MTB Route Ede

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Plaats reactie
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4692
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Klopt RayB en StevenK. Maar dat is op de UHR met de andere routes ook niet anders. Advies is blijf weg. Maar idd velen zullen de boodschap niet horen of zien. Deel hem daarom zoveel mogelijk zodat we hopen we veel mensen bereiken.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
dhunter
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 14 februari 2014, 11:21

Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

dhunter schreef: ma 27 april 2020, 19:44 alweer raak: https://112ede.nl/page/Nieuwsdetail/576 ... in-bos-ede
Gaan we nu elk ongeluk van een mtb'er plaatsen ?, iets met ouwe koeien uit de sloot ..... :~
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2635
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Snelle Buffer schreef: ma 27 april 2020, 20:08
dhunter schreef: ma 27 april 2020, 19:44 alweer raak: https://112ede.nl/page/Nieuwsdetail/576 ... in-bos-ede
Gaan we nu elk ongeluk van een mtb'er plaatsen ?, iets met ouwe koeien uit de sloot ..... :~
Geen oude koeien, maar wel verontrustend hoeveel ongelukken er de laatste tijd gebeuren. Veel onervaren coronabeginners die de risico’s onderschatten. De vlakke Nederlandse racebanen zijn kennelijk toch niet zo ongevaarlijk.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Betreffende ongeluk was niet op de route.
Betreft een local die wat locale spannende helllinkjes had opgezocht.

Maar ik zal doorgeven dat er aan hem gedacht wordt 😉
dhunter
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 14 februari 2014, 11:21

Snelle Buffer schreef: ma 27 april 2020, 20:08
dhunter schreef: ma 27 april 2020, 19:44 alweer raak: https://112ede.nl/page/Nieuwsdetail/576 ... in-bos-ede
Gaan we nu elk ongeluk van een mtb'er plaatsen ?, iets met ouwe koeien uit de sloot ..... :~
Dat moet je inderdaad niet willen. Straks gaan we hier nog mountainbikegerelateerde zaken bespreken, belachelijk! :~
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2635
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

klaast schreef: ma 27 april 2020, 20:18 Betreffende ongeluk was niet op de route.
Betreft een local die wat locale spannende helllinkjes had opgezocht.

Maar ik zal doorgeven dat er aan hem gedacht wordt 😉
Uiteraard, elk ongeluk is er natuurlijk een te veel. Betreft het een bekende van het forum?
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

dhunter schreef: ma 27 april 2020, 20:23
Snelle Buffer schreef: ma 27 april 2020, 20:08

Gaan we nu elk ongeluk van een mtb'er plaatsen ?, iets met ouwe koeien uit de sloot ..... :~
Dat moet je inderdaad niet willen. Straks gaan we hier nog mountainbikegerelateerde zaken bespreken, belachelijk! :~
Gaat om het feit dat er ongelukken gebeuren , maar omdat nu elke keer te gaan vermelden , zo van : het is weer raak!, wat is daar nu de doelstelling van, ja er zijn nu eenmaal ervaren en onervaren berijders van de route , maar dat geldt voor elke route , en ja er gebeuren ongelukken , denk dat het gros hier wel weet hoe je een mountainbike moet berijden (althans uitzonderingen daar gelaten).

Ga je nu elke keer als er iemand over de scheef gaat bv in het verkeer ook vermelden ?, buiten het feit dat het altijd sneu voor de gene die een ongeluk krijgt , hoeft het voor mij niet elke keer vermeldt te worden .....

Maar gezien je reactie eerder ...., dat moet je niet willen .......

:bier:

(en plaats eens gerelateerd nieuws , blijkbaar was de ongelukkige fietser nog geeneens op de trail , iets van de klepel en de klok )
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Mad Wally schreef: ma 27 april 2020, 20:30
klaast schreef: ma 27 april 2020, 20:18 Betreffende ongeluk was niet op de route.
Betreft een local die wat locale spannende helllinkjes had opgezocht.

Maar ik zal doorgeven dat er aan hem gedacht wordt 😉
Uiteraard, elk ongeluk is er natuurlijk een te veel. Betreft het een bekende van het forum?
Hij is niet actief op het forum. Wel bekend bij een enkeling hier.
dhunter
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 14 februari 2014, 11:21

Snelle Buffer schreef: ma 27 april 2020, 20:31
dhunter schreef: ma 27 april 2020, 20:23

Dat moet je inderdaad niet willen. Straks gaan we hier nog mountainbikegerelateerde zaken bespreken, belachelijk! :~
Gaat om het feit dat er ongelukken gebeuren , maar omdat nu elke keer te gaan vermelden , zo van : het is weer raak!, wat is daar nu de doelstelling van, ja er zijn nu eenmaal ervaren en onervaren berijders van de route , maar dat geldt voor elke route , en ja er gebeuren ongelukken , denk dat het gros hier wel weet hoe je een mountainbike moet berijden (althans uitzonderingen daar gelaten).

Ga je nu elke keer als er iemand over de scheef gaat bv in het verkeer ook vermelden ?, buiten het feit dat het altijd sneu voor de gene die een ongeluk krijgt , hoeft het voor mij niet elke keer vermeldt te worden .....

Maar gezien je reactie eerder ...., dat moet je niet willen .......

:bier:

(en plaats eens gerelateerd nieuws , blijkbaar was de ongelukkige fietser nog geeneens op de trail , iets van de klepel en de klok )
Dat jij dat nieuws misschien niet interessant vind is helemaal prima maar anderen kunnen daar wel belangstelling voor hebben.

Ennuh, elke keer vermelden? Heb je gezien hoeveel posts ik op dit forum heb? :lol:
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4692
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Idd is er weinig reden om dit elke keer te gaan vermelden.

Toevallig ken ik de persoon vrij goed. Het gaat inmiddels naar omstandigheden beter (6 gebroken ribben ...). Hopelijk herstelt hij snel.
Laatst gewijzigd door hanjovdberg op ma 27 april 2020, 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2635
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

hanjovdberg schreef: ma 27 april 2020, 21:57 Idd is er weinig reden om dit elke keer te gaan vermelden.

Toevallig ken ik de persoon vrij goed. Het gaat inmiddels naar omstandigheden beter (6 gebroken ribben ...). Hopelijk hersteld hij snel.
Dat is heel pijnlijk. Wens hem beterschap.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2477
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

dhunter schreef: ma 27 april 2020, 21:22 ...
Ennuh, elke keer vermelden? Heb je gezien hoeveel posts ik op dit forum heb? :lol:
Gaan we nu elk ongeluk van een mtb'er plaatsen ?, iets met ouwe koeien uit de sloot ..... :~


:wink:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1721
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

het is toch prima om dat te melden, hoort toch bij nieuws rondom de route. Wellicht kunnen we er van leren, dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Alleen aannames als 'onervaren corona beginners' terwijl daar niks over te lezen valt, dat hoeft wat mij betreft niet. Pas als in het artikel staat dat diegene geen helm droeg en voor het eerst op een MTB zat, dan kun je er iets van vinden. In alle andere gevallen: geen aannames doen.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7384
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Je kunt het melden (mij lijkt het overbodig, shit happens en part of the game) maar in de regel resulteert het alleen in:
1) speculatie over hoe/waarom het gebeurd is,
2) interpretatie mbt tot een route, zeker wanneer je begint met "alweer raak"; da's echt heerlijk quoten in de verkeerde context.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Plaats reactie