route Roosendaal/Rucphen

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
RalfHorst
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 820
Lid geworden op: do 8 maart 2012, 11:13

Vandaag de weg van Roosendaal naar Essen gereden. Daar leek aan de kant van Nispen ook iets van een route te liggen. Zowel heen als terug reden er ook mountainbikers. Iemand een idee of daar een route o.i.d. ligt?
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

Jij bedoel waarschijnlijk langs de weg . Al die bergen/heuvels grond achter elkaar ?
Tis wat !
RalfHorst
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 820
Lid geworden op: do 8 maart 2012, 11:13

Ja daar inderdaad. Richting Essen zag ik ook nog een singeltrack oid liggen. Waarschijnlijk een lokaal gemaakt (jeugd) baantje?
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

Tis wat !
Gebruikersavatar
melkman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 14:11
Mijn mountainbike: Pilot

RalfHorst schreef: zo 26 mei 2019, 20:51 Vandaag de weg van Roosendaal naar Essen gereden. Daar leek aan de kant van Nispen ook iets van een route te liggen. Zowel heen als terug reden er ook mountainbikers. Iemand een idee of daar een route o.i.d. ligt?
Hier een gpx van alle leuke paadjes aaneengeregen (incl die van Nispen)
https://www.gpsies.com/map.do?fileId=atmblrmoyvdpezbg
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
RalfHorst
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 820
Lid geworden op: do 8 maart 2012, 11:13

Bedankt voor de info. Volgende keer als ik in de buurt ben met de fiets eens de route Nispen fietsen. Zal waarschijnlijk maar een paar km zijn. Staat (nog) niet op MTBroutes.nl zag ik.
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

melkman schreef: ma 27 mei 2019, 18:00
RalfHorst schreef: zo 26 mei 2019, 20:51 Vandaag de weg van Roosendaal naar Essen gereden. Daar leek aan de kant van Nispen ook iets van een route te liggen. Zowel heen als terug reden er ook mountainbikers. Iemand een idee of daar een route o.i.d. ligt?
Hier een gpx van alle leuke paadjes aaneengeregen (incl die van Nispen)
https://www.gpsies.com/map.do?fileId=atmblrmoyvdpezbg
Bedankt melkman :-q voor het delen van deze track . Vandaag deze gedaan en ben nog op leuke stukjes geweest die ik nog nooit gezien had . Wel af en toe ff verkeerd gereden omdat het er zo in zit de standaard MTB route te volgen . Ik heb er van genoten en zal deze zeker nog eens gaan rijden ? :Ds
Tis wat !
Gebruikersavatar
melkman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 14:11
Mijn mountainbike: Pilot

kooijtje2 schreef: vr 31 mei 2019, 17:58

Bedankt melkman :-q voor het delen van deze track . Vandaag deze gedaan en ben nog op leuke stukjes geweest die ik nog nooit gezien had . Wel af en toe ff verkeerd gereden omdat het er zo in zit de standaard MTB route te volgen . Ik heb er van genoten en zal deze zeker nog eens gaan rijden ? :Ds
Geen dank he, was alles nog een beetje open en te rijden? Zijn al weer wat stormen geweest sinds de laatste keer dat ik hem gereden heb.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

[/quote]
Geen dank he, was alles nog een beetje open en te rijden? Zijn al weer wat stormen geweest sinds de laatste keer dat ik hem gereden heb.
[/quote]

Ja hoor bijna alles begaanbaar alleen het bij 1e stuk over het grasveld kon ik niet echt een pad vinden ben daar maar door het hoge gras gegaan .
Tis wat !
Gebruikersavatar
-Willow-
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 11 juni 2019, 09:27

Gisteren mijn 1e mountainbike op kunnen halen en mijn man vandaag. We dachten dat dit wel een mooie route was om mee te beginnen.

Ik heb natuurlijk niets om mee te vergelijken, maar vond het super leuk! Fijne afstand. En voor mij nog 7,5km enkele reis fietsen om er te komen. Dus een mooi trainingsrondje.

We hebben wel 1,5u over de route gedaan maar dat kwam door mij. Ik vind het leuk maar ook heel spannend, maar goed, er is absoluut ruimte voor verbetering laten er maar zeggen haha.
Ik merkte vandaag trouwens al wel dat ik beter reed dan gisteren en aan het eind van de route beter dan het begin. Dus ik merk snel verbetering, dat is wel fijn.
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

-Willow- schreef: wo 19 juni 2019, 19:28 Gisteren mijn 1e mountainbike op kunnen halen en mijn man vandaag. We dachten dat dit wel een mooie route was om mee te beginnen.

Ik heb natuurlijk niets om mee te vergelijken, maar vond het super leuk! Fijne afstand. En voor mij nog 7,5km enkele reis fietsen om er te komen. Dus een mooi trainingsrondje.

We hebben wel 1,5u over de route gedaan maar dat kwam door mij. Ik vind het leuk maar ook heel spannend, maar goed, er is absoluut ruimte voor verbetering laten er maar zeggen haha.
Ik merkte vandaag trouwens al wel dat ik beter reed dan gisteren en aan het eind van de route beter dan het begin. Dus ik merk snel verbetering, dat is wel fijn.
Super toch :-q gewoon lekker op je gemakkie trappen en genieten je kan later ook de route Roosendaal eraan koppelen zitten ook wel wat leuke stukjes bij .
Tis wat !
Fonske73
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 16:39

Mooi om te zien, dat op route in Rucphen aanpassingen /klein stukje single track erbij is gekomen.
Weet iemand of er nog meer gaat veranderen?
Fonske73
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 16 december 2019, 16:39

Zijn weer aanpassingen gedaan op de route!!!! :-q Ook de try out route gereden.
Helemaal top.
Neem maar op als vaste route.
kooijtje2
All rounder
All rounder
Berichten: 133
Lid geworden op: do 24 augustus 2006, 18:01
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120

Fonske73 schreef: za 28 maart 2020, 23:58 Zijn weer aanpassingen gedaan op de route!!!! :-q Ook de try out route gereden.
Helemaal top.
Neem maar op als vaste route.
Yep ik heb hem ook meegepikt zeker erin houden !
Tis wat !
Crapton
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2943
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 12:59
Mijn mountainbike: Scrött2Lexon, Scrött 650b

Ook gedaan vrijdag en ja nieuwe lusjes zijn leuke aanvulling! In de loopgraven kombochtjes dat scheelt.
Haastige spoed is best goed...
Da bikez: Scrött2Lexon & Scrött 650b
Plaats reactie