Nieuwe mtb route Ouddorp / Port Zelande

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Gebruikersavatar
blondie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 10:43

maurice-29er schreef:
RWEEDA schreef: Weet iemand waar dit precies is, adres?
Volgens mij bij Dirksland.
Zaterdag 27 April is ons MTB Funpark te Dirksland geopend door wethouder de Jong van de Gemeente Goeree Overflakkee.

Het funpark ligt naast de kruising van de Philipshoofjesweg met de Armenweg te Dirksland.
Dit is dus een ander parcours dan waar dit topic overgaat. Hier is nog een filmpje, actie begint bij 6:30 Ziet er leuk uit met die kombochten. Moet me qua opzet een beetje denken aan Nieuwkuijk.

Is dit park open voor iedereen?
WDMelissant
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: do 9 februari 2012, 23:06
Mijn mountainbike: Haibike edition, RC Gary Fischer, Cube Acid

Hallo eindelijk weer nieuws, de route is nu zo goed als gereed en zal 12 september officieel geopend worden door ex profwielrenner Michael Boogerd en een wethouder van de gemeente Goeree over Flakkee. Men kan zich opgeven om samen met Michael een verkenningsronde over het parcours te maken. Hierbij de link met alle informatie.
WDMelissant
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: do 9 februari 2012, 23:06
Mijn mountainbike: Haibike edition, RC Gary Fischer, Cube Acid

http://www.goeree-overflakkee.nl/bezoek ... 26949.html" onclick="window.open(this.href);return false;
venom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 264
Lid geworden op: wo 19 december 2007, 20:45
Mijn mountainbike: Gazelle W2

Heb de route gister gereden. Dwz, grotendeels. Had het idee dak nog dl gemist heb.
Eerste deel bewegwijzering ok. Na het bos niet meer. Dan loop je echt te zoeken hoe of wat.
Maar dat hoeft niet aan de organisatie te liggen. Er is veel toerisme dus kunnen ook geinponems zijn. ;)
Leuke route. Op mulle zand na, niet moeilijk dus ook voor beginners.
Eind vond ik niet zó, recht omhoog, gelijk ernaast weer naar beneden, duin af..
Heb niet betaald voor parkeren; smorges vroeg en buiten seizoen. Midden zomer zou ik hier niet heengaan ivm drukte.
Parcours is 4.5km lang ong
venom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 264
Lid geworden op: wo 19 december 2007, 20:45
Mijn mountainbike: Gazelle W2

Fyi, let even op, volgens deze site:
http://www.mtbroutes.nl/route/807/Ouddorp" onclick="window.open(this.href);return false;
is deze route niet meer in onderhoud. Bericht is al van okt 2017. Route zal inmiddels dichtgegroeid zijn.
Heb echter contact gezocht met de tfc via fb en gesprekken over nieuwe route zitten in de eindfase.
Goed dat ik eergister nog ff checkte anders had ik er gister voor janlul gestaan
Ruben L
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 16 maart 2011, 16:49

Hee grappig, 2 weken geleden waren we in Port Zelande en heb ik 'm ook gedaan. Leuke route, alleen die huur-MTB van Port Zelande was 'iets' minder (man, man, man) :)
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Oke is er weer gesnoeid? Dan wil ik m vd week ook gaan rijden
Ruben L
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 16 maart 2011, 16:49

Ik ben geen dichtgegroeide stukjes tegengekomen, maar bewegwijzering was idd niet overal even duidelijk, kan zijn dat ik precies het juiste stuk gemist heb :)
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Ruben L schreef:Ik ben geen dichtgegroeide stukjes tegengekomen, maar bewegwijzering was idd niet overal even duidelijk, kan zijn dat ik precies het juiste stuk gemist heb :)
Thanks ik ga kijken volgende week! !
venom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 264
Lid geworden op: wo 19 december 2007, 20:45
Mijn mountainbike: Gazelle W2

Dat zou idd goed nieuws zijn! Het dichtgegroeide stuk betreft vnl het bosgedeelte lijkt me.
Zou het echter niet in de meivak doen, zéker niet op woensdagmiddag en/of in het weekend. Dan sta je gewoon vast op dat karrespoor ernaartoe :(
venom
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 264
Lid geworden op: wo 19 december 2007, 20:45
Mijn mountainbike: Gazelle W2

Weet iemand of de palen vd route er nog wel staan?
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Volgens mij is alles daar al een poosje weg..
Plaats reactie