Den Haag

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
markpatat
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 16 september 2002, 22:43
Mijn mountainbike: Cube Reaction RX 2010
Contacteer:

Gewoon 2 lampen op dx.com bestellen. Voor 20 euro heb je veel plezier! Hou wel rekening met een maandje levertijd. Twee is wel een must trouwens, zeker in de bosrijke singletracks ;)
Hier staat niets.
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

markpatat schreef:Gewoon 2 lampen op dx.com bestellen. Voor 20 euro heb je veel plezier! Hou wel rekening met een maandje levertijd. Twee is wel een must trouwens, zeker in de bosrijke singletracks ;)
Nice, ga ik zeker doen, want ik kan 95% van de tijd alleen 's avonds rijden.
Ik heb ook de skatebaan bij Leidsehage ontdekt trouwens. Goed verlicht en fietsvriendelijk!

Edit: tip voor welke lamp precies? Eentje stuur, eentje hoofd, toch?
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Paar weken geleden geweest: ik vind het een veels te kort parcour en bijna geen hoogteverschil. Jammer.

https://www.youtube.com/watch?v=o56NWiabvkc" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Mario070 schreef:Altijd leuk natuurlijk en zeker met zo leuk en fanatiek gezelschap :D :-q maar ik zie het voor deze keer door de vingers :-D De Uithof is wel in Den Haag, maar heeft hier op het forum wel zijn eigen topic De Uithof :wink:
Den Haag heeft daar in tegen wel meer uitdaging (van stukjes die te zien zijn vanaf de voetpaden en wat ik hier lees) zelf waag ik mij er niet aan, ivm het niet legaal rijden, dus om daar te rijden neem je extra risico :oops:
Ik zou zeggen maak er twee filmpjes van (uiteraard met de zelfde muziek :lol: :-q ), en plaats de één bij De Uithof en de ander bij Oostvoorne :-D :-q
:-D Haha, ik heb ze juist samengevoegd omdat Den Haag zo kort is.

Er wordt al een tijdje gesproken toch om het te verlengen? In principe zijn de puinduinen niet zo ver weg :P
SonnyK
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: za 23 april 2016, 22:51
Mijn mountainbike: Canyon neuron al 29er & Shimano carbon pro 26

De track bij duindorp is niet meer 😢 de gemeente is afgelopen zomer met 'n kleine shovel flink tekeer gegaan en hebben werkelijk alles overhoop gehaald 👎
no mud no fun
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Ik had 't gehoord ja :-(
Lekker bezig van de gemeente. Het was ook wel heel erg dat er daar eens op een blauwe maandag iemand fietste....
SonnyK
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: za 23 april 2016, 22:51
Mijn mountainbike: Canyon neuron al 29er & Shimano carbon pro 26

Gisteren weer eens wezen kijken bij de oude track bij duindorp en tot mijn verbazing zag ik dat ze weer begonnen zijn met het herstellen van de track.
Iemand van hier die daar bezig is?
no mud no fun
Moddervlek
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: do 2 april 2015, 17:55
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

SonnyK schreef: zo 22 maart 2020, 10:00 Gisteren weer eens wezen kijken bij de oude track bij duindorp en tot mijn verbazing zag ik dat ze weer begonnen zijn met het herstellen van de track.
Iemand van hier die daar bezig is?
Als dat zo is, zou ik het hier iig niet meer posten.. Ze controleren overal in het Westduinpark al genoeg. Zelfs hardlopen wordt nauwlettend in de gaten gehouden en bij het minste geringste beboet.

Zag ik jou laatst wat tuinieren met een tak bij de berenkuil en bunker? Mooi werk iig! 😉
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Al even niets gepost hier, maar er wordt flink gewerkt op de middenberm begreep ik.

Zelf al even niet geweest, dus mijn filmpje is natuurlijk hopeloos achterhaald...
https://www.youtube.com/watch?v=TxiBsO8EjUM
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

MacReal schreef: ma 20 april 2020, 11:06 Al even niets gepost hier, maar er wordt flink gewerkt op de middenberm begreep ik.

Zelf al even niet geweest, dus mijn filmpje is natuurlijk hopeloos achterhaald...
https://www.youtube.com/watch?v=TxiBsO8EjUM
Er is al weer wat veranderd daar ja. Hier een verse :winkie:

Iemand bekend met de Middenberm? Is een klein springparcours in Den Haag, ingeklemd tussen 2 straten achter Madurodam. Bizar hoe de locals flinke sprongen daar weten te maken :winkie:

Afbeelding

https://youtu.be/b-RVuUr5Uf0
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 1 augustus 2023, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Alweer van een tijdje geleden, of niet? Er is een maand of wat geleden (eindelijk) een lading dirt door de gemeente geleverd, en er zijn beneden nieuwe jumps en rollers en de pumptrack is enorm aangepakt.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Eerste videostukje was uit Februari, 2e uit Mei.

Is er al weer zoveel veranderd in de tussentijd? De jongens staan niet stil daar, iedere keer is er wel weer aardig wat aangepast :winkie: :-q
Plaats reactie