Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

ijskonijn schreef: di 30 juni 2020, 17:24 Zwarte route ligt er (bijna) perfect bij. Nergens af moeten stappen, tenminste... eenmaal los zand, slinger, kaboem bijna tegen een boom, dan maar plat in het zand :winkie: .
Twee heerlijke rondjes gereden. Regen zal route alleen maar beter maken denk ik :-q
Over zoals het er nu bij ligt zal je mij niet horen klagen. Beter dan die droogte van een tijdje terug en al die blub zooi van afgelopen winter toen het alleen maar regende.
Niet zeuren.... door fietsen
Kamibassie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 536
Lid geworden op: do 18 december 2008, 19:04
Mijn mountainbike: is matzwart en komt aus Deutschland

Wow!! Zoals de route er vanmorgen bij ligt zo heb ik hem al heel lang niet meer gezien! een racebaan. geen enkel mul stuk :o . ook wel eens leuk :-q
S.R.
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 3 november 2018, 17:58

Ben benieuwd ;) ik was van plan zaterdag te gaan :-q
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Vanochtend een rondje gereden met een pr volgens de kompjoeter :D

Lag er heel mooi bij. Nergens eraf gehoeven, bandjes konden wat harder dan met het mulle zand dus lekker zoef zoef :winkie:
RogierR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 26 december 2015, 20:31
Mijn mountainbike: Canyon exceed pro race 7.0

Het ligt er zeker erg fijn bij nu, mijn pr ook met 3 minuten aangescherpt. Veel beter gaat het er in de zomer niet meer bijliggen denk ik.
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

Dat lag er weer super bij vanmorgen. Een heel klein beetje nat maar het zoog niet. Je kan overal door fietsen, alleen niet op de groene route daar hebben de weg werkers maar besloten om bij de Guldenberg het mountainbike pad aan beide kanten af te sluiten met hekken. Niet dat ze dat even van te voren aangeven.
Niet zeuren.... door fietsen
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

En vanmorgen lag het er nog steeds super bij :-)
Niet zeuren.... door fietsen
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

RogierR schreef: vr 3 juli 2020, 21:39 Het ligt er zeker erg fijn bij nu, mijn pr ook met 3 minuten aangescherpt. Veel beter gaat het er in de zomer niet meer bijliggen denk ik.
Zo, dat is nogal wat, 3 minuten! Mooi man!
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Zeker mooi!

Vandaag LDD XL gereden. Perfect behalve de wind....
RogierR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 26 december 2015, 20:31
Mijn mountainbike: Canyon exceed pro race 7.0

van Tuyl schreef: di 7 juli 2020, 13:21
RogierR schreef: vr 3 juli 2020, 21:39 Het ligt er zeker erg fijn bij nu, mijn pr ook met 3 minuten aangescherpt. Veel beter gaat het er in de zomer niet meer bijliggen denk ik.
Zo, dat is nogal wat, 3 minuten! Mooi man!
Nog maar 1min 36 eraf en ik hoor ook bij de ‘onder het uur’ club
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

RogierR schreef: di 7 juli 2020, 21:52
van Tuyl schreef: di 7 juli 2020, 13:21

Zo, dat is nogal wat, 3 minuten! Mooi man!
Nog maar 1min 36 eraf en ik hoor ook bij de ‘onder het uur’ club
Nice!! Eerste x onder het uur rijden is wel een gaaf gevoel! Dus nog ff die 1:36 eraf!
S.R.
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 3 november 2018, 17:58

van Tuyl schreef: di 7 juli 2020, 22:03
RogierR schreef: di 7 juli 2020, 21:52

Nog maar 1min 36 eraf en ik hoor ook bij de ‘onder het uur’ club
Nice!! Eerste x onder het uur rijden is wel een gaaf gevoel! Dus nog ff die 1:36 eraf!
Leuke uitdaging ja :-q (Welk segment trouwens?)

Ik heb zelf vandaag weer een rondje LDD gedaan. Wilde in ieder geval eens kijken of ik hem in 1x zonder pauzes kon doen --> dit was gelukt :winkie: (ik rijd zelf vooral in omgeving Dorst meestal, dus wat kortere rondjes)

Vanochtend was ik begonnen bij het oorlogsmonument (is 2e keer dat ik deze route alleen rijd), uiteindelijk dus in 1x gereden met een tijd van 1:06:15, met wat mensen inhalen tussendoor ;) denk dat het vooral ligt aan dat ik de route nog niet zo goed ken als Dorst etc. dus binnen het uur moet in de toekomst wel lukken denk ik :P
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

S.R. schreef: za 11 juli 2020, 12:30
van Tuyl schreef: di 7 juli 2020, 22:03

Nice!! Eerste x onder het uur rijden is wel een gaaf gevoel! Dus nog ff die 1:36 eraf!
Leuke uitdaging ja :-q (Welk segment trouwens?)

Ik heb zelf vandaag weer een rondje LDD gedaan. Wilde in ieder geval eens kijken of ik hem in 1x zonder pauzes kon doen --> dit was gelukt :winkie: (ik rijd zelf vooral in omgeving Dorst meestal, dus wat kortere rondjes)

Vanochtend was ik begonnen bij het oorlogsmonument (is 2e keer dat ik deze route alleen rijd), uiteindelijk dus in 1x gereden met een tijd van 1:06:15, met wat mensen inhalen tussendoor ;) denk dat het vooral ligt aan dat ik de route nog niet zo goed ken als Dorst etc. dus binnen het uur moet in de toekomst wel lukken denk ik :P
Rondje rijden zonder te stoppen dat moeten de meeste mensen volgens mij wel kunnen. Ik stop alleen maar om wat te drinken, ik ben niet zo'n fan van het drinken uit een bidon onder het rijden. Dat heeft me een keer een paar flinke blauwe plekken opgeleverd omdat ik niet goed zat op te letten. Maar echt lang stoppen wil je op het moment toch niet in de Loonse en Drunense Duinen of je moet het niet erg vinden om helemaal lek te worden gestoken door al die kut muggen die er op dit moment zitten.
Niet zeuren.... door fietsen
S.R.
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 3 november 2018, 17:58

Sicos schreef: za 11 juli 2020, 17:21 Rondje rijden zonder te stoppen dat moeten de meeste mensen volgens mij wel kunnen. Ik stop alleen maar om wat te drinken, ik ben niet zo'n fan van het drinken uit een bidon onder het rijden. Dat heeft me een keer een paar flinke blauwe plekken opgeleverd omdat ik niet goed zat op te letten. Maar echt lang stoppen wil je op het moment toch niet in de Loonse en Drunense Duinen of je moet het niet erg vinden om helemaal lek te worden gestoken door al die kut muggen die er op dit moment zitten.
Geen idee, ik heb toch aardig wat mensen langs de kant zien staan hier en daar ;) zelf verder niet afgestapt. Heb sindskort wel zo'n rugtas met waterzak, dat werkt ook wel aardig.
Gelukkig geen last van de muggen gehad :winkie:
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

De laatste weken mogen we niet klagen want beide routes lagen er vanmorgen weer schitterend bij.
Niet zeuren.... door fietsen
Plaats reactie