Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Zodiac schreef: zo 2 januari 2022, 20:04 Gewoon on-line bestellen. Jouw betalings bewijs dient als bevestiging in het geval er een controle is.
Binnen een week komt het vignet per post.
Gr Jan
Thanks, dacht dat er nog verzendkosten bij kwamen, maar het is ‘gratis’, gelijk maar ff besteld.
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Majoorkees schreef: ma 3 januari 2022, 18:30 Verhip… net dus illegaal een rondje gereden. Glad vergeten een vignet te kopen, morgen gelijk doen. Lag er goed bij. Beetje plassen hier en daar.
Best wel veel plassen vanmorgen vond ik, ben halverwege bij de rustende jager maar via het fietspad terug gegaan. Ondanks een paar droge dagen zakten die buitjes van gisteravond maar langzaam weg. Komende week maar de weg op gezien de voorspellingen.
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

Majoorkees schreef: ma 3 januari 2022, 18:30 Verhip… net dus illegaal een rondje gereden. Glad vergeten een vignet te kopen, morgen gelijk doen. Lag er goed bij. Beetje plassen hier en daar.
Ben r vandaag geweest en de vignetten waren op daar....

Ik vond het best veel plassen.
Gebruikersavatar
alero
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: za 5 maart 2011, 18:49

Rollingforever schreef: ma 3 januari 2022, 21:08
Zodiac schreef: zo 2 januari 2022, 20:04 Gewoon on-line bestellen. Jouw betalings bewijs dient als bevestiging in het geval er een controle is.
Binnen een week komt het vignet per post.
Gr Jan
Thanks, dacht dat er nog verzendkosten bij kwamen, maar het is ‘gratis’, gelijk maar ff besteld.
Bij een lidmaatschap van Natuurmonumenten krijg je korting.
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Hebben er nog mensen hun duikpak aangetrokken en de staat van de route kunnen beschouwen?
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

JasperGr schreef: wo 5 januari 2022, 18:24 Hebben er nog mensen hun duikpak aangetrokken en de staat van de route kunnen beschouwen?
Nee, ben de andere kant op gevaren, door de wind raakte ik uit koers.
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Ai, heeft de KNRM je weten te redden? Ik had vandaag de Belgische collega’s nodig
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

JasperGr schreef: do 6 januari 2022, 00:17 Ai, heeft de KNRM je weten te redden? Ik had vandaag de Belgische collega’s nodig
😂 Zonder dollen: misschien einde van de dag iets beter, maar de plassen zullen zeker niet weg zijn. Vannacht heeft het hier gevroren wat de waterafvoer niet beter maakt.
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Oké, dan wordt het vandaag weer de racer. Bedankt voor de hulp!
Loeffie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 184
Lid geworden op: di 4 maart 2008, 12:03
Mijn mountainbike: Cannondale F29 carbon 3 <=> Cube LTD-TEAM
Contacteer:

Vandaag de route gereden, lag er top bij! Het aantal plas(jes) was op één hand te tellen. Dus snap bovenstaande berichten niet helemaal….

Groet,
Nou Moe
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Loeffie schreef: do 6 januari 2022, 20:40 Vandaag de route gereden, lag er top bij! Het aantal plas(jes) was op één hand te tellen. Dus snap bovenstaande berichten niet helemaal….

Groet,
Goed om te lezen! Dank voor de update.
Lakeman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 13 oktober 2020, 08:58

Vrijdagmiddag net voor de buien nog gereden, lag er echt top bij. Zal nu wel iets anders zijn.
Agamer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:49
Mijn mountainbike: Canyon Lux trail

Klopt! Wat een baggerbende vandaag :)
Canyon Lux trail
Cannondale FSi Carbon 3 (2017)
Cube Reaction GTC Pro 29 (2015)
Trek Fuel 90 (2007)
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

Vandaag amper een plas te ontdekken (zwarte route). Wel hele stukken zuigende ondergrond, veel hobbels en nieuwe remknippen. Maar ook delen die gewoon hard waren. Was zwaar fietsen, maar met dit heerlijke weer toch genieten.
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Zondag niet gefietst maar wel even in de Duinen geweest. Mij viel op dat hoopjes fietsers slecht op de fiets zitten. Iemand met een te kleine fiets. Op de zandbak net voor de afdaling naar de Roestelberg zag ik ook mensen met achtervering van wie de demper keihard stond. Ehm, dan kun je net zo goed een hardtail kopen🤔

Vandaag wel een ronde zwart gereden. Echt lekker weer en de route droogde weer een stukje op dus heel prima. Nog te nat om het een racebaan te noemen maar lekker gereden! :-q
Plaats reactie