn mountainbike: Giant ANTHEM 1

Thanks voor de info, veel zin in...keertje wat anders dan Nijmegen of de postbank. :-q
HONDA CRF 450R RULES!
Gerwinator
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: do 8 maart 2012, 22:06
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Giant XTC1 schreef: di 5 mei 2020, 20:34 Thanks voor de info, veel zin in...keertje wat anders dan Nijmegen of de postbank. :-q
En, wil je je ervaring van vandaag nog met ons delen?
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5590
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

We fietsen niet allemaal sochtends.
Meestal als ik een dagje elders ga fietsen dan ben ik pas savonds rond 8uur thuis :P
Gerwinator
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: do 8 maart 2012, 22:06
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Ok, ik zal er rekening mee houden en de volgende keer pas na 20:00u vragen naar zijn fietsdag :-D
Gebruikersavatar
Giant XTC1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: za 3 januari 2009, 02:21
Mijn mountainbike: Giant ANTHEM 1

Gerwinator schreef: wo 6 mei 2020, 15:48
Giant XTC1 schreef: di 5 mei 2020, 20:34 Thanks voor de info, veel zin in...keertje wat anders dan Nijmegen of de postbank. :-q
En, wil je je ervaring van vandaag nog met ons delen?
Jazeker wel. :-D Gestart vanuit de parkeerplaats tegen over het Fletcher hotel Vcitoria...

Een mooie route met erg leuke single tracks, veel brede stukken bos, en lekker lange stukken heide. Niet te vergeten ook nog wat klimmen erin, waarvan sommige kort en stik. De bewegwijzering goed in orde alleen sommige bordjes laten nogal op zich wachten op de lange rechte stukken. ( was hier voor t eerst hé... :D ) En 2 bordjes gemist vanwege begroeiing.... Maar prima vermaakt en heerlijk gefietst, kom hier zeker vaker terug. :-q Oja het weer was óók helemaal top vandaag.
HONDA CRF 450R RULES!
Gerwinator
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: do 8 maart 2012, 22:06
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Leuk om te lezen dat je je prima hebt vermaakt :-q Het was natuurlijk ook een heerlijke dag om er op uit te gaan :-D
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5590
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Eindelijk weer eens een positieve reactie van iemand die de Apeldoorn route heeft gefietst.
Zou haast denken dat je iets anders hebt gefietst dan de originele route :lol:
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Rayb81 schreef: do 7 mei 2020, 02:24Eindelijk weer eens een positieve reactie van iemand die de Apeldoorn route heeft gefietst.
Zou haast denken dat je iets anders hebt gefietst dan de originele route :lol:
Smaken verschillen en Apeldoorn is gewoon ander soort ronde. Mooi als je als rijder keuzes hebt mbt routes :-q
Alleen waar Giant XTC1 vele singletracks vandaag haalt is mijn een klein raadsel. :winkie:
Kansje dat ik vh weekend voor het eerst in hele lange tijd weer op de MTB stap en deze maar weer eens ga rijden.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Giant XTC1 schreef: di 5 mei 2020, 20:34 Thanks voor de info, veel zin in...keertje wat anders dan Nijmegen of de postbank. :-q
De Postbank bestaat niet meer , is overgenomen door de ING :-D
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4692
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Fred (mtb-sport) schreef: do 7 mei 2020, 07:16Smaken verschillen en Apeldoorn is gewoon ander soort ronde. Mooi als je als rijder keuzes hebt mbt routes :-q
Alleen waar Giant XTC1 vele singletracks vandaag haalt is mijn een klein raadsel. :winkie:
Kansje dat ik vh weekend voor het eerst in hele lange tijd weer op de MTB stap en deze maar weer eens ga rijden.
Smaken verschillen idd. Ik vind de route voor bijvoorbeeld een gravelbike ook heel leuk. Maar als echte mtb route niet.

Singletracks ... misschien die paar paadjes dat je in een soort karrenspoor rijdt waar de ene helft van is overwoekert :~ :winkie:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

In het stuk ten oosten van de N304 zitten wel wat singletracks toch? En als ik me niet vergis richting Radio Kootwijk ook nog een paar. Op het geheel heel weinig, maar ze bestaan! :lol:
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3295
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Tsjibiti schreef: do 7 mei 2020, 09:42
Giant XTC1 schreef: di 5 mei 2020, 20:34 Thanks voor de info, veel zin in...keertje wat anders dan Nijmegen of de postbank. :-q
De Postbank bestaat niet meer , is overgenomen door de ING :-D
Ja, als het over geld gaat ben je goed op de hoogte. :D
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

hanjovdberg schreef: do 7 mei 2020, 09:50Smaken verschillen idd. Ik vind de route voor bijvoorbeeld een gravelbike ook heel leuk. Maar als echte mtb route niet.
Als de snelste iets boven de 30 gem. fietst, dan lijkt het idd meer op een boswielrenrondje. https://www.strava.com/activities/3403696872
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2172
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Dat was op 5 mei. Op 6 mei is er nog iemand anders op delen nog sneller geweest. Apeldoorn ligt er dus (te?) goed bij.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

De Gemiddelde snelheid is over de totale afstand, en niet dat je sneller bent op bepaalde delen van een route :-?
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie