MTBroute Enschede - Buitenspoor Nieuw

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Freekenstein schreef: wo 28 augustus 2019, 22:27 Vandaag de oostelijke helft van de route gereden, dat wil zeggen vanaf het startpunt van de GPX (hoek van de Belgiëlaan en Zuidhollandlaan) tot aan Sprakel in het Bos, en moet zeggen dat ik afgezien van wat verschillen tussen bordjes en GPX de route prima te rijden was. Slechts hier en daar een overhangende tak, en alleen de Ruiterkampweg bij Lonneker (als je de molen net bent gepasseert) ligt er zeer droog en stoffig bij.
GPX lijkt inderdaad niet correct te zijn, misschien is de route veranderd...
MTBSjoerd
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: za 26 september 2020, 12:33
Mijn mountainbike: Cube
Contacteer:

Van de week voor het eerst een keer route Enschede gereden op basis van gpx van mtbroutes ('Enschede').
Deze sluit niet helemaal aan bij de paaltjes o.a.
-Stuk bij t Vaneker
-Stuk bij station Kennispark loopt nu ipv voor de bios langs nu onder station en achter de ijsbaan langs
Momenteel is er een omleiding om Spaansland heen

Ter oriëntatie voor routezoekers en anders geïnteresseerden, mijn complete route op basis van bovenstaand op video vastgelegd
hier https://www.youtube.com/watch?v=_WT2Wdk8DVM
Omleiding vanaf 1:28:12

Stuk bij Stedelijk lyceum zuid is overgroeid met bramenstruiken en niet aan te raden momenteel (zomer).
Bij de usselerrondweg (1:18:30) uitkijken voor een venijnige boomstronk midden op het pad .
Plaats reactie