Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

[quote=S.R. post_id=2509215 time=1594493184 user_id=47382]...Geen idee, ik heb toch aardig wat mensen langs de kant zien staan hier en daar...[/quote]
Dat wil niet zeggen dat ze de route niet in één ruk uit zouden kunnen rijden natuurlijk. Niet iedereen is bezig met rondetijden...

Ik stop zelf meestal ook wel een, soms twee keer. En als ik met vrienden fiets denk ik dat we op een rondje net zoveel tijd aan ouwehoeren kwijt zijn als aan fietsen :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1580
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Precies, want: ijsco! :winkie:
carbon bike, titanium collarbone...
S.R.
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: za 3 november 2018, 17:58

kermit schreef: zo 12 juli 2020, 21:25Dat wil niet zeggen dat ze de route niet in één ruk uit zouden kunnen rijden natuurlijk. Niet iedereen is bezig met rondetijden...

Ik stop zelf meestal ook wel een, soms twee keer. En als ik met vrienden fiets denk ik dat we op een rondje net zoveel tijd aan ouwehoeren kwijt zijn als aan fietsen :D
Zelfde ervaring hier hoor :-q Was ook meer een reactie op Sicos, maar kwam misschien niet heel goed over :bier:
Jeppie1990
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 29 april 2020, 19:31
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M-Pro

Meer mensen die de laatste tijd veel herten spotten? Laatste 3 keer dat ik het rondje heb gereden elke keer een gespot!

Ligt er super bij btw!
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

Jeppie1990 schreef: ma 13 juli 2020, 21:35 Meer mensen die de laatste tijd veel herten spotten? Laatste 3 keer dat ik het rondje heb gereden elke keer een gespot!

Ligt er super bij btw!
Ik kom bijna elke keer dat ik een rondje rijd wel herten tegen, maar ik zit ook vrij vroeg op de route (zo rond 7:30) dus dan is de kans zo ie zo al veel groter dan midden op de dag.

Tijdje terug kwam ik ook nog een eekhoorn tegen met een dood wens, die probeerde nog vlug het pad over te steken toen ik eraan kwam, gelukkig remde ik op tijd en stopte hij/zij op tijd want anders was het een platte eekhoorn geweest.
Niet zeuren.... door fietsen
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Gister rondje gereden. Licht er geniaal bij, nog maar zes min eraf voor het uur :winkie:

Je kunt heel veel dieren spotten als je wilt. Ik zie heel regelmatig herten in de categorie ‘ree’, roofvogels, eekhoorns, vlaamse gaaien, allerlei kleine vogels en spechten (groen zwart en bont). Fantastisch gebied in meerdere opzichten :-q
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

Majoorkees schreef: di 14 juli 2020, 10:06 Gister rondje gereden. Licht er geniaal bij, nog maar zes min eraf voor het uur :winkie:

Je kunt heel veel dieren spotten als je wilt. Ik zie heel regelmatig herten in de categorie ‘ree’, roofvogels, eekhoorns, vlaamse gaaien, allerlei kleine vogels en spechten (groen zwart en bont). Fantastisch gebied in meerdere opzichten :-q
Is toch nog 10% eraf.. :winkie:

Zijn inderdaad veel dieren te zien, heel gaaf!
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Vrijdag weer twintig sec eraf gereden :bier:

Blijft er geweldig bij liggen momenteel :winkie:
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

Majoorkees schreef: zo 19 juli 2020, 10:48 Vrijdag weer twintig sec eraf gereden :bier:

Blijft er geweldig bij liggen momenteel :winkie:
Inderdaad, het lag er vanmorgen ook prima bij. Je kan nog steeds rondrijden zonder af te stappen
Niet zeuren.... door fietsen
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Ik moest er vanavond bij de mulle klim vlak voor de Roestelberg even vanaf maar het is nog steeds super. :-q
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Ow trouwens: er is onderhoud gepleegd op het open stuk een paar km voor de Rustende Jager. Prima werk :-q
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

Majoorkees schreef: di 21 juli 2020, 12:50 Ow trouwens: er is onderhoud gepleegd op het open stuk een paar km voor de Rustende Jager. Prima werk :-q
Op de klim een stuk na het fietspad (vanaf de rustende jager) ook, daar is een kuub geel zand in gegooid. Nu liggen de matten weer in het zand i.p.v. erop
Niet zeuren.... door fietsen
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Ja klopt, was een beetje uitgesleten. Wel beter zo.
Gebruikersavatar
Opperchief
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 11 juli 2018, 17:55
Mijn mountainbike: Giant Trance 29er

Erg mooie route. Weekje hier op vakantie, dus nieuwe omgeving :-D . Mooie omgeving en mooie route die je op tempo kan fietsen. Op enkele plekken wordt het mul (iets merkbaar tov afgelopen weekend, maar dat zijn enkele stukken of bochtjes). Verrast door het feit dat er midden in de week flink onderhoud is verricht :-q :-q
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Er komt weer regen aan dit weekend dus hopelijk is het volgende week weer minder mul... Veel plezier nog en welkom in Brabant waar het keigezellig is :winkie:
Plaats reactie