Is het nog wat in de Drunense Duinen V ?

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
The C
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 juni 2008, 21:13
Mijn mountainbike: BMC

Net terug van een rondje wandelen in de duinen. Met een schuin oog naar de route gekeken en 2 XL worstenbroodjes gegeten bij DRJ. Heerlijk waren ze, en het was nergens druk. Dat laatste was ook wel weer eens goed om mee te maken. De route ligt er denk ik wel goed bij. Beetje vettig en als je de rondes gedaan hebt zal er best wel wat modder aan je fiets hangen. Maar goed te doen lijkt me zo. Zeker als het droog blijft zal het morgen een prima baantje zijn. Ik ga iig!
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

The C schreef: ma 25 januari 2021, 18:31 Net terug van een rondje wandelen in de duinen. Met een schuin oog naar de route gekeken en 2 XL worstenbroodjes gegeten bij DRJ. Heerlijk waren ze, en het was nergens druk. Dat laatste was ook wel weer eens goed om mee te maken. De route ligt er denk ik wel goed bij. Beetje vettig en als je de rondes gedaan hebt zal er best wel wat modder aan je fiets hangen. Maar goed te doen lijkt me zo. Zeker als het droog blijft zal het morgen een prima baantje zijn. Ik ga iig!
Het zal nu wel iets meer plakkeriger zijn aangezien het vannacht ook nog een beetje geregend heeft, volgens mijn weerstation(die hemelsbreed 2 km van de duinen staat) 2mm dus dat valt ook wel weer mee.
Niet zeuren.... door fietsen
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

Voor iemand het gaat vragen, het is erg nat in de duinen. Deze ochtend tot nu toe (9:22 uur) is er al weer 15 mm regen gevallen.

Edit.. totaal 18 mm tot nu toe
Niet zeuren.... door fietsen
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Iemand nog geweest vandaag? ik was naar de drieluik Oosterhout Teteringen en Dorst. Geen plas tegen gekomen op de single tracks! Ben benieuwd hoe LDD vandaag was.
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Ben hier vanochtend gaan wandelen. Ik heb nog nooit zoveel mtbers gezien. Echt absurd. En uiteraard waren de groepjes met 4+ mensen niet te tellen zoveel waren het er. Tijdens het wandelen overigens alles vrij droog dus vermoed dat de route er niet verkeerd bij ligt.
RogierR
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: za 26 december 2015, 20:31
Mijn mountainbike: Canyon exceed pro race 7.0

Het was dan ook heerlijk fietsen vanochtend dus logisch dat het druk was. Maar zeker niet storend, de gemiddelde toertocht is drukker normaal. Het ligt er hobbelig maar goed bij. Het fietsje kon zonder te poetsen terug in de schuur.
RobND
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 30 augustus 2020, 20:15

Ben afgelopen zondag geweest. Om half 10 vertrokken en er waren behoorlijk wat fietsers en wandelaars maar eerlijk gezegd niet heel erg storend. Ook niet het idee gehad tijdens het rijden dat het heel druk was. De route ligt er best behoorlijk bij en leuk dat er e.e.a. aan zit te komen voor wat uitdaging ( Kom bochtjes en wasbord) Nieuw record gereden voor mijzelf dus tevreden.
I_do
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2407
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 15:33

RogierR schreef: zo 31 januari 2021, 14:51 Het was dan ook heerlijk fietsen vanochtend dus logisch dat het druk was. Maar zeker niet storend, de gemiddelde toertocht is drukker normaal. Het ligt er hobbelig maar goed bij. Het fietsje kon zonder te poetsen terug in de schuur.
De gemiddelde toertocht is ook niet te harden, dus dat kan geen referentiekader zijn voor "niet storend" :bier:
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

Lag er prima bij vandaag, grotendeels harde ondergrond en maar enkele plassen. Ik had goede hoop dat het er zo goed zou zijn, maar na de vele regen deze week niet helemaal zeker. Lekker gefietst.
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Nu in heel nl een pak sneeuw verwacht

Hopelijk valt er nog wat te rijden voor de dooi inkomt
funlovin biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 9 september 2009, 22:01
Mijn mountainbike: Trek Superfly 7
Contacteer:

Er heeft vast iemand al de route in de sneeuw gereden. Hoe ging dat?
Gebruikersavatar
Sicos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 26 juni 2005, 22:10
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 super HPC race 29 blackline full suspension

funlovin biker schreef: ma 8 februari 2021, 16:39 Er heeft vast iemand al de route in de sneeuw gereden. Hoe ging dat?
Ikke nog niet, alles is glad en bevroren en het is mij iets te koud, als je nu valt is het alsof je op een betonplaat valt.
Niet zeuren.... door fietsen
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Hoe is het in de Drunense Duinen? Is er iemand met de mountainbike geweest vandaag? Ik wou eigenlijk morgen sinds lange tijd die kant opkomen...
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Rondom breda was het echt super vandaag geen plas gezien. Iemand in drunen geweest vandaag?
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Vanmorgen zwarte en groene route gereden. Zwart was helemaal top, groen was erg hobbelig en hier en daar nog wat nat, maar heb een heerlijk ritje gehad!
Plaats reactie