Zeeuwse Kust

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jj speed
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2700
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 04:18
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 8.9
Contacteer:

Lnnrt schreef:Waar?
Heijdy woont in Oost Soepdurp........ maar zijn daar klim- en daalmogelijkheden :~ ??
Lnnrt schreef:Maar als je zelf goede ideeën hebt, schroom je niet om ze uit te voeren.
+1 :-q :-q :-q
I'll be back..... soon
Snel is hetzelfde als langzaam, alleen sneller
Heijdy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 250
Lid geworden op: za 22 januari 2011, 21:45
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 2010

jj speed schreef:
Lnnrt schreef:Waar?
Heijdy woont in Oost Soepdurp........ maar zijn daar klim- en daalmogelijkheden :~ ??
Lnnrt schreef:Maar als je zelf goede ideeën hebt, schroom je niet om ze uit te voeren.
+1 :-q :-q :-q
Als de helling(en) maar steil genoeg zijn is het klimmen al is het maar 15 meter. De dijk bij Westkapelle klim en daal je per slot van rekening ook?:-) Maar ik ga eens kijken of ik een technisch rondje kan maken.

JJ dan ga je als "import zeeuw" oost-souburg beledigen...ttsssssss
'met zwemmen / kom je nergens anders / dan terug bij de kleren'
Lnnrt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 392
Lid geworden op: do 5 augustus 2010, 13:20
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AM

Oost-Souburg.. hmm.. parkje aan het einde van de bermweg (nabij einde snelweg), dijk langs het kanaal, bunkers aan de b-wegen nabij M'burg,.. veel meer kan ik me niet bedenken. Achter de flatten misschien nog en het Ritthemse bos ligt natuurlijk ook niet ver weg.
Mijn bike (KLIK)
Heijdy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 250
Lid geworden op: za 22 januari 2011, 21:45
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 2010

Lnnrt schreef:Oost-Souburg.. hmm.. parkje aan het einde van de bermweg (nabij einde snelweg), dijk langs het kanaal, bunkers aan de b-wegen nabij M'burg,.. veel meer kan ik me niet bedenken. Achter de flatten misschien nog en het Ritthemse bos ligt natuurlijk ook niet ver weg.
Ritthemse bos ben ik in het verleden ook wel eens 's ochtends vroeg doorheen geknalt, stukje vanuit bos naar het Fort is ook leuk maar kort.
Lnnrt ...parkje bermweg is warm, dan de tunnel onderdoor en rechts kijken..... ;-)
'met zwemmen / kom je nergens anders / dan terug bij de kleren'
Gebruikersavatar
jj speed
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2700
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 04:18
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 8.9
Contacteer:

Afbeelding
Vandaag, samen met pvdh, een zalig tochtje gereden!
Wat heeft Zeeland dan toch prachtige mogelijkheden.... :bier:
Laatst gewijzigd door jj speed op do 29 maart 2012, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
I'll be back..... soon
Snel is hetzelfde als langzaam, alleen sneller
Gebruikersavatar
terunky
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2057
Lid geworden op: do 7 oktober 2010, 17:56
Mijn mountainbike: is van hout

wow, mooi landschap! waar is dat?
26'er rulezz !!
Gebruikersavatar
jj speed
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2700
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 04:18
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 8.9
Contacteer:

terunky schreef: waar is dat?
Geen idee..... :wink:
I'll be back..... soon
Snel is hetzelfde als langzaam, alleen sneller
Riesch
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: zo 22 oktober 2006, 20:22
Mijn mountainbike: BMC Agonist

Mooi plaatje, en heb wel een vermoeden waar dit is.
Je wilt de locatie niet delen met anderen omdat..?
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1493
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 13:53
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Is vast bij Dishoek, en de vonken die van de mannen afspatte zette de duinen in br......... :tong :winkie:
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
Gebruikersavatar
terunky
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2057
Lid geworden op: do 7 oktober 2010, 17:56
Mijn mountainbike: is van hout

k zie t vanzelf wel een keertje :-q denk dat ik t ondertussen wel weet :D
26'er rulezz !!
Gebruikersavatar
pvdh
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 22:00
Mijn mountainbike: blijf je vanaf.
Contacteer:

We hebben er voor gekozen om deze niet openlijk te publiceren omdat het wel behoorlijk off-limit is om daar te rijden. Zal er ook niet zomaar iedere rit langs gaan. Maar wel erg inspirerend en prachtig landschap... Kon er vannacht haast niet van slapen! :-q
Walk on home, boy

Bikes: Titus Fireline EVO / Soma Double Cross
Riesch
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: zo 22 oktober 2006, 20:22
Mijn mountainbike: BMC Agonist

Dacht al dat dat de reden zou zijn.

Ooit weleens de gedachte gehad dat ambtenaren ook mee zouden kunnen lezen? En dat dit soort foto's dan een nadelig effect kunnen hebben op een eventueel mogelijke vaste mtb route in de toekomst?
Gebruikersavatar
pvdh
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 22:00
Mijn mountainbike: blijf je vanaf.
Contacteer:

Ja hoor. Maar dan kan je direct het grote plaatje er bij gaan halen: je mag hier officieel bijna nergens rijden. Schaffen we direct het Zeeuwse Kust topic af - één en al bewijsmateriaal!

Ik ben meer aanhanger van de gedachte dat je mooie dingen met anderen kan delen. En bedenk je wel dat het ook een positief effect zou kunnen hebben: inleving in de doelgroep mountainbikers. Hoewel dat waarschijnlijk wishful thinking is ;)
Walk on home, boy

Bikes: Titus Fireline EVO / Soma Double Cross
Gebruikersavatar
jj speed
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2700
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 04:18
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 8.9
Contacteer:

Riesch schreef:Ik moet toch echt een keertje aansluiten bij jullie als ik de avonturen zo lees.
Bij mij is het meestal in 1 lijn door de duinen en terug met weinig draaien en keren tussendoor, maar jullie maken er een sport opzich van om nieuwe paadjes te ontdekken, en das ook tof!
Wel vraag ik me af of ik op de 29er tussen al die nieuwe paadjes van jullie door kan;-)

Ook ik/wij houden de ogen wel open als we een rondje doen, maar het blijft dan vaak bij enkel het opmerken van een potentieel paadje en dan wordt er weer gas gegeven..
Riesch schreef:Ooit weleens de gedachte gehad dat ambtenaren ook mee zouden kunnen lezen? En dat dit soort foto's dan een nadelig effect kunnen hebben op een eventueel mogelijke vaste mtb route in de toekomst?
Richard, kvind t een beetje dubbel allemaal.
Van de ene kant wil je dolgraag meerijden over die 'illegale' paadjes, kijk je zelf ook rond naar potentiële nieuwe stukjes (maar doet er nix mee).
Aan de andere kant bekritiseer je ons als wij het wel ten uitvoer brengen.

Hoe denk je dat al die andere paadjes ontstaan zijn, waar wij nu allemaal op rond rijden? (is dat niet zo'n beetje jouw quote geweest, n tijdje geleden?) :~
Laatst gewijzigd door jj speed op vr 30 maart 2012, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
I'll be back..... soon
Snel is hetzelfde als langzaam, alleen sneller
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Ik zag dat plaatje zonder de tekst gelezen te hebben en ik dacht meteen dat jullie een uitstapje naar de Ardennen hadden gemaakt ofzo.

Dat gebied lijkt me alleen wel een ideaal stekkie voor de vogels om te broeden. In dat opzich wordt er nu misschien ook meer gecontroleerd op recreanten?????? De komende maanden dus effe uitkijken daar denk ik. Maar damn, dat dat gewoon 30 kilometer bij m'n voordeur vandaan is zeg :-q :bier:
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
Plaats reactie