Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Jeppie1990
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 29 april 2020, 19:31
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M-Pro

Ik bedoel 1 uur en 20 minuten voor zowel groen als zwart. Totaal bijna 40 km dus😉
Knakworstkweker

Jeppie1990 schreef: za 24 oktober 2020, 20:46 Ik bedoel 1 uur en 20 minuten voor zowel groen als zwart. Totaal bijna 40 km dus😉
We gaan het zien, ik hoop dat ik er toch wel iets sneller over ga deze keer :winkie:

Misschien treffen we elkaar nog wel als je altijd woensdag gaat, probeer rond 08.30 te starten bij de rustende jager denk ik
Knakworstkweker

Het was een beetje vettig, goed te rijden verder.

Zonde dat het 2e deel van zwart vol lag met plassen door de remkuilen, toch bijna 8 minuten sneller dan vorig jaar, zal een keertje teruggaan in het voorjaar kijken of het dan nog beter gaat. :-D
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

Vanmorgen de ronden gereden, het ligt er super bij. Op sommige plekken een beetje nat maar voor de rest super.
Niet zeuren.... door fietsen
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Vanmiddag om 15:00 een rondje gefietst met 2 anderen...
Maar man man man, de route was op veel stukken behoorlijk nat en modderig. Nu had het wel geregend maar zo erg had ik niet verwacht.

Overigens wel lekker gefietst :) en geen enkele mtb'er tegengekomen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

Canard schreef: ma 2 november 2020, 21:48 Vanmiddag om 15:00 een rondje gefietst met 2 anderen...
Maar man man man, de route was op veel stukken behoorlijk nat en modderig. Nu had het wel geregend maar zo erg had ik niet verwacht.

Overigens wel lekker gefietst :) en geen enkele mtb'er tegengekomen.

Afbeelding
Gisteren was ook niet de meest fantastische dag om te gaan, bijna de hele dag regen.
Niet zeuren.... door fietsen
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Gisterenochtend om 07:45 uur vertrokken vanaf de Rustende Jager. Er stonden nog twee auto’s op het parkeerplaats, lekker rustig. De baan lag er super bij. Je kon overal goed door rijden. Heb zwart-groen gefietst :-q
Bij terugkomst twee uur later stond het parkeerplaats ramvol. Het was ook erg mooi weer met veel zon. In deze tijd van Corona toch enigszins ongemakkelijk, dat drukke. Maar ergens snap ik het ook wel. Mensen gaan er dan op uit!
Ik heb in ieder geval heerlijk gefietst. Tijd om naar huis te gaan :-q :winkie:
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Klopt, mensen gaan erop uit. Alleen is er meer dan de paar natuurgebieden waar alles zich lijkt te concentreren. Of neem een parkeerplaats verder; in de LDD heb je bijvoorbeeld Plantloon. Stuk rustiger dan de Roestelberg of Bosch en Duin :winkie:
Goofman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1765
Lid geworden op: zo 13 april 2003, 20:55

Gisteren ook LDD gedaan en het leek wel een toertocht zo druk. En bikers gezien van allerlei pluimage. Van bosraketten tot stadsfietsen, van loopfietsje tot halve motoren. Vermakelijk, maar misschien toch wel iets te gek. Maar ik ben zelf ook niet omgedraaid dus moet er vooral ook mijzelf op aankijken.
Ik doe LDD niet vaak dus geen idee of dat dit normaal is op de zondagochtend/begin van de middag.
De route lag er overigens erg goed bij :-)
Aan m'n fiets zal het niet liggen...
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Majoorkees schreef: zo 8 november 2020, 11:58 Klopt, mensen gaan erop uit. Alleen is er meer dan de paar natuurgebieden waar alles zich lijkt te concentreren. Of neem een parkeerplaats verder; in de LDD heb je bijvoorbeeld Plantloon. Stuk rustiger dan de Roestelberg of Bosch en Duin :winkie:
Klopt! Ik heb Amerongen-Leersum gefietst vrijdagochtend. Nu is het daar op een vrijdag(ochtend) rustiger dan op een zaterdag of zondag. Ik begon daar ook mijn rondje om 07.45 uur en toen ik om 11.00 uur terug kwam stond ook hier de parkeerplaats vol. Leek wel Black Friday :lol:
Veel lopers/wandelaars maar ook veel mtb-ers.
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Vandaag een stukje van de zwarte route gereden. Ligt er echt heel goed bij. Alleen.... vrij druk. Maar ja, zaterdagmiddag :evil:
Gebruikersavatar
speedrider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1575
Lid geworden op: do 13 mei 2004, 01:12

Majoorkees schreef: za 14 november 2020, 18:22 Vandaag een stukje van de zwarte route gereden. Ligt er echt heel goed bij. Alleen.... vrij druk. Maar ja, zaterdagmiddag :evil:
Loonse en Drunense Duinen zijn nu een soort van pretpark geworden door de zich door Corona verveelde mensen. Kom er nu erg weinig en zit liever op de rustige plaatsen met de gravelbike.
Life is short.....................enjoy it!!!
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Vroeg zijn. Of relatief laat. Of met ‘slecht’ weer. Dan vind ik het het leukst. :winkie:
Shaggadellick
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 19 mei 2010, 09:02
Mijn mountainbike: 2014 Canyon Nerve 8.0 AL 27 Scott Spark 700RC Pro, Cube 2016 Reaction GTC Race Custom build

Inderdaad.....gisterenochtend om 0745 uur weer vanuit de Rustende Jager vertrokken. Er stonden nu al vier auto's op de parkeerplaats...
Nu de dagen korter worden, word het ook steeds later licht, gevolgd hiervan is dat het dan ook niet meer loont om er "vroeg" bij te zijn.

Dat is nu gelukkig nog wel :winkie:

Bij terugkomst na mijn ronde (zwart-groen) was het weer druk. Zag ook alweer een oude bekende en twee fietsmaten staan....tja kan ook wel weer gezellig zijn :-q
Majoorkees
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: do 2 mei 2019, 13:58

Ik heb gelukkig werk met vrij veel thuiswerk mogelijkheid en mijn baas zal het worst zijn wat mijn werktijden zijn. Als ik maar klusjes doe. Door de week is het wel lonend om ‘vroeg’ te zijn :-q

Maar lag er goed bij he?
Plaats reactie