MTB Route Ede

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
SHJN
All rounder
All rounder
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 20 april 2020, 21:41

Joop! schreef: di 7 juli 2020, 21:06 De route van Malden is in vergelijk met de Kinderroute van Ede meer een gravelrondje...
...het kinderrondje is ca. 80-85% single track. Overigens voor een 3,5 jarige meer dan genoeg uitdaging lijkt mij. Misschien zelfs wel iets te spannend... :wink:
Dank voor antwoord! Binnenkort daar eens naar toe dan!
Behalve het klimwerk kan ze rode rond De But al aardig goed af. Gaat alleen iets minder snel. :D
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

As vrijdagavond!!

Verzamelplaats tegenover dierenasiel. Daarna rijden we naar een iets verder gelegen punt om het laatste deel van een afgesloten track te herstellen.

Dus 18.30 verzamelen bij P tegenover dierenasiel.

See you!

Ps tevens een klusmoment op zaterdagochtend 9.00 verzamelen bij s Heerenloo. Voor de track op het terrein af te werken zodat deze op termijn weer open kan.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

hanjovdberg schreef: wo 8 juli 2020, 12:43 As vrijdagavond!!

Verzamelplaats tegenover dierenasiel. Daarna rijden we naar een iets verder gelegen punt om het laatste deel van een afgesloten track te herstellen.

Dus 18.30 verzamelen bij P tegenover dierenasiel.

See you!

Ps tevens een klusmoment op zaterdagochtend 9.00 verzamelen bij s Heerenloo. Voor de track op het terrein af te werken zodat deze op termijn weer open kan.
Ik moet vanavond de kleine man afzetten op een feestje rond 18:30 en kom daarna gelijk naar de P.
Kan dus iets na 18:30 zijn, dus svp niet vertrekken totdat de witte VW bus er ook is. :-D
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

:-q ik neem vanavond de kleine meid mee, plus de kinderkruiwagen. Jong geleerd...
Over kruiwagens gesproken; kunnen we die nog gebruiken vanavond?
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Er is al veel open gegooid na de buien van deze week (al dan niet door de trailcrew :roll: :(( )

Maar goed we gaan dus de noordelijke zijde aanpakken en opengooien tot aan het binnenmeer. Verwacht niet echt dat een kruiwagen nodig zal zijn.

Snoeischaar, hark en bats is wat we meest nodig zullen hebben.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5238
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

hanjovdberg schreef: vr 10 juli 2020, 10:40 Snoeischaar, hark en bats is wat we meest nodig zullen hebben.
Mooi, dan neem ik die mee :-q .

Tot vanavond,
Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Fiets maat van me komt ook mee.
Extra mannetje erbij. :-D
Gebruikersavatar
Joop!
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 232
Lid geworden op: ma 2 december 2019, 21:05
Mijn mountainbike: Trek Superfly 9.7

Succes mannen... Ik ben er morgenochtend weer van de partij (al ‘aangemeld’ via de FB-pagina).
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Vanavond hebben we de noordkant van de tracks thv de n224 weer kunnen opengooien.

Met de ongevraagde hulp van andere nog niet bekende toekomstige :~ vrijwilligers die aan de zuidkant al grotendeels de versperringen hadden weggehaald zijn nu na wat extra werk alle delen weer open.

Vriendelijk verzoek aan die onbekenden om zich toch eens te melden als vrijwilliger. Dan wordt je inbreng veel meer gewaardeerd :-q

Resume; route Rood is weer helemaal open.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Goed bezig! Ik kon er helaas nier bij zijn omdat ik in de gevangenis zat... Als het even meezit vandaag de tracks maar weer eens fietsen. Te lang geleden!
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Dat was een korte zit dan. Was een boete niet makkelijker om het af te doen :winkie:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Hij lag er strak bij vandaag! De rust door de afsluiting, de regen van de afgelopen tijd en de TLC van de vrijwilligers hebben de tracks duidelijk goed gedaan. Route lag er beter bij dan Oosterbeek zuid. Die was behoorlijk nat. Elk nadeel...

@Hanjo: volgende week weer brommen . Ik krijg nog betaald ook 😉
Kamibassie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 536
Lid geworden op: do 18 december 2008, 19:04
Mijn mountainbike: is matzwart en komt aus Deutschland

Vanochtend geweest. ligt er erg mooi bij!
Er had wel iemand een paar stammen over de route gelegd. aan het eind van dat stuk langs de legerbasis. daar waar paars rechtsaf gat en rood rechtdoor. uiteraard weggehaald...…..
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Ligt er zeker mooi bij ja, ik heb vanmiddag de zuid-kant gereden, was weer een tijd geleden dat het gehele stuk open is!

Maar volgens mij zijn we afgelopen vrijdagavond vergeten een omleidings-bordje weg te halen. Waar we toen zijn begonnen met het nalopen van de track rondom de gemeentewerf, kom je de singletrack af en moet je rechtdoor (op het stuk dat ook was afgesloten). Echter staat er nog steeds een omleidingsbord, en de rode pijl aan het eind v.d. singletrack wijst naar rechts i.p.v. rechtdoor.
Als dit inderdaad niet klopt, kan ik dit van't weekend wel even fixen?

Afbeelding
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Klopt. Je bent vrij dit te fixen. Het is inmiddels ook bekend bij de coördinatoren maar nog niet gefixed.

Misschien rijd ik er even met de auto langs. Dan laat ik het wel weten.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Plaats reactie