MTB Route Ede

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Massa is kassa, dus geef Amadeus eens ongelijk.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Giant-E schreef: za 15 mei 2021, 16:55 Massa is kassa, dus geef Amadeus eens ongelijk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Snelle Buffer schreef: za 15 mei 2021, 10:05 moet weer langzaam op therapeutische basis wat km's in de benen krijgen .....
Hoe was het? Of hoe ging het?
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Elvander schreef: za 15 mei 2021, 19:27
Snelle Buffer schreef: za 15 mei 2021, 10:05 moet weer langzaam op therapeutische basis wat km's in de benen krijgen .....
Hoe was het? Of hoe ging het?
Ede heb ik op de mtb niet gezien :( , was bij de eerder aangeven "opstapplaats" , restaurant Amadeus , maar kon geen parkeer plek vinden :((
Dus omgedraaid en naar Austerlitz gereden en gestart bij de Noordelijke lus .
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Snelle Buffer schreef: za 15 mei 2021, 19:50
Elvander schreef: za 15 mei 2021, 19:27

Hoe was het? Of hoe ging het?
Ede heb ik op de mtb niet gezien :( , was bij de eerder aangeven "opstapplaats" , restaurant Amadeus , maar kon geen parkeer plek vinden :((
Dus omgedraaid en naar Austerlitz gereden en gestart bij de Noordelijke lus .
Dat is jammer zeg.
Mocht je nog een keer gaan dan kun je ook bij restaurant Stam of bij de parking spot parkeren, zie kaartje.
Dat is op de fiets erg dichtbij Amadeus en dus ook dichtbij rood (Ede) groen (kinderroute) en paars (lunteren)

Restaurant Stam is de officiële opstapplaats van de kinderroute.

https://www.google.nl/maps/place/Parkin ... d5.6803884
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

Elvander schreef: zo 16 mei 2021, 12:07 Restaurant Stam is de officiële opstapplaats van de kinderroute.
Grappig. Restaurant Stam heeft niets met de route te maken of van doen. Is ook geen startpunt. Het startpunt voor de kinderroute hoek Singel en Kerkhoflaan bij het infobord. Alle startpunten herken je aan het infobord wat er bij staat.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Het staat vermeld op mtbroutes.nl als officiële startplek vandaar dat ik het hier melde.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Elvander schreef: zo 16 mei 2021, 12:07
Snelle Buffer schreef: za 15 mei 2021, 19:50

Ede heb ik op de mtb niet gezien :( , was bij de eerder aangeven "opstapplaats" , restaurant Amadeus , maar kon geen parkeer plek vinden :((
Dus omgedraaid en naar Austerlitz gereden en gestart bij de Noordelijke lus .
Dat is jammer zeg.
Mocht je nog een keer gaan dan kun je ook bij restaurant Stam of bij de parking spot parkeren, zie kaartje.
Dat is op de fiets erg dichtbij Amadeus en dus ook dichtbij rood (Ede) groen (kinderroute) en paars (lunteren)

Restaurant Stam is de officiële opstapplaats van de kinderroute.

https://www.google.nl/maps/place/Parkin ... d5.6803884
Jammer ?, ja ,

Volgend weekend nieuwe poging ...
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

Elvander schreef: zo 16 mei 2021, 15:40 Het staat vermeld op mtbroutes.nl als officiële startplek vandaar dat ik het hier melde.
Tja, MTBroutes.nl .....
Staan niet bekend om goede informatie inwinning. Maar ik heb het doorgegeven om het aan te passen. Thnx!
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Ik weet niet beter dan dat mtbroutes.nl de bron voor route-info is.

Op de site van MTB zuid Veluwe staat overigens ook dat restaurant Stam de startlokatie is.
erikvlugt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 385
Lid geworden op: za 7 november 2020, 23:51

Elvander schreef: zo 16 mei 2021, 18:59 Ik weet niet beter dan dat mtbroutes.nl de bron voor route-info is.

Op de site van MTB zuid Veluwe staat overigens ook dat restaurant Stam de startlokatie is.
Overigens kun je rondom restaurant Stam ook makkelijk parkeren ;)
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Dus je komt van ver? Gaat blind af op een aangegeven plek, die is vol. Dan gelijk maar naar huis....................
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
83Firestorm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: do 1 september 2011, 19:16
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2021) / Cube LTD Pro (2011)

Fred (mtb-sport) schreef: zo 16 mei 2021, 19:52 Dus je komt van ver? Gaat blind af op een aangegeven plek, die is vol. Dan gelijk maar naar huis....................
Ik ben nog het meest verbaasd dat ie geen plek heeft kunnen vinden; overkant rotonde is een parkeerplaats, parallelweg van de Apeldoornseweg kan je m in de berm zetten tot aan Otterlo, Hesseweg heeft ook geen parkeerverbod en er zijn tig plekken in de buurt van de route waar je een auto kwijt kan.
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5238
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Snelle Buffer schreef: za 15 mei 2021, 19:50 Ede heb ik op de mtb niet gezien :( , was bij de eerder aangeven "opstapplaats" , restaurant Amadeus , maar kon geen parkeer plek vinden :((
Dus omgedraaid en naar Austerlitz gereden en gestart bij de Noordelijke lus .
Zoals eerder gemeld is een paar100 meter verder een P plaats bij het MOB complex. Als dat vol is kun je daar ook in de berm parkeren (staan vaak auto's met paardentrailers).

Voordeel van de groene route is dat hij nog geen 5km lang is, maar wel heel leuk, Dus als je dat conditioneel 'trekt' kun je ter plekke besluiten om een stukje rood of paars erbij te pakken, of nog een keer die route.

Je kunt me ook even contacten, dan kunnen we samen een stukje fietsen.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
kuijtje.nl
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 560
Lid geworden op: ma 7 juli 2008, 12:55
Mijn mountainbike: Transition Trans AM, Lapierre Spicy FIT 5.0, Lapierre ProRace CF 9.9, Commencal Furious
Contacteer:

Elvander schreef: zo 16 mei 2021, 18:59 Ik weet niet beter dan dat mtbroutes.nl de bron voor route-info is.

Op de site van MTB zuid Veluwe staat overigens ook dat restaurant Stam de startlokatie is.
Slik.... Dat moet ook aangepast worden. Ga ik ff aan onze webmaster doorgeven.
Plaats reactie