MTB Route Ede

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

De laatste keer dat ik er was (paar weken geleden) was er een stuk afgesloten. Is die afsluiting nog steeds van kracht of is de hele route weer open?
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2497
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Ik ben geen afsluiting tegen gekomen op de route , ik heb wel een stukje afgesneden , vanaf de rotonde bij de Tank heb ik niet de route gevolgd maar ben links af gegaan , en bij de schaapskooi rechts fietspad op , aan het einde pad (tegen de a12) heb ik de route weer opgepakt , dit om de heide te zien :)
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4719
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

vibemaker schreef: ma 6 september 2021, 08:47 De laatste keer dat ik er was (paar weken geleden) was er een stuk afgesloten. Is die afsluiting nog steeds van kracht of is de hele route weer open?
Is al weer open. Was ook in het weekend gewoon te rijden want dan wordt er niet in het bos gewerkt. Schade aan de trails was ook minimaal tot niet.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

hanjovdberg schreef: ma 6 september 2021, 12:21
vibemaker schreef: ma 6 september 2021, 08:47 De laatste keer dat ik er was (paar weken geleden) was er een stuk afgesloten. Is die afsluiting nog steeds van kracht of is de hele route weer open?
Is al weer open. Was ook in het weekend gewoon te rijden want dan wordt er niet in het bos gewerkt. Schade aan de trails was ook minimaal tot niet.
Was inderdaad open. Heerlijk gereden :-q

Werd ter hoogte van het waarschuwingsbordje voor de dropoff nog wel ingehaald door een of andere koekwaus zonder helm op een elektrische crossmotor. :~
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2497
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

vibemaker schreef: ma 6 september 2021, 17:06
hanjovdberg schreef: ma 6 september 2021, 12:21

Is al weer open. Was ook in het weekend gewoon te rijden want dan wordt er niet in het bos gewerkt. Schade aan de trails was ook minimaal tot niet.
Was inderdaad open. Heerlijk gereden :-q

Werd ter hoogte van het waarschuwingsbordje voor de dropoff nog wel ingehaald door een of andere koekwaus zonder helm op een elektrische crossmotor. :~
Ach , gisteren tot twee maal toe , vader met zn kinderen tegen de route in zonder helm en in gewone kledij ...., ( nee niet dezelfde) . :) :oops:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4719
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Oh hoe laat was dat? Ik zag er ook eentje op route Lunteren rond 1400 uur.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

hanjovdberg schreef: ma 6 september 2021, 17:55 Oh hoe laat was dat? Ik zag er ook eentje op route Lunteren rond 1400 uur.
Bij mij was het ook rond 1400. Ff voor de volledigheid; Het was dus geen speedpedelec oid. Ik bedoel echt elektrische crossmotor.
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4719
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

vibemaker schreef: ma 6 september 2021, 18:05
hanjovdberg schreef: ma 6 september 2021, 17:55 Oh hoe laat was dat? Ik zag er ook eentje op route Lunteren rond 1400 uur.
Bij mij was het ook rond 1400. Ff voor de volledigheid; Het was dus geen speedpedelec oid. Ik bedoel echt elektrische crossmotor.
Hmz dat wordt wel wat lastig te verklaren dan? Of jij moet je vergissen dat je Lunteren gereden hebt ipv Ede :winkie:

Of ik moet me heel hard gaan afvragen of ik ze allemaal nog op een rijtje heb .... Mijn helm is nog intact dus .. :lol: 8)
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

hanjovdberg schreef: ma 6 september 2021, 19:10
vibemaker schreef: ma 6 september 2021, 18:05
Bij mij was het ook rond 1400. Ff voor de volledigheid; Het was dus geen speedpedelec oid. Ik bedoel echt elektrische crossmotor.
Hmz dat wordt wel wat lastig te verklaren dan? Of jij moet je vergissen dat je Lunteren gereden hebt ipv Ede :winkie:

Of ik moet me heel hard gaan afvragen of ik ze allemaal nog op een rijtje heb .... Mijn helm is nog intact dus .. :lol: 8)
Misschien trap ik een open deur in, maar ik heb het over vandaag… :bier:
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4719
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Ik ook. En om de verwarring compleet te maken. Gisteren reed ik een deel van de route Ede maar vandaag reed ik de route Lunteren.

Oh en vanmorgen wandelde ik met de hond op de hei waar ik Snelle buffer gisteren overheen stuurde om te genieten van de hei :o 8) :winkie:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

hanjovdberg schreef: ma 6 september 2021, 19:17 Ik ook. En om de verwarring compleet te maken. Gisteren reed ik een deel van de route Ede maar vandaag reed ik de route Lunteren.

Oh en vanmorgen wandelde ik met de hond op de hei waar ik Snelle buffer gisteren overheen stuurde om te genieten van de hei :o 8) :winkie:
De mijne had een baseball cap op :bier:
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2497
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

hanjovdberg schreef: ma 6 september 2021, 19:17

Oh en vanmorgen wandelde ik met de hond op de hei waar ik Snelle buffer gisteren overheen stuurde om te genieten van de hei :o 8) :winkie:
Hmm te veel " hei" gesnoven ipv de Helm? :winkie:
Maar wel een mooi stuk hei :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Weet iemand of er een makkelijke verbinding is tussen ede en otterlo?
Alvast bedankt
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4719
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Die staat zelfs gewoon aangegeven net na de uitkijktoren bij de Valerberg daar heb je bordjes rood/blauw en later weer op de terugweg.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

hanjovdberg schreef: do 9 september 2021, 21:21 Die staat zelfs gewoon aangegeven net na de uitkijktoren bij de Valerberg daar heb je bordjes rood/blauw en later weer op de terugweg.
Super bedankt!!
Plaats reactie