Amerongenroute gefixed

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gesloten
megabass
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 461
Lid geworden op: ma 10 januari 2005, 08:30
Mijn mountainbike: CUBE REACTION/ FECP TWIZARD

Vorige week de tijd nog iets aangescherpt, ik zit nu op 1:01:10
Als het allemaal wat beter word met het losse zand en dat die grote plas een beetje opgedroogd is denk ik wel onder het uur te rijden.

Groetjes Bas.
megabass
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 461
Lid geworden op: ma 10 januari 2005, 08:30
Mijn mountainbike: CUBE REACTION/ FECP TWIZARD

Vanavond nog een rondje geweest en jawel eindelijk onder het uur namelijk 59 min en 40 sec.
Er reden aardig wat mensen dus daar kon ik mooi naartoe en achteraan rijden. Meestal als ik daar rij zie ik nooit iemand. Misschien scheelt het ook dat ik met de aoto daarnaartoe ben gereden ipv fietsen 10 km heen en 10 terug maar dat denk ik niet.
Het parcours was niet echt goed veel los zand, vooral op de korte route.

Groetjes Bas.
ZIP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 17:50
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

Ik rijd ze allebei ook in een paar minuten meer dan een uur.
De route van 16 km kan ik in 40 minuten.
Van de route van 8 km heb ik geen tijd, maar dat zal op iets meer dan 20 minuten komen, denk 'k

Ik heb ook gehoord dat ze de route om gaan leggen, weten jullie daar wat meer van?
"If you will it, Dude, it is no dream." Leb. 7:19
timvandoorn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: di 20 september 2005, 16:51
Mijn mountainbike: Batavus B1
Contacteer:

Heb eergisteren mn persoonlijk record weer iets aangescherpt voor wat betreft de 16 km route. Nu in een mooi 36 minuten en 11 seconden.
Had twee keer bijna kramp bovenaan bij twee heuvels, in mn quadricpes. Heb gisteren klikpedalen gehaald dus nu kunnen de hamstrings zich ook even laten gelden. Volgende week dus weer een snellere tijd verwacht ik :lol:
ZIP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 17:50
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

timvandoorn schreef:Heb eergisteren mn persoonlijk record weer iets aangescherpt voor wat betreft de 16 km route. Nu in een mooi 36 minuten en 11 seconden.
Had twee keer bijna kramp bovenaan bij twee heuvels, in mn quadricpes. Heb gisteren klikpedalen gehaald dus nu kunnen de hamstrings zich ook even laten gelden. Volgende week dus weer een snellere tijd verwacht ik :lol:
Gozer, heb ik die route donderdag niet met jou gereden??? Dat was echt niet in 36 minuten en 11 seconden hoor!

Min. 40 minuten
"If you will it, Dude, it is no dream." Leb. 7:19
timvandoorn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: di 20 september 2005, 16:51
Mijn mountainbike: Batavus B1
Contacteer:

ZIP schreef:
timvandoorn schreef:Heb eergisteren mn persoonlijk record weer iets aangescherpt voor wat betreft de 16 km route. Nu in een mooi 36 minuten en 11 seconden.
Had twee keer bijna kramp bovenaan bij twee heuvels, in mn quadricpes. Heb gisteren klikpedalen gehaald dus nu kunnen de hamstrings zich ook even laten gelden. Volgende week dus weer een snellere tijd verwacht ik :lol:
Gozer, heb ik die route donderdag niet met jou gereden??? Dat was echt niet in 36 minuten en 11 seconden hoor!

Min. 40 minuten
Ik denk dat je je vergist ik ken je niet.. Ik kom uit Rhenen en ik rij altijd alleen als ik records probeer te verbreken.
Als je het van die tijd (36:11) niet gelooft mag je het aan de lijve wel een keer ondervinden als je wil, kun je wel een keer meerijden op een zaterdagmiddag :tong
ZIP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 17:50
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

timvandoorn schreef:
ZIP schreef: Gozer, heb ik die route donderdag niet met jou gereden??? Dat was echt niet in 36 minuten en 11 seconden hoor!

Min. 40 minuten
Ik denk dat je je vergist ik ken je niet.. Ik kom uit Rhenen en ik rij altijd alleen als ik records probeer te verbreken.
Als je het van die tijd (36:11) niet gelooft mag je het aan de lijve wel een keer ondervinden als je wil, kun je wel een keer meerijden op een zaterdagmiddag :tong
Haha, sorry voor de vergissing, ik had het nog ff gechecked!
We reden donderdag namelijk met een groep. (1)
Ook met een Tim erbij. (2)
Die had nog geen klikpedalen (3),
hij had (en heeft nog steeds hoop 'k) een B1, (4)
en ik dacht dat hij familie was van Jeroen, een maat van me, en die heet van Doorn!... (5)

Dus vandaar dat ik zo overtuigd was... Maar ff gechecked bij Jeroen, hij bleek Tim Versteeg te heten... Jammer :)

Maar ik wil nog best een keer door jou eruit gereden worden!
"If you will it, Dude, it is no dream." Leb. 7:19
timvandoorn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: di 20 september 2005, 16:51
Mijn mountainbike: Batavus B1
Contacteer:

Die Jeroen waarmee jij fietst is volgens mij mijn neef(je) als hij Jeroen van Doorn heet. Hij woont op de Leeuwerik in Veenendaal. (Zijn vader kan ook behoorlijk goed mountainbiken.)
Dus ik ben wel familie van Jeroen, maar niet de Tim die jij voor ogen had :wink:

En van dat rijden vindt ik prima, een keer op een zaterdagmiddag?
ZIP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 17:50
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

timvandoorn schreef:Die Jeroen waarmee jij fietst is volgens mij mijn neef(je) als hij Jeroen van Doorn heet. Hij woont op de Leeuwerik in Veenendaal. (Zijn vader kan ook behoorlijk goed mountainbiken.)
Dus ik ben wel familie van Jeroen, maar niet de Tim die jij voor ogen had :wink:

En van dat rijden vindt ik prima, een keer op een zaterdagmiddag?
Ik ben de vaste bikemaat en vriend van Jeroen en z'n pa :)
Volgens mij ben ik weleens bij jullie geweest! Toen kwamen we met z'n drieeen..

keertje biken is best hoor! Zaterdagmiddag is ook best
"If you will it, Dude, it is no dream." Leb. 7:19
timvandoorn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: di 20 september 2005, 16:51
Mijn mountainbike: Batavus B1
Contacteer:

Heb vandaag voor het eerst met SPD pedalen in het bos gefietst. Gisteren voor de eerste keer met de SPD pedalen maar ff op de dijk een uurtje gereden om te wennen.
Vandaag mn eigen record verbetert, de 16 km route in 35:09 8) met een gemiddelde hartslag van 171 slagen per minuut. Mn max ligt op 185 dus het was een grof hard ritje.. :-{
Nu ff een weekje rustig en dan wil onder de 34 min. komen :tong
timvandoorn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 290
Lid geworden op: di 20 september 2005, 16:51
Mijn mountainbike: Batavus B1
Contacteer:

Oh en in het vorige bericht was ik wat vergeten voor ZIP.
Een zaterdagmiddag een keer fietsen is prima. Ik zal mn neef Jeroen wel even bellen en dan zal ik wel even vragen of die zin heeft, kunnen we leuk met zn drieen of misschien wel met zn vieren als de vader van Jeroen ook mee wil.
Is alleen misschien wel handig als ik ff weet hoe je heet? Kun je dan op een zaterdagmiddag?
ZIP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 368
Lid geworden op: do 4 maart 2004, 17:50
Mijn mountainbike: Canyon Exceed

timvandoorn schreef:Oh en in het vorige bericht was ik wat vergeten voor ZIP.
Een zaterdagmiddag een keer fietsen is prima. Ik zal mn neef Jeroen wel even bellen en dan zal ik wel even vragen of die zin heeft, kunnen we leuk met zn drieen of misschien wel met zn vieren als de vader van Jeroen ook mee wil.
Is alleen misschien wel handig als ik ff weet hoe je heet? Kun je dan op een zaterdagmiddag?
check pb
"If you will it, Dude, it is no dream." Leb. 7:19
Gert-Jan
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 20:24
Mijn mountainbike: Cannondale F HS33
Contacteer:

Hoe is het op dit moment in Amerongen? Is het parcours een beetje te rijden of is het behoorlijk modderig?
Just riding...
RoLimit
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 2 mei 2003, 20:58
Mijn mountainbike: Cube LTD5
Contacteer:

Erg goed te doen....zelfs op de RR's kom je een heel eind...
Louis
All rounder
All rounder
Berichten: 141
Lid geworden op: zo 28 december 2003, 12:13
Mijn mountainbike: Santos SCC02
Contacteer:

Het was erg goed te doen (op de RRs).... Heerlijke dag vandaag, maar wel erg druk!
..../''''''\....../'''\.../''\...
Gesloten