Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

dun.den schreef: ma 20 juni 2022, 17:57
ijskonijn schreef: ma 20 juni 2022, 17:20 Even een vraagje aan de locals (of degenen die vandaag geweest zijn)... Hoe ligt het erbij? Plan is om morgen rondje te rijden, maar ik moet nog stuk met auto en dat doe ik liever als baan oke is, vandaar :winkie:
Ben vanmiddag geweest, lag er lekker bij.
zal morgen wel iets muller zijn, maar nog goed te doen dan.
:-q
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

dun.den schreef: ma 20 juni 2022, 17:57
ijskonijn schreef: ma 20 juni 2022, 17:20 Even een vraagje aan de locals (of degenen die vandaag geweest zijn)... Hoe ligt het erbij? Plan is om morgen rondje te rijden, maar ik moet nog stuk met auto en dat doe ik liever als baan oke is, vandaar :winkie:
Ben vanmiddag geweest, lag er lekker bij.
zal morgen wel iets muller zijn, maar nog goed te doen dan.
Ik ben deze ochtend al geweest en het ligt er gewoon prima bij
Niet zeuren.... door fietsen
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

ijskonijn schreef: ma 20 juni 2022, 22:32
dun.den schreef: ma 20 juni 2022, 17:57

Ben vanmiddag geweest, lag er lekker bij.
zal morgen wel iets muller zijn, maar nog goed te doen dan.
:-q
Gisteren even de groene en zwarte gereden. Inderdaad was losjes hier en daar. Beetje zand-glijden soms. Regen zal geen kwaad kunnen.
Na Rustende Jager zag ik uit een ooghoek rood mtb bordje rechtdoor... Daar ik beperkt tijd had, kon ik niet op onderzoek. Wat heeft dat te betekenen? :~
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

ijskonijn schreef: wo 22 juni 2022, 16:27
ijskonijn schreef: ma 20 juni 2022, 22:32
:-q
Gisteren even de groene en zwarte gereden. Inderdaad was losjes hier en daar. Beetje zand-glijden soms. Regen zal geen kwaad kunnen.
Na Rustende Jager zag ik uit een ooghoek rood mtb bordje rechtdoor... Daar ik beperkt tijd had, kon ik niet op onderzoek. Wat heeft dat te betekenen? :~
Geen idee, er is wel pas geleden een nieuwe paal op de hoek bij de rustende Jager geplaats die aangeeft waar je verschillende dingen kan vinden waar onder de mountainbike routes dus wellicht dat je die hebt gezien
Niet zeuren.... door fietsen
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

Vanmorgen (zondag) een ronde zwart gedaan, het is/was ietsjes nat maar daardoor ligt het er wel fantastisch bij. Wil je een hele snelle tijd rijden dan is nu je kans.
Niet zeuren.... door fietsen
Luhmann
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 31 december 2018, 14:11

Zaterdag groen & zwart voor de eerste keer gedaan. Lag er top bij. Mooie omgeving ook. Tot mijn grote verbazing wel geen enkel achterlicht gezien ...

Afbeelding

Wel lullig dat je online enkel met ideal kan betalen dan maar een dag ticket en een koffie gekocht bij de 3 linden voor de start van de groen/zwart combo.
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Zwart was vanmorgen hard en droog. Alleen bij de afdaling van Scott mountain beetje opletten als je volle bak naar beneden gaat, paar kuiltjes erbij agv de regen.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16703
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Vandaag (zo 3-7) een zadeltasje met inhoud gevonden.
Als het de jouwe is, pb me even met een omschrijving.

Groen en zwart lagen er verder prima bij, hier en daar een beetje los maar nergens een echt probleem.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

kermit schreef: zo 3 juli 2022, 21:23 Vandaag (zo 3-7) een zadeltasje met inhoud gevonden.
Als het de jouwe is, pb me even met een omschrijving.

Groen en zwart lagen er verder prima bij, hier en daar een beetje los maar nergens een echt probleem.
Vanmorgen lag groen er ook nog prima bij.
Niet zeuren.... door fietsen
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16703
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

En vandaag zwart ook :D
Beetje los hier en daar, maar zelfs met mijn zeer beperkte power hoefde ik niet van de fiets (en nee, ik was niet met de e-mtb ;-)).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
WouterG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 27 juli 2020, 12:19

Afgelopen zaterdagmiddag een rondje gedaan en dat viel me behoorlijk mee. Een PR zal er niet gereden worden, maar ik had meer los/mul zand verwacht. Een aantal plekken had dat inderdaad, maar over het algemeen kon ik behoorlijk doorrijden.

Maar met het weer wat er de komende 2 weken aan zit te komen, zal dat snel veranderen denk ik.
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

WouterG schreef: ma 11 juli 2022, 17:04 Afgelopen zaterdagmiddag een rondje gedaan en dat viel me behoorlijk mee. Een PR zal er niet gereden worden, maar ik had meer los/mul zand verwacht. Een aantal plekken had dat inderdaad, maar over het algemeen kon ik behoorlijk doorrijden.

Maar met het weer wat er de komende 2 weken aan zit te komen, zal dat snel veranderen denk ik.
Vanmorgen rondje zwart gedaan, vanwege de verwachte warmte al om 5:30 in de duinen. Op zich ligt zwart er nog vrij aardig bij, de meeste stukken zijn prima te fietsen echter bij de bekende mulle stukken moest ik er toch wel af. Je zal dus inderdaad geen PR rijden maar het is echt niet zo erg als een paar jaar geleden toen we 40+ graden hadden.
Niet zeuren.... door fietsen
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Inderdaad, en ook nog beter dan een paar maanden geleden, toen was het droger en muller. Rondje zwart zonder voetjes aan de vloer, viel me niet tegen met old skool 2.25 banden. Wel paar momentjes gehad, de grens tussen grip en glijden is redelijk dun op sommige stukken.
Rollingforever
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: za 17 december 2011, 18:46

Ondanks het buitje ligt het er nog lekker technisch bij! 😅
brianth
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 25 december 2020, 21:53

Iemand een idee hoe het er inmiddels bij ligt? Spelen in de zandbak of lekker lopend ondergrondje?
Plaats reactie