Dorst 1.0

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
Gebruikersavatar
hardlopertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 642
Lid geworden op: ma 11 januari 2010, 17:46
Mijn mountainbike: Canyon
Contacteer:

Vandaag samen met Robbie de twee routes gereden. :P

Conclusie: een lekker zonnetje, twee leuke routes en een goede zin zorgde voor een mooie middag. 8) :tong

Wie heeft er nog meer genoten van de mooie routes? :-q
Trailbuilder @MTB Tracks O'hout
Like ons! http://www.facebook.com/MTBTracksOosterhout" onclick="window.open(this.href);return false;
Topic Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen Klik!

Mail: info@mtbtracksoosterhout.nl
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Opgeschoond. Weer on-topic aub.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Colinb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 09:52
Mijn mountainbike: Cannondale flash 3 29er 2014

Ik ben gisteren voor het donker nog even gegaan. beide routes gereden lag er weer lekker bij hoor!
Koenta
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 361
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 21:33
Mijn mountainbike: Ghost AMR 7500

Pat. schreef:Opgeschoond. Weer on-topic aub.
Beetje raar vind ik,
Ook al is het een negatieve mening het blijft toch een forum waar een ieder zijn mening mag uiten?(al geef ik toe dat het makkelijk praten is vanachter je PC-tje)
Of het nu terecht is of niet..... Wanneer het in ieder geval beschaafd blijft, moet het kunnen.

Maar ook dit is een persoonlijke mening 8)
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Vandaag beide rondjes gedaan in de heerlijke nazomerzon. Maarre, wat is er in godes naam gebeurt met de bankjes bij de start van rondje Dorst?
Colinb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 09:52
Mijn mountainbike: Cannondale flash 3 29er 2014

die staan nogal schuin ja
wikkie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 5 december 2004, 16:33

Koenta schreef:
Pat. schreef:Opgeschoond. Weer on-topic aub.
Beetje raar vind ik,
Ook al is het een negatieve mening het blijft toch een forum waar een ieder zijn mening mag uiten?(al geef ik toe dat het makkelijk praten is vanachter je PC-tje)
Of het nu terecht is of niet..... Wanneer het in ieder geval beschaafd blijft, moet het kunnen.

Maar ook dit is een persoonlijke mening 8)
ja ik vind het ook raar dat ze dat bericht hebben weg gehaald.....je hoeft het er niet met eens te zijn....maar ieder zijn eigenmening
mark1984
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 7 maart 2013, 11:37

Bankjes lijken inderdaad wel uit de grond getrokken door iets. staan er inderdaad vreemd bij. 1 kan je nog gebruiken maar de andere?
Gebruikersavatar
hardlopertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 642
Lid geworden op: ma 11 januari 2010, 17:46
Mijn mountainbike: Canyon
Contacteer:

mark1984 schreef:Bankjes lijken inderdaad wel uit de grond getrokken door iets. staan er inderdaad vreemd bij. 1 kan je nog gebruiken maar de andere?
Eentje is inmiddels echt overleden helaas, nieuwe komen er zeer binnenkort aan. Nog even geduld mannen!

Bij voorbaat dank! :-q
Trailbuilder @MTB Tracks O'hout
Like ons! http://www.facebook.com/MTBTracksOosterhout" onclick="window.open(this.href);return false;
Topic Cadettenkamp, Dorst en Vrachelen Klik!

Mail: info@mtbtracksoosterhout.nl
SaberOne
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: di 28 mei 2013, 15:30
Mijn mountainbike: Cube LTD Race 2012

wikkie schreef:
Koenta schreef:
Beetje raar vind ik,
Ook al is het een negatieve mening het blijft toch een forum waar een ieder zijn mening mag uiten?(al geef ik toe dat het makkelijk praten is vanachter je PC-tje)
Of het nu terecht is of niet..... Wanneer het in ieder geval beschaafd blijft, moet het kunnen.

Maar ook dit is een persoonlijke mening 8)
ja ik vind het ook raar dat ze dat bericht hebben weg gehaald.....je hoeft het er niet met eens te zijn....maar ieder zijn eigenmening
E-mail, sms, fora, twitter,facebook etc, hebben allemaal het euvel dat het droge tekst is. Je ziet niet in watvoor context een persoon iets schrijft, of het sarcastisch is of als opbouwende kritiek bedoeld.

Ik probeer zelf zoveel mogelijk "humble" te zijn op the internetz, in het echie is dat een stuk minder. Lekker in evenwicht ;)

Ben het er wel mee eens dat het bericht niet weggehaald had hoeven worden. PB naar forum lid was beter geweest, IMHO.
Telluride
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: di 23 maart 2010, 19:25
Mijn mountainbike: The "Hummer" (RWD)

hansdegebruiker schreef:Eigenlijk het commentaar niet waard.
Nu de bezinning


Als je werkelijk zo goed bezig bent voor eigen lijf en leden om je naasten te voorzien van een fitte man die respect heeft voor zijn geliefden en de wereld er om heen,
Dan................dan richt jij je kritiek persoonlijk en niet lekker, veilig, anoniem via fora en dergelijke.
Wat een gezwets Hans. Ik rijdt je persoonlijk met alle liefde en plezier uit mijn wiel op het Dorst parcours :kiss:
Be thankful we're not getting all the government we're paying for
Telluride
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: di 23 maart 2010, 19:25
Mijn mountainbike: The "Hummer" (RWD)

Pat. schreef:Opgeschoond. Weer on-topic aub.
=Censuur
Vrije meningsuiting is illegaal in NL, of alleen illegaal op mountainbike.nl?

Dit was just constructieve kritiek op het nieuwe stuk aan de "overkant". Ik blijf bij mijn mening dat dit veel beter had kunnen worden aangelegd. En als je dan ook terugleest dat het beruchte stuk langs het tankstation intentioneel daar is aangelegd met bepaalde doeleinden, met instemming van de overheid, dan mag daar wel wat over worden gezegd. Het is de taak van de overheid om het publiek kwaliteit te bieden, niet om het publiek te misbruiken op deze manier. ( lees; weekend familie toertje op de mtb) .
Be thankful we're not getting all the government we're paying for
peter40
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: za 11 juni 2011, 12:25
Mijn mountainbike: Scalpel Carbon 2 2021

Super baan komend weekend er komt weer nattigheid donderdag.
Ga daar maar eens van genieten jongens!!
mark1984
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: do 7 maart 2013, 11:37

hardlopertje schreef:
mark1984 schreef:Bankjes lijken inderdaad wel uit de grond getrokken door iets. staan er inderdaad vreemd bij. 1 kan je nog gebruiken maar de andere?
Eentje is inmiddels echt overleden helaas, nieuwe komen er zeer binnenkort aan. Nog even geduld mannen!

Bij voorbaat dank! :-q
gaat goedkomen. kan ook wel even zonder het bankje :lol:
Onderhoudsman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 752
Lid geworden op: za 25 december 2010, 15:28

In Dorst alleen wat uitremgaten opgevuld,en de verrotte bank wat kortere poten gegeven zo dat die ff kan blijven staan tot de nieuwe komen,voor de rest viel het mij reuze mee na al die ,aanslagen, op het parcours.
Voor die mensen die niet tegen kietelen kunnen,het gras word ook snel gemaaid !!

Gr Robke
Gesloten