Zeeuwse Kust

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

#metoo
Jcdvd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: do 6 september 2012, 16:13

jj speed schreef: di 24 mei 2022, 11:41 Wat vinden we van de 'kombochten' in het Nollebos?

Haakse bochtjes met aan de binnenzijde een boom en verhoogd aan de buitenzijde!? :-{
Ik zal het allemaal wel weer niet snappen......
Ik snap ook niet helemaal wat het nut is van deze kombochtjes. De bochten zijn daarvoor veelste langzaam om nuttig te zijn.
Sherlockspringer
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: di 23 februari 2021, 12:50
Mijn mountainbike: Grand Canyon 8

Ja, ik had ook liever een paar langere kombochten gezien in plaats van wat er nu ligt. Die bomen in de binnenbocht zorgen wel voor een goede bike/body separation :D
Gebruikersavatar
jj speed
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2700
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 04:18
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 8.9
Contacteer:

Sherlockspringer schreef: di 31 mei 2022, 10:54 Ja, ik had ook liever een paar langere kombochten gezien in plaats van wat er nu ligt. Die bomen in de binnenbocht zorgen wel voor een goede bike/body separation :D
In Westkapelle snappen ze het tenminste: Daar hebben ze bij één bocht een geel-zwart afzetlint om de boom aan de binnenkant gebonden. :~
I'll be back..... soon
Snel is hetzelfde als langzaam, alleen sneller
Rsw85
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: vr 3 april 2009, 14:34
Mijn mountainbike: Orbea Alma M50

Die kombochten in het nollebos maar ook een paar in het singletrackbosje in wkp slaan helemaal nergens op natuurlijk. Ze maken de bochten alleen maar kleiner door de ruimte die ze innemen in combinatie met de bomen aan de binnenkant.
Plaats reactie