Mtb route Spijkenisse

Voor alle vragen en tips over de vaste routes en leuke plekjes van Nederland.
Richard1974
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 271
Lid geworden op: zo 14 november 2010, 12:03

OmegaX schreef:Kom zelf uit Heenvliet. Denk dat de auto maar bij Berenplaat wordt neergezet.

Ik heb een briljant plan: auto lekker thuis laten
Hope this is what you wanted.
Hope this is what you had in mind.
Cuz this is what you're getting.
Michel__
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 754
Lid geworden op: di 16 augustus 2011, 19:25
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SLX 7.9 en Canyon Exceed CF6

Richard1974 schreef:
OmegaX schreef:Kom zelf uit Heenvliet. Denk dat de auto maar bij Berenplaat wordt neergezet.

Ik heb een briljant plan: auto lekker thuis laten
+1 :-q
Kom zelf uit Schiedam, is een mooie opwarmer.
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

Tuurlijk man is een km of 10 er naar toe lekker op de bike
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
peterkemmeren
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 2 december 2013, 20:01
Mijn mountainbike: Bulls Sharptail Supreme 29 custom

Het was druk vanavond! Mannetje of 20 tegen gekomen! De route komt er steeds beter bij te liggen, als je goed op je techniek let is ie prima te rijden zonder al te veel last te hebben van de stenen.
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

Staat op mtb routes .nl
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

https://m.youtube.com/watch?v=OAcokF8kyq0" onclick="window.open(this.href);return false;

Zelf heb ik m niet gemaakt maar wilde m er wel opzetten credits aan de makers
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
peterkemmeren
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 169
Lid geworden op: ma 2 december 2013, 20:01
Mijn mountainbike: Bulls Sharptail Supreme 29 custom

Gisteren de route gereden en ik was aangenaam verrast! Er begint echt al een lijn in te komen (al was deze ook al weer op plaatsen kapot gereden door de maaier). Wel weer harde wind, maar dat zie ik dan maar als goede training. Meteen onderweg wat grote stenen e.d. van de baan gehaald in het kader van combining business and pleasure.
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

Goed bezig
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
Wybi2
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 juli 2011, 14:32

Wilde vandaag toch nog mtben maar ik denkt dat heel veel route aardig in de plassen liggen, dus is de keuze niet moelijk, naar Spijkenisse toe in de achtertuin van mijn vroegere woonplaats in de maaswijk. Een repak baan waar geen enkele plas te bekennen was op de baan.En wat nog mooier was zelf met tegenwind mtben waar vindt je dat. Lekker 2 uur bezig geweest en er zit zeker al een aardige lijn in de baan.
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

De baan word as januari aangepakt wbt grove stenen en glas gat er inderdaad steeds beter bij liggen
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
Michel__
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 754
Lid geworden op: di 16 augustus 2011, 19:25
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SLX 7.9 en Canyon Exceed CF6

Voor wie in deze natte tijden nog een trainingsrondje zoekt: de baan ligt er droog en perfect bij.
Je moet wel van (tegen)wind houden :-D
Pieter Puk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: za 3 januari 2015, 11:50

Nu 2 keer de route gereden. Ik ben er niet kapot van. Al dat repak en een saai parcours. Nog lek gereden op het glas wat tussen de repak zit.
Dat beinvloed mijn mening over het parcours natuurlijk niet positief :winkie:

Ik ben de route begonnen vanaf de maasboulevard en daarna via de weg naar het pontje gereden. Daarna de dijk weer overgestoken om in simonshaven te horen dat ik in Hekelingen de andere routes moet vervolgen.....Ik kon onderweg naar het pontje geen enkel wegbewijzeringspaaltje ontdekken. Ik reed langs het Spui. Je moet dus bij de zorgboerderij de dijk weer over. zag ik later pas.

Maar goed, ik sta niet bekend om mijn goede richting gevoel. Nogmaals, leuk dat er een route zo dicht bij huis ligt, kom uit Hoogvliet, maar deze route moet zich nog gaan zetten denk ik. Vooral in het 1e stuk is er in die kale vlakte veel meer mogelijk. Nu is het saai, en met dat glas knap irritant.
Michel__
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 754
Lid geworden op: di 16 augustus 2011, 19:25
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SLX 7.9 en Canyon Exceed CF6

Pieter Puk schreef:Ik ben de route begonnen vanaf de maasboulevard en daarna via de weg naar het pontje gereden. Daarna de dijk weer overgestoken om in simonshaven te horen dat ik in Hekelingen de andere routes moet vervolgen.....Ik kon onderweg naar het pontje geen enkel wegbewijzeringspaaltje ontdekken. Ik reed langs het Spui. Je moet dus bij de zorgboerderij de dijk weer over. zag ik later pas.
Als je de aaldijk af fietst richting pontje zie je halverwege ergens rechts een houten poortje staan. Hier kun je zo het parcours opdraaien vanaf de weg, je ziet het pad liggen.
Route is inderdaad best saai, ik hoop dat er nog een keer een update zit aan te komen.
jeroen mud 7.0
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 10:58
Mijn mountainbike: Canyon Exceed 7.0 , Canyon nerve AL 29 (retired) Grand Canyon CF SL retired , Canyon Exceed 7.0 2020

Als Facebookpagina beheerder van deze baan moet ik toch even reageren route is gemaakt alszijnde trainingsrondje om het eea te veranderen hebben we toestemming nodig van GZH zij staan daar zeker niet onwelwillend tegenover alleen dat moet iom een zgn natuurlijk persoon ik hoop dit binnenkort rond te hebben.

De baan ligt er al een stuk beter bij sinds mei en kan alleen maar beter worden maar verwacht geen flinke hoogteverschillen
Canyon Nerve 9.9 2014 (
Retired)


Grand Canyon 7.9 CF SL

specialized pitch comp 650B


yesterday does not matter
Gebruikersavatar
hoodoo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 233
Lid geworden op: do 8 november 2007, 16:27
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei, Evil Offering, Canyon Grizl, Scott Addict

Rijdt er nog wel eens iemand deze route?
De laatste anderhalve week ben ik er 3 keer geweest en alleen gisteravond een mede-biker.
Prima te rijden (af en toe oppassen voor een schuiver door de grove stukken/brokken/stenen), maar een prima avondtraining als je in de buurt woont en geen zin hebt naar Oostvoorne of Vlaardingen te gaan met de auto.

Je speelt af en toe wel zelf voor maaimachine aangezien de struiken over het pad groeien.
Best een mooi gezicht; gele bloempjes tussen je ketting en derailleurs :-)

Staan er nog werkzaamheden op de planning?
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Plaats reactie